středa 11. října 2017

my life: MOJE DRUHÉ ŠESTINEDĚLÍ

Na tohle se prostě nedá připravit! Každé těhotenství je jiné. A každé šestinedělí jakbysmet! Z prvního jsem se poučila, přesto mě překvapila spousta dalších jiných věcí - bolestivé zavinování dělohy, zánět mléčné žlázy, nekonečné očistky.. Na druhou stranu je to pro nás ženy velice přínosné období, kdy chtě, nechtě, objevujeme své vlastní tělo, každé jeho zákoutí, jeho sílu a odolnost. Vnímáte to také tak?
A trošku bezprostředněji si o zánětu mléčné žlázy můžete přečíst tady!

2 komentáře:

  1. Ahojky :),

    sice ještě nemám své děti, ale tvé videa, fotky a příspěvky mám fakt moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc za milý komentář! Jsem moc ráda, že je tu někdo, koho to, co tvořím, opravdu zajímá! ♥

      Vymazat

Děkuji ♥