pondělí 9. dubna 2018

SOUTĚŽ o vstupenky na FOR KIDS

Mám tu pro vás slibovanou rychlosoutěž o vstupenky na veletrh FOR KIDS, který se koná od čtvrtka 12.4. do neděle 15.4.2018 v Praze-Letňanech. Budeme soutěžit o dvě vstupenky pro deset z vás
Do soutěže mi je věnovala Martina Schovancová, která je zakladatelkou Motherboxu. Pokud máte zájem se se mnou na veletrhu potkat, budeme se na vás těšit ve čtvrtek ve 13:00 u jejich stánku v hale č. 1, sektor C. Samozřejmě mě ale můžete směle oslovit kdekoliv a kdykoliv na mě narazíte, ráda vás poznám osobně.
Pokud máte o volňásky na veletrh zájem, dejte "To se mi líbí" fb stránce Můj fialový svět BLOG, veřejně sdílejte tento příspěvek a do komentářů mi napište, s kým na FOR KIDS vyrazíte. Nezapomeňte připsat kontaktní email. Ve středu odpoledne vylosuji deset z Vás, které budu kontaktovat a následně jim pošlu na email dvě volné vstupenky.  
HODNĚ ŠTĚSTÍ!
P.S.: na youtube stále soutěžíme o Chicco hudební projektor medvídek!

4 komentáře:

Děkuji ♥