pátek 18. května 2018

recenze: CeraVe Moisturising Cream

Po delší době vám chci opět představit jednu kosmetickou novinku, kterou je CeraVe hydratační krém pro suchou až velmi suchou pokožku. "CeraVe je americká značka péče o pokožku obličeje i těla založená na komplexu tří přírodních ceramidů, které se postupně uvolňují díky MVE® technologii. Tyto pleti vlastní lipidy obnovují kožní bariéru a zajišťují dlouhotrvající hydrataci." Všechny produkty jsou vyvinuty ve spolupráci s dermatology, neparfemované, nekomedogenní, vhodné pro citlivou pokožku.




A konkrétně hydratační krém se povedl moc! Balení je jednoduché, čisté, působí jako produkt z lékárny, takže ve mně už na první pohled vzbudil zvědavost a důvěru. Je neparfemovaný, tudíž není prakticky nijak cítit a to, co jsem vyčuchala, je příjemná krémová vůně, která ale opravdu není téměř rozpoznatelná. 
Krém je hutný! Hodně! Což je za mě velké plus, protože já osobně to od hydratačního krému očekávám, a působí to na mě dobře. Na to, jak mi přišel hutný, se ale opravdu krásně a lehce roztírá, rychle se vsakuje, nezanechává pocit mastnoty ani ulepené pokožky, přesto o něm ale víte. Já ho používala zejména jako pleťový krém, protože jsem měla pokožku obličeje po zimě hodně suchou a moc mile mě překvapilo, že mi na obličeji během více jak měsíce používání nenadělal žádnou paseku. Moje pokožka je totiž suchá ráda, a jakmile začnu obličej nějak víc mastit, odmění se mi bohatou úrodou všemožných pupínků.
Jako bonus je krém vhodný i pro děti. Já vám ho můžu vřele doporučit a sama se chystám vyzkoušet ještě další CeraVe produkty.

3 komentáře:

  1. Moc hezky napsané, za mě jsem moc ráda, že je krém neparfémovaný, mám malého pejska a je to ještě telátko, každý vůně krému ho přitahuje a hned ho chce olizovat :D tento krém nemá tak pronikavou vůni, takže se můžu klidně mazat :) Jako alergik hrozně moc oceňuji a určitě vyzkouším i další produkte z řady Cera Ve

    OdpovědětVymazat
  2. CeraVe je skvelá značka, mám od nich krém s SPF 25 a je perfektný.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥