úterý 17. července 2018

BABY BLOG: Stellinčiny první narozeniny / oslava a dárky

V květnu Stella oslavila své první narozeniny. Bylo to pro mě dost náročné období, protože jsme se akorát přestěhovali do garsonky, do toho jsem chystala věci na dovolenou do Chorvatska, zatímco ještě nebylo vůbec jisté, kdy přesně budeme moci vyrazit. A nedokázala jsem si představit, jak bych v tomhle zmatku a v těhle podmínkách měla doma chystat oslavu. Nakonec jsem se s tím popasovala, jak nejlépe jsem mohla. Pozvala jsem všechny maminky a jejich děti z okolí na narozeninový piknik na dětské hřiště s tím, ať nenosí žádné dary, ale každá ať přinese nějakou dobrotu, na které si tam společně pochutnáme. Sešlo se nás tam opravdu hodně a byla to ta nejlepší oslava, jakou si Stella mohla přát!
Dortík byl už tradičně domácí mnou s láskou upatlaný zdravý cheesecake ♥
Na narozeninový oběd jsme vyrazili všichni i s tatínkem, který se pak zase musel vrátit do práce.
Koblížci v tričku a šatičkách, které jsem jim na léto objednala na bean-store.cz
Stella si po obědě zdřímla v kočárku. Celé odpoledne jsme pak strávili hraním, povídáním, dováděním a jedením se všemi našimi mimipřáteli a jejich maminkami. Doma si pak ještě dala malý dortík s tátou, aby mu nebylo líto, že o celou tu slávu přišel a dárky od nás si rozbalila večer v posteli společně s Tobískem, který už v tom má přece jen nějakou praxi a tak rád přispěchal Stellince na pomoc.
Byl to den jako malovaný! A popravdě jí dost závidím. Vždycky jsem si přála slavit svoje narozeniny venku, ale jako ledňáčkovi mi nikdy taková oslava nevyšla. Kdo ví, třeba se jí nakonec díky globálnímu oteplování na stará kolena i dočkám!
A aby se dočkali i ti, které nejvíc zajímají dárečky, tak tady jsou:
Kytici jsem teda dostala od jedné kamarádky já. Je jediná, co na narozeniny myslí i na maminky a já si vždycky říkám, jestli by to tak vlastně nemělo být? Neměly by o našich narozeninách dostávat dárky spíš naše maminky? Jenže to by zas byli ošizení tatínci, co? Hm, tak radši nic. 
Kniha Pusinky pro velkého zlého vlka - to byla prostě láska na první pohled! Jak jsem jí na instagramu uviděla, bylo mi jasné, že s touhle knihou si užijeme spoustu zábavy. Vzala jsem jí i do Chorvatska, po cestě jsem s ní bavila děti v autě a i tam jsme si s ní moc vyhráli. Je to věc, za kterou mě pochválil i Kamil, který pořád tvrdí, že máme knížek a hraček zbytečně moc. Máme! Jenže když je takových krásných věcí, kdo tomu má odolat! Baví ho s maňáskovým vlkem hrát dětem divadýlko a vymýšlet blbiny, takže se alespoň na chvíli zabaví a já mám čas si večer třeba aspoň vyčistit v klidu zuby. 
Kniha Červená mašinka - objevila jsem jí ve výprodeji (na eshopu jí stále mají s 50% slevou!!!), když jsem objednávala Pusinky pro vlka a hrozně mě nadchla. Je to dárek spíš pro Tobíka, ale chtěla jsem jí dětem darovat při nějaké zvláštní příležitosti. Taky si s ní moc rádi hrají. Tobík mašinku zvládá i sám natáhnout a rád pozoruje, jaká místa mašinka projíždí. Stella se vláček snaží zatím spíš ukořistit a někam odnést.
Klobouček Kietla s UV ochranou - vyprávěla jsem vám o něm už ve videu z minifestivalu, kde jsem ho Stelle pořídila. Neskutečně jí padl, slušel a ona si ho vůbec nesnažila servat jako cokoliv jiného, co jí dám na hlavu. Jediná potíž byla v tom, že byl sakra drahý! Každá ta koruna se ale desetinásobně vyplatila, protože Stella ho měla na hlavě téměř celou naší dovolenou v Chorvatsku. Vlastně nevím, co bych si tam bez pořádného kloboučku v těch vedrech počala. Nově jsem jim pořídila i brýle, na které si musí tedy oba ještě přivyknout, ale jsou úplně dokonalé a nejradši bych si je koupila i pro sebe.
Moulin Roty Panenka Louisa - tu jste také mohli vidět ve videu z minifestivalu. Překřtili jsme jí na Igam Ogam a také s námi jela na dovolenou. Stellinka jí vozí v kočárku a často ji má i v posteli. Její první námětové hry, kdy se v jednu chvíli strašně o panenku stará a vzápětí s ní mrskne o zem, jsou strašně vtipné a dojemné.
Lodger Swaddler - trošku se stydím, když přiznávám, že jsem ho objednala jen proto, aby jí na pláži v Chorvatsku ladil ke klobouku... Swaddlery máme už čtyři a využití nacházím pro všechny. Můžete je použít jako osušku, deku, přehoz přes kočárek, zavinovačku...
A dokonce jsem měla v dost podobném designu objednané i capáčky, ale v nejmenovaném eshopu udělali chybu a poslali nám den před odjezdem místo žlutých šedé.
Kyblíček na písek Frozen - Kamil tentokrát opravdu překvapil, protože dárky obecně nechává vždy na mně. Pořídil ale opravdu skvělou věc, kterou jsme využili jak na dovolené tak na zahradě. Dokonce dělal tajnosti a sám dárek zabalil, takže jsme měli všichni milé překvapení.
LeCaractere náramek se zlatým písmenkem "S" - a to nejlepší nakonec! Chtěla jsem, aby od nás měla Stella něco na památku. Už k narození jsem jí chtěla pořídit něco, co jí bude těšit do dospělosti. Měla jsem vyhlídnuté náušnice, ale tím, že jsem se rozhodla jí ouška zatím nepropichovat, mi nakonec přišlo divné jí náušnice pořizovat. A tak jsem jí k prvním narozeninám objednala "S" jako Stella z bílého zlata na růžové hedvábné šňůrce. Na zapínání má hvězdičku a číslo 1 jako symbol prvních narozenin.
Jsem z náramku tak nadšená, že bych si nejradši objednala i nějaký pro sebe. Nebo si napíšu Ježíškovi. ;)

1 komentář:

  1. This blog is wonderful to me. I will continue to come here again and again. My link is good.
    hotmail.com login

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥