pátek 20. července 2018

vlog: Korfu / Náš pokoj, poslední dny u bazénu

Stala se mi jedna nepříjemná věc. Na Korfu jsme vlastně nikde neměli úplný klid a pohodu. Nejdřív jsme se kvůli husté dopravě (na konci září!) vůbec nedostali do hlavního města, pak nám pršelo. Pak jsme našli nádhernou pláž, ale vyhnaly nás z ní po pár minutách stovky vos a sršňů. Pak jsme hledali další pláž, ke které jsme nikdy nedošli, a zbytečně jsme se obtěžkáni věcmi a dětmi brodili pískem několik dlouhých kilometrů. A na té krásné, kde jsme se pak koupali do soumraku (rozuměj asi dvě hodiny, protože jsme spoustu času promarnili jinde), si mě zas našla nějaká malá pruhovaná obluda (dle googlu nějaký druh hovada, to sedí!), která mě kousla tak, že mi do druhého oteklo celé stehno. Díky bohu, že to štíplo mě a ne děti! A z toho plyne ponaučení, buďte obezřetní a i toho malého zdánlivě neškodného motýlka raději hned odežeňte a vozte s sebou všude moskytiéru na kočárek, nikdy nevíte, na jaký hovado, kde narazíte! Každopádně jsem si dala pár kapek Fenistilu, protože nás ta reakce dost zaskočila. Říkala jsem si, že když ho můžu dát i Stelle, tak jí snad v mlíce neuškodí, pro jistotu jsem si ale nedala plnou dávku. Ještě že! Do hodiny jsem odpadla. Nebyla jsem schopná vstát z lehátka a oči se mi samy zavíraly. Takovej stav bezmoci jsem dlouho nezažila. Odpoledne bylo naštěstí ošklivo, takže mi ani nevadilo, že jsem ho celé napůl proležela a napůl prospala i se Stellinkou na pokoji. Docela zážitek! Tak takovéhle drogy, prosím, dáváme dětem. Vlastně jsem si teprve teď, když jsem viděla to video, uvědomila, co se mnou jako s dospělou Fenistil svedl. Jedna dětská sestřička mi ho doporučila dát dětem před dlouhou cestou...
Náš celkový dojem z Korfu je takový rozpačitý. Měli jsme opravdu skvělý hotel na skvělém a bezpečném místě s ochotným personálem. Měnili nám každý den ručníky i povlečení, což jsme ocenili obzvlášť ve chvíli, kdy Tobík dvě noci prozvracel. Zaneřádili jsme jim toho fakt dost a nikdo ani nepípnul. Jídlo bylo moc fajn o tomhle všem už jsem ale psala v článku s prvním videem.
Co jsem ale ještě nezmínila je náš dojem z ostrova. Spousta velkých i malých hotelů byla zavřená. Na konci září se možná není čemu divit, ale většina jich vypadala, jako by byly zavřené roky. Některá místa byla úplně opuštěná a bylo to až děsivé. Všude bylo plno odpadků. Od ostrova a lidí, které živí turismus, bych čekala, že se o okolí hotelů a turisticky atraktivních míst budou více zajímat. Na Zakynthosu si nic takového nepamatuji. Na Rhodosu byla podobná tendence, ale přičítala jsem to hodně geografii. A ani tam, řekla bych, to nebylo takové. Ostrov jako takový nás prostě zklamal. Prostředí zkrátka nemělo dostatečný "wow efekt" nebo jsme prostě jen měli smůlu. Poslali jsme domů čtyři pohledy a nedošel ani jeden. Asi to tam rovnou hází do koše. Teda pardon! Do pangejtu... Dovolená se nám líbila, moc jsme si to užili, ale shodli jsme se, že se příště vrátíme radši zase spíš na Zakynthos nebo budeme objevovat zase jiné krásy Řecka. Korfu nám jednou stačilo.

První část - let a hotel
Druhá část - poznáváme ostrov po svých i autem
Třetí část - hledáme nejkrásnější pláž
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥