pátek 13. září 2019

SOUTĚŽ: Slavíme Marušek svátek soutěží s Lancome a noy.

Dneska slavím svátek (edit: ano, včera jsem nestihla článek dopsat a publikovat, nicméně dnes je pátek 13., pojďme si ho zpříjemnit soutěží). A nebyla jsem líná si po cestě do školky zaběhnout pro sváteční dortík. A protože mám výsostné právo oslavence zvolit si, jakým způsobem svůj svátek oslavím, rozhodla jsem se, že po dlouhé době pro vás uspořádám soutěž. Moudří (čti: ti, kdo mě znají už déle), totiž vědí, že moc ráda dárky dostávám, ale ještě radši dávám.
Svátek máme jednou (velcí šťastlivci maximálně dvakrát) do roka, proto to bude něco výjimečného, něco, co mě osobně v posledních dnech těší a doprovází na každém kroku. Řeč je o nové vůni od Lancome La Vie Est Belle En Rose.
Mám jí doma už nějaký ten pátek. Přes léto na mě byla moc intenzivní a nosila jsem jí jen při výjimečných příležitostech, ale s ochlazením a blížícím se podzimem jsem si ji začala nosit čím dál tím víc. Zamilovala jsem se! A vůně se rázem stala součástí mých všedních dnů, mého já. Ooo, jak poetické! :) Věc se má tak, že soutěž není sponzorovaná. Sama jsem na jaře dvě vůně vyhrála a rozhodla jsem se jednu z nich věnovat do soutěže. A jako bonus k vůni věnuji i nádhernou betonovou dekorativní mističku/tácek na šperky od firmy noy., použít jí můžete také třeba na klíče jako těžítko nebo právě zrovna na voňavku jako jí teď používám já. Možností využití je spousta. A beton frčí, tak věřím, že vás potěší.
Soutěž probíhá od 13.9. do 20.9. na instagramovém profilu @mujfialovysvet!