pátek 25. září 2020

testujeme: Braun Silk∙épil 9 Flex Beauty Set recenze

Říká se, že když si něco hodně přejete, vyplní se to. Zatím jsem nepřišla na to, čím to je, ale u mě to funguje dokonale. To, o čem jsem opravdu v hloubi duše přesvědčená, že v životě potřebuju, ke mně přijde. Od těch nejzásadnějších věcí po zdánlivě nepodstatné maličkosti. Bylo to tak s partnerem, dětmi, dovolenou, ale i třeba novým parfémem nebo naposledy s novinkou značky Braun Epilátorem Silk∙épil 9 Flex, o který jsem si chtěla napsat Ježíškovi, ale nakonec ta příležitost přišla dříve. 

Braun Silk∙épil 9 Flex Beauty Set 9100

Štěstí se tedy vždy musí jít trošku naproti, nestačí jen sedět a koukat, takže když na mě na instagramu vykoukl příspěvek s tím, že Braun hledá 100 testerek, hned jsem zareagovala, což byla polovina úspěchu. Druhou polovinou byla zřejmě moje dlouholetá zkušenost s epilací. Epilátory Braun používám už téměř 15 let! Ten poslední jsem dostala k Vánocům před čtyřmi lety a mám s ním jen tu nejlepší zkušenost. Když ale něco používáte dlouhodobě a pravidelně máte po určité době potřebu posunout se zase o kousek dál.

Na testování mi domů přišel Beauty Set 9 Flex 9100, který obsahuje již zmiňovaný epilátor s výměnnou holící hlavou a zastřihovacím nástavcem a kartáčem pro exfoliaci. Součástí setu je i FaceSpa Brush - přístroj na čištění pleti, který je pro mě velkou novinkou. A třešničkou na dortu je krásné, elegantní, decentní cestovní pouzdro, do kterého se vše krásně poskládá. Pro mě opravdu velmi užitečná a praktická věc, kterou budu hojně využívat, protože mám před cestou vždy problém, kam vše bezpečně poskládat.

Braun Silk∙épil 9

Braun Silk∙épil 7

Beauty Set jsem testovala tři týdny. Nový epilátor má hned několik vylepšení (můj předchozí je Braun Silk∙épil 7). Zaujala mě především flexibilní (výkyvná) epilační hlava, která se naklápí do různých úhlů a lépe tak odchlupí nedobře dostupné oblasti (lépe se s ní pracuje např. v podkolení, v podpaží nebo v tříslech, ale vlastně dost usnadňuje i epilaci zezadu na nohách, lépe díky ní strojek sedí v ruce). Celkově je vzhled nového epilátoru vymazlený do posledního detailu. Lesk a elegantní zlaté detaily se střídají s matným vroubkovaným povrchem, díky kterému epilátor krásně sedí v dlani a neklouže. Epilační hlavice je o dost širší. Novinkou je pro mě i kontrolka SensoSmart, která se rozsvítí, pokud na strojek příliš tlačíte. Standardně jsou k dispozici dvě rychlosti. A tady se zastavím, protože v tomhle bodě mě strojek nejvíce překvapil a zároveň naprosto předčil moje očekávání! Ten druhý rychlostní stupeň už se totiž téměř vyrovná rychlosti holení! Teď je asi na místě vám přiblížit můj příběh. Long story short! Zkrátka podpaží a třísla už si léta výhradně epiluji. S nohama je to složitější. Přes léto se snažím průběžně epilovat, člověk taky chodí pořád v sukni, kraťasech, šatech a ta pravidelná údržba je zkrátka potřeba a čas se najde. Se zimou na mě přichází lenost a nejsem v téhle věci bohužel tak poctivá. Pod kalhoty se zkrátka nějaký ten chloupek schová a pak většinou nastane situace, kdy se potřebuju chloupků rychle zbavit a tak sáhnu po žiletce, protože epilace by mi zabrala více času. Takhle to bylo do teď. Teď mám ale nový strojek, který jede jak blázen. Opravdu jsem si nemyslela, že by mě mohl tak moc překvapit a k tahu žiletkou už to opravdu nemá daleko. To si pak člověk rozmyslí, zda chce žiletkou chloupky stále podporovat v růstu nebo už je šupem vezme strojkem i s kořínkem. Jsem nadšená! S větší rychlostí pravda přichází i trošku bolesti. Je to ale otázka dvou, tří epilací, než si zvyknete. Já jsem v tom ostřílená a mám to s bolestí vůbec hozené trošku jinak. Mně to těší, protože vím, že to funguje a chloupky jdou ven celé i s kořínkem, tudíž bude výsledek lepší a nohy vydrží déle hladké. Pokud s epilací začínáte, doporučuji epilovat co nejkratší chloupky a jelikož tenhle strojek je jak na suchou tak na mokrou epilaci, můžete si od bolesti pomoci i lokální sprchou, kterou doporučuji spíš horkou než studenou, protože horká vám rozevře póry a chloupky jdou pak snadněji ven, chlaďte případně až po. Co se ovládání a výměny nástavců týče, vše je hodně intuitivní a jednoduché, rozhodně se není čeho bát.

moje podpaží před epilací a moje podpaží 14 dní po epilaci ↓

Také jsem velmi ocenila kartáč pro exfoliaci, který pomáhá k odstranění odumřelé kožní buňky a tím pomáhá proti zarůstání chloupků. Použila jsem ho spolu s mým oblíbeným cukrovým peelingem od Ryoru den před epilací a bylo to zůžo labůžo. I epilace je pak rychlejší, protože pokožka je nachystaná, zarostlé chloupky se uvolní a jdou pak krásně vytrhnout. Pro mě tedy nová a rozhodně vítaná součást procedury. Holení i zastřihování je s tímto strojkem také rychlé a snadné. Musela jsem si sice chvíli zvykat, než jsem chytla ten správný grif, ale pak je strojek opravdu skvělým a výkonným sluhou. Doholuji a zastřihuji si chloupky v oblasti klína, kde je manipulace s novým strojkem o něco napínavější, ale zvládla jsem to dle svých představ už napoprvé. 

FaceSpa je opravdu milá nadstavba k epilátoru. Vždy jsem se poctivě odličovala, ale nikdy jsem to s péčí o pleť a nějakými zvláštními procedurami nepřeháněla. Vlastně jsem nic moc navíc nedělala (sem tam maska nebo nějaká zajímavá kosmetická novinka, která mě uhranula v obchodě obalem, složením a doma jsem ji použila třikrát), takže když mám najednou možnost zkoušet si na obličeji různé kartáčky, je to pro mě takový malý svátek. Cítím se jak na dovolené. A musím říct, že na tom opečovávání se musím ještě pořádně zapracovat a zařadit ho do chodu běžných dní, protože by to měla být samozřejmost a ne náhoda. To už tak ale my maminky míváme, že samy sebe odsouvají na.. nikdy. :) Kartáčky na čištění pleti se opět dají použít s oblíbenými produkty a měnit by se měly ideálně každé tři měsíce, což je fajn, když si vezmete, kolik vatových tampónků za ty tři měsíce na odličování vypotřebujete (pokud se líčíte denně a nepřešly už jste na ekoverzi látkových, pratelných tampónků), je to podle mě velká úspora materiálu

Za mě je Braun srdcovka, kterou můžu opravdu vřele doporučit! Loni jsem Kamilovi k Vánocům nadělila strojek Braun Series 7 (do té doby používal žiletku a já už se na to nemohla dívat) a je také nadšený od prvního oholení. Pokud byste měly jakékoliv dotazy, určitě se nestyďte mi napsat! Doufám, že pro vás byla recenze produktu přínosná a budu se na vás těšit už brzy u dalšího článku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥