středa 12. října 2011

Philip Martin´s - Shampoo & Conditioning Treatment

včera jsem vyzkoušela šampon a kondicionér značky Philip Martin´s. vzorečky mi přišly v Beauty Boxu a z výsledku jsem nadšená!!!
Šampon - Maple Wash
vůně po rozbalení pytlíčku byla intenzivní, ale příjemná. v pytlíčku bylo množství, které by bohatě stačilo i na dvě umytí. jelikož nemám ráda "zbytky", vypotřebovala jsem ho celý a teď toho strašně lituji! jediné, co mi trošku vadilo je, že šampon hůř pěnil. mám pak pocit, že se vlasy špatně umyjí, ale opak byl pravdou. už při oplachování byly vlasy jemnější a svěžejší.
9/10
Kondicionér - Scalp Benefit
intenzivní svěží mentolová vůně - až mě štípaly oči - přesto neskutečně příjemná! opět množství na více použití, ale vypotřebovala jsem to naráz a lituji toho ještě víc než u šamponu. kondicionér vlasy nádherně provoněl, rozčesávaly se jedna báseň :-D a po uschnutí se vlasy leskly jako nikdy předtím.
10/10
oba produkty jsou vychváleny i v popiscích produktů v Beauty Boxu. obzvlášť kondicionér, který prý pomáhá v řešení vlasových problémů - padání vlasů, po trvalé nebo barvení - a poškozené vlasy regeneruje. u obou výrobků je uvedená cena 520,- za 250ml a dají se sehnat ve vybraných kadeřnictvích /např.: Avenue, Tržiště 17, Praha 1/
já o koupi docela vážně uvažuji, protože mé vlasy nejen že vypadaly, ale i voněly naprosto překrásně a u tohoto výrobku si jsem jistá, že vyšší cena = kvalitní produkt! 
/obzvlášť ten kondicionér fakt doporučuju!!! ;-)/
Máte s těmito výrobky nějakou zkušenost?

2 komentáře:

  1. Tvoje vlasy vyzerajú na fotke priam božsky... luxusné :)

    OdpovědětVymazat
  2. pripájam sa k Dendule, píšem na wishlist ďalší produkt :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥