úterý 25. října 2011

TOPLESS & BAREFOOT

časopis: InStyle - Listopad 2011; lak na nehty: essie - topless & barefoot
Bohužel musím zklamat ty z vás, kteří se nechali zlákat názvem článku - žádné prasárničky se nekonají ani nekonaly a co se týče budoucnosti, je to ve hvězdách... ;-)
Řeč bude o laku značky essie - odstín topless & barefoot - ,který byl dárkem k listopadovému číslu časopisu InStyle.
lak byl k časopisu přilepený, musím to z lahvičky něčím smít, je to děs!
Obecně s laky essie nemám moc dobrou zkušenost. Na můj vkus jsou moc řídké a s tím souvisí i horší krytí. Stejný problém jsem měla i s tímto lakem. První vrstva byla téměř průhledná! :-( S druhou vrstvou však přišlo veliké překvapení - lak na nehtech "zkrémovatěl". Narazila jsem však na další problém - strašně dlouho schnul!!!
Odstín je zajímavý, ale moc mi nesedí. Nevím, jak bych to popsala, přijde mi to jako když na opálenou pokožku chcete použít stejný make-up jako v zimě. Prostě se k mému odstínu pokožky moc nehodí, ale třeba jde jen o zvyk!
1. vrstva:
2. vrstva:
7/10
edit: 27.10. - přidávám bodík za výdrž! :-) Na nehtech drží už třetí den beze změny!!!

Nevím proč, ale s laky essie se nějak nedokážu "skamarádit". Za normální cenu bych si essie lak nekoupila! Silně pokulhává i za daleko levnějšími laky. Snažím se pochopit, jak je to možné... Třeba máte jinou zkušenost a tyhle nedostatky trápí jen mě. A proto mě zajímá váš názor!!!
Jakou zkušenost s laky essie máte vy???

6 komentářů:

  1. :) Já mám Essie laky ráda. Rudý lak od nich je vážně skvělej. :) Ale chápu kamarádka je taky nemá ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já je mám strašně ráda. Výborně se mi nanáší, mají skvělou barvu a nekonečně dlouho vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. laky ESSIE mám ráda, mám od nich 4 laky a můžu si je vynachválit ,)

    OdpovědětVymazat
  4. teda a u nas zase laky nie su...a laky esssie mozem:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥