středa 5. října 2011

Imatrikulace

Univerzita Karlova má krásný zvyk a to imatrikulovat své studenty ve Velké aule Karolina. A je to vážně událost!
Tajil se mi dech, když jsem přikládala ukazováček a prostředník na fakultní žezlo a "Slibuji!" ze mě vylétlo jako střela. :-)
Pravdou je, že to na člověka zapůsobí, ať chce nebo ne... Ono dát si nějaké to předsevzetí, že školu vystuduji, je přece jen něco jiného než se zavázat slibem. Ááááááááááááááááááááá! To abych už vážně začala něco dělat... 
P.S.: Připomínám šanci, kterou jsem vám nabídla na konci minulého postu! Jedná se o možnost hlasovat pro mě na fb v soutěži, napsat mi do komentářů své jméno, abych si to mohla ověřit a při další giveaway, budete mít větší šanci na výhru! ;-)
/více - minulý post/

2 komentáře:

  1. Jojo imatrikulací sem taky prošla a bylo to šílený.. :D nejdřív sem se soustředila, abych nespadla v lodičkách ze schodů, potom sem se soustředila abych ze sebe vůbec dostala to Slibuji a nakonec, abych zase nespadla.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hi!
    I love your skirt! it's gorgeous! i follow U:)
    xx nik
    http://nikandpic.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥