středa 16. listopadu 2011

Tipy na VÁNOČNÍ DÁRKY I.

Komu: maminka, sestra, kamarádka, teta, babička
Co: ručně vyráběné šperky
Kde: fler.cz
Kolik: cca 25 - 500,- /uvádím v článku/

Na fler.cz najdete opravdu neskutečné množství nejen krásných výrobků, ale i inspirace. Vybrala jsem pro vás tři prodejce, jejichž výrobky mě v poslední době zaujaly a postupně se chystám si od nich něco objednat. :-) Mají jedno společné - vyrábí originální, zajímavé a přitom běžně nositelné šperky!

TWIGGYNKAA - CHAMÍCI
http://www.fler.cz/twiggynkaa
Začnu tím, co už mám ozkoušené - chamíky. Že nevíte, co to je? No přece originální šperk ve tvaru chameleona, které na fler.cz prodává uživatelka Twiggynkaa.
Teda, abych byla přesná, nevyrábí jen chameleony, ale i jiná zvířátka - chobotnice, kočky, hady, ... Chamíci mě však dostali nejvíc! A tak už mám toho svého doma :-) Můžete si vybrat z nejrůznějších barev a vzorů. Chamíci jsou z fima a drží se obojkového drátu - můžete si vybrat mezi zlatým a stříbrným - a stojí 179,- + 40,- poštovné.
Dalším mým favoritem jsou chobotničky. Ale v nabídce najdete i "obyčejné" pecky - spíš bych řekla "retro pecky". :-) Stojí 49,- + poštovné.
No myslím, že si vybere každý... O oblíbenosti těchto výrobků svědčí i fakt, že už jich je prodaných neskutečných 672 kusů!!!
A tady je ten můj krasavec :-) Chamík v pyžamu:
Nakupovat nebo se jen kochat můžete ZDE!!!
Od procesu objednání na fler.cz až po doručení to trvalo 4dny. :-)

ORONKOL
http://www.fler.cz/oronkol
aneb šperky ve tvaru oblečení! Opravdu zajímavý nápad, který se tématicky do blogu velice hodí, právě proto jsem ho také vybrala. Oronkol má na kontě 403 prodaných trendy kousků. A co mě zaujalo nejvíc?
Náušnice ve tvaru spodního prádla! :-) Najdete je ZDE. Můžete si vybrat z několika barev - jak můžete vidět na obrázku. Stojí 133,- + 40,- poštovné.
Dále jsou v nabídce různé "prádelní šňůry" se vším možným prádlem v různém barevném provedení od 333,-. :-)

MAKYLLERY & MAKYTERIAL
http://www.fler.cz/makyllery, http://www.fler.cz/makyterial
Makyllery je dalším prodávajícím, kterého bych vám ráda představila a to nejen proto, že má obchůdek plný originálních šperků za skvělé ceny - už od 25,- - ale také proto, že na další stránce tohoto prodávajícího s názvem Makyterial si můžete nakoupit různé komponenty na to, abyste si vytvořili šperk - dáreček - vlastní! Což mi přišlo jako skvělý nápad a tak už mám objednáno. :-) Z výrobků bych určitě zmínila neonové lahvičky, které se dostaly na fler.cz do top výběru.
Jsou to náušnice, ale vypadaly by skvěle určitě i jako přívěšek! Stojí 89,- + 40,- poštovné. ZDE
A nemůžu nezmínit extraroztomilé ovečky :-)
Ovečky jsou z fima a plsti a stojí také 89,- + poštovné - přímý odkaz ZDE!

Tak to by bylo pro dnešek asi vše. Docela vyčerpávající, co? :-)
Ještě bych chtěla upozornit na to, že jsem zmíněné prodávající kontaktovala a fotky i informace jsem použila s jejich dovolením a naprosto nic - kromě skvělého pocitu - z toho nemám!!!
Doufám, že jsem vás aspoň trošičku inspirovala... a zajímá mě, jestli vás něco zaujalo natolik, že uvažujete o koupi?
Líbil se vám článek? Chtěli byste další s tipy na dárky?

zroj: fler.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥