pondělí 21. listopadu 2011

Tipy na VÁNOČNÍ DÁRKY II.

Komu: tatínkovi, mamince, přítelovi, ségře, tetě, kamarádce, babičce, dědovi, strejdovi, sestřenici, bratranci - v podstatě komukoliv :-)
Co: termohrnek /i s možností vlastního designu/
Kde: http://lacaraffe.cz/
Kolik: 199,- /+ 93,- poštovné - za každý další kus +10,-/

Dnes pro vás mám tip na stylový, užitečný dárek. Navíc mě nadchlo, že si můžete navrhnout vlastní design. Pokud jste na to líní, samozřejmě nabízí spoustu vlastních šablon. A o čem to vlastně mluvím? Mrknout se a třeba i nakupovat můžete ZDE! Sama se rozhoduji, zda si jeden neobjednám sama pro sebe a další možná jako dárek pro někoho z mých blízkých. :-)

kolekce La Caraffé
A co vy na to?

zdroj:  http://lacaraffe.cz/

3 komentáře:

  1. Loni jsem takový dostala od kamarádky. jako design jsou tam anše fotky a vypadá to fakt strašně hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super! :) Děkuji za typ už mám objednáno jednu pro mě a jednu pro mojí nejlepší kamarádku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super tip. Teď v zimě se bude hodit, když budu mít teplý čaj i ve škole :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥