středa 2. listopadu 2011

VINTAGE WINE

přesvědčily jste mě svými komentáři u článku TOPLESS & BAREFOOT, kde jsem kritizovala essie laky, se kterými jsem neměla moc dobrou zkušenost. vy jste je tak bránily a vychvalovaly /a navíc lak vydržel na nehtech bez jediné chybičky 4 dny!!!/, že jsem se rozhodla jim dát ještě jednu šanci. a jsem mile překvapená! :-)
Vyděsila mě opět jen první vrstva, kdy se lak na nehtech zbarvil do červeno-růžova a barva tak vůbec neodpovídala krásné vínovo-hnědo-zlaté v lahvičce. Druhá vrstva však stačila jak pro perfektní krytí, tak pro dokonalou podzimní barvu, kterou název laku naprosto vystihuje. A jak už jsem musela zpětně zdůraznit v posledním postu o laku essie - TOPLESS & BAREFOOT - má neskutečnou výdrž! :-)
8/10 /musím si nechat nějakou rezervu!!! :-)/
s bleskem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥