středa 30. května 2012

the voice

Znuděná všemi talentovými soutěžemi, které se neustále opakují dokola, jsem už ani nechtěla věřit, že by se tu mohlo objevit něco opravdu dobrého. Hlas mě ale opravdu překvapil! Narozdíl od SuperStar se ho v televizních kolech účastní už jen opravdoví zpěváci - žádní tragédi v podobě hvězdné pěchoty. Hlas má podle mě o dost vyšší úroveň a fakt, že soutěžící na začátku zpívají porotě za zády - není tudíž rozhodující věk ani vzhled soutěžícího, ale jen a jen jeho hlas - zřejmě ovlivnil spoustu opravdu talentovaných zpěváků, protože kvalita soutěžících už v začátcích daleko předčila semifinalisty a v některých případech i výherce ostatních soutěží. 
Mým favoritem je od první chvíle, co jsem ji uslyšela zpívat Anička Veselovská. Když se v soutěži objevila teprve šestnáctiletá holčina, tichá, plachá a tak nějak křehká - napůl schovaná za kytarou, určitě nikdo, kdo ji dříve neznal, nečekal, že zazpívá tak neskutečně! To mě na ní baví nejvíc, ten moment překvapení... Pokaždé, když začne zpívat, mi naskočí husina. Navíc si vždycky vybere nějakou opravdu výbornou písničku - tedy podle mého názoru :-D , vždy nějakou z mých oblíbených... :-)
Má opravdu vyjímečný hlas a dle mého názoru je to HLAS ČESKOSLOVENSKA!

 Sledujete Hlas Česko Slovenska? A komu fandíte vy?


2 komentáře:

  1. Přiznám se, že to moc nesleduju, poslední díl byl vlastně asi jediný, který jsem viděla celý, vždycky jsem viděla jen takové útržky, ale Anička mě upoutala už od začátku a fandím jí už od nějakého toho rozstřelu před finálovými koly, kdy to tam své soupeřce úžasně nandala. Takže doufám, že vyhraje, protože ten zbytek mi není ani trochu sympatický....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že máš stejný názor, v tom duelu jí to dobře natřela :-))
      je opravdu vyjímečná!

      Vymazat

Děkuji ♥