pondělí 21. května 2012

Goodbye Lexie!

půl druhé ráno a já mám konečně čas se tu na chviličku zastavit. děkuju, že na blog chodíte, i když se tu zrovna nic neděje, jste skvělí!!! :-) mám toho teď hodně do školy, ale snažím se s vámi být v častějším kontaktu alespoň přes FACEBOOK.
jsem vzhůru jen proto, že jsem neodolala a před spaním si pustila poslední díl 8. série Grey´s Anatomy (Chirurgů - fakt nechápu ty české překlady názvů filmů, seriálů... no nic :-D) a teď se bojím jít spát, protože určitě nebudu moc spát... opravdu dechberoucí finále a to jsem myslela, že už mě po těch předchozích nic nepřekvapí. omyl!
Shonda Rhimes naprosto zákeřně udeřila na momentálně nejcitlivější místo... kdo Grey´s Anatomy sledujete, tak máte přehled, kdo ne - přidávám dvě videa, která vám naznačí... vztah Marka a Lexie byl pro mě jedním ze stěžejních a nejemotivnějších. vůbec si nedokážu představit, co bude dál... podstatné je, že 9. série BUDE! zatím se však neví s kým, proto zůstal konec otevřený a nezbývá než čekat a doufat, že Seattle Grace nepřijde o dalšího výtečného chirurga.
slibuji, že se zde ještě dnes objeví veselejší článek! :-) a vy na nic nečekejte a utíkejte za tím, koho milujete. 

NEPROPÁSNĚTE SVOU PŘÍLEŽITOST!!!

 

2 komentáře:

  1. ve škole tedka toho zas tak moc nemáme.. Na chirurgy taky někdy kouknu, ale ne pravidelně úplně.
    koukni ke mně na blog, jestli chceš:)

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že ťa trochu upokojím, lebo na jednej fanúšikovskej stránke seriálu som čítala, že všetci herci budú aj v 9. sérií...dúfam že naozaj, lebo Lexie, Marka aj ich vzťah mám rada :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥