neděle 3. února 2013

OPI The Amazing Spider-man Mini Nail Lacquers

Pokud sledujete můj blog delší dobu, tak víte, že mě naprosto okouzlil lak Hidden Treasure a byl jednou z hlavních položek na mém vánočním wishlistu. Z topshopu jsem ale nakonec nic neobjednávala a zjistila jsem, že podobný odstín dělají i jiné značky, takže byla otázka času, než na něj někde narazím. Opravdu jsem ale nečekala, že ho najdu v Sephoře ve slevách jako součást Mini setu od OPI. Aby bylo jasno, tyhle příšerky - spiderman, batman - mě za normálních okolností nechávají naprosto klidnou... Tuhle kombinaci jsem tam ale vážně nemohla nechat! Setík mě vyšel na nějakých 290,-. Obsahuje 4mini laky o obsahu 3,75mL a já vám je postupně představím v samostatných recenzích. :-)
zleva: Into the Night; Number One Nemesis; Just Spotted the Lizard!; Your Web or Mine?

7 komentářů:

  1. super odstíny nejvíc se mi líbí ten "Just Spotted the Lizard!" :)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi ten modrý a červený odstín :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. I truly love your blog.. Pleasant colors & theme. Did you create this site yourself?
    Please reply back as I'm wanting to create my very own site and want to learn where you got this from or what the theme is called. Appreciate it!
    Here is my web page - ray rice jersey youth

    OdpovědětVymazat
  4. třetí odstín je vazne SUPER :))))

    www.wooklook.blogspot.com

    Jestli budes chtit mrkni ke me na blog. :)
    jsem studenka odevni prumyslove skoly, tak bych mozna ti mohla prinest vice inspirace. V posledni dobe davam hodne rozhovoru, mam i svou vlastni tvorbu, kterou jsem zatim nezverejnila na blog. Pokud by jsi mela zajem, staci napsat na muj blog. :)

    OdpovědětVymazat
  5. a ještě ten červený je dobrý :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hi there everybody, here every person is sharing these
    kinds of familiarity, therefore it's pleasant to read this webpage, and I used to pay a visit this webpage daily.
    Feel free to visit my weblog :: Christian Louboutin Boots

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥