pátek 6. února 2015

BABY BLOG: new in / Feedo.cz, Kašpárek, IKEA, Lidl

Ahojky,
do oficiálního termínu porodu zbývá necelých 7 týdnů! Přípravy pomalu a jistě vrcholí. Přišla mi druhá krabice z e-shopu feedo.cz, kde jsem se rozhodla doobjednat ještě pár nezbytností. Vyrazili jsme do IKEI koupit hlavně přebalovací pult a hned vedle v Kašpárkovi jsme neodolali krásné zelené zavinovačce.

Feedo
Jak už jsem psala v některém z minulých článků, snažím se nedělat žádné velké zásoby, protože prostě dopředu nedokážu odhadnout, co nám ne/bude vyhovovat. Nicméně bydlíme na vesnici, kde je třeba o víkendu prakticky nemožné cokoliv sehnat a nechci se dostat do situace, kdy budeme řešit, kde vlastně nejblíž seženeme náhradní stravu, když si třeba miminko postaví hlavu a bude odmítat mlíko.. Takhle prostě budu mít klid, že jsem tak trošku připravená na všechno. Samozřejmě to také souvisí s tím, že čekám své první dítě a vše je pro mě nové, vůbec si spoustu věcí neumím představit a tak mě uklidňuje mít nějakých pár věcí v záloze.
Tak tedy - jedno malé balení Nutrilonu 1- kdyby náhodou...

Samozřejmě musíme mít i do čeho mlíčko udělat, takže lahvička byla jasná volba. Před nákupem jsem si prošla recenze na produkty, které mě zaujaly a AVENT byl celkově hodně chválený a dobře hodnocený. Třeba dudlíčky jsem neměla v plánu pořizovat vůbec, ale je to to samé jako s náhradní stravou. Některé děti jsou neklidné a dudlání jim dělá dobře. Taky vím, že ne každému dítěti zrovna vyhovuje ten konkrétní tip dudlíku, ale to už je tak trošku risk. Vybrala jsem AVENT sensitive 0-6m, které byly na heureka.cz hodnocené jako TOP 1. Přihodila jsem i kartáč na čištění lahviček a dudlíků, pouzdro na dudlík LOVI, které případně připnu ke kočárku a dezinfekci Aquaint, která mi přijde fajn zejména na cesty. Co nevyužijeme, darujeme dál.
Kosmetika Bel byla v akci. Tyčinky a vatové tampónky se neztratí a přebalovací podložky máme hlavně na cesty.
Látkové pleny se hodí úplně na všechno. Značku T-Tomi jsem volila, protože pleny byly v akci a navíc se mi líbí jejich nabídka a design produktů. Přihodila jsem bambusovou dětskou osušku - je moc příjemná, jemná - a balení látkových osušek s motivy Afriky. Tohle jsou myslím věci, které využijeme na maximum. A časem kdyžtak přikoupíme další, hodně bude záležet na tom, zda se rozhodneme pro bezplenkovou metodu...
Minule jsem nakoupila dvě malá balení Pampers číslo 1. Jedno do porodnice a jedno na první dny doma. Nedalo mi to a přikoupila jsem ještě balík plenek Bella baby Happy 2, které jsou moc chválené a prý jsou s Pamperskami srovnatelné. Moc se těším, až to všechno budeme mít sami ozkoušené.
Feedo.cz zkrátka ví, jak své zákaznice potěšit a tak kromě všemožných slev a akcí k nákupu ještě vždycky dostanu nějaké dárečky. Kosmetickou taštičku s Dove produkty a náušnicemi k nákupu nad 1999,-, Linteo odličovací tamponky za body z Feedo klubu - za každou korunu nákupu dostanete bod, body si na konci můžete proměnit za dárečky. ;) A Nivea Baby průvodce mateřstvím k nákupu látkových plen T-Tomi.

Kašpárek
Vezeme se teď na zelené vlně. Nikdy jsem zelenou neměla nějak extra ráda. Oblečení nemám zelené snad žádné.. Najednou mi ale zelená přijde jako úžasná barva, svěží, optimistická, plná energie, života. Připomíná mi jaro. A na jaře se nám narodí miminko! A miminko bude mít krásnou šťavnatou zelenou zavinovačku a později z ní bude úplně luxusní hrací deka. Z regálu jsme vzali ještě další dvě nezbytnosti - teploměr do vody, protože co se vody týče, jsem naprosto neschopná odhadnout její teplotu, miluju téměř vařící sprchu a zároveň mi nevadí studená.. Kvůli miminku si ale dávám pozor! Stejně bych se ale neodvážila jentak ho šoupnout do vody, která se mně zdá "akorát". Takže aspoň pro začátek, než se zacvičíme. No a nůžtičky na nehty, protože miminkům prý rostou jako z vody. Teploměr i nůžtičky jsou značky NUK - sešlo se to náhodou, z výběru se nám prostě líbily tyhle dvě věci nejvíc.

IKEA
Kromě přebalovacího pultu, který uvidíte v Room Tour videu, jsme pořídili protiskluzovou podložku do vany, aby nám neujížděla vanička, potah na přebalovací podložku, kterou už máme doma od sestřenice, balík žínek a nepromokavý potah na dětskou matraci. Tentokrát samé praktické věci.

Lidl
V Lidlu měli akci - nabídku oblečení a dalších věcí pro nejmenší. Oblečků máme od příbuzných tuny, zvažovali jsme deku do autosedačky, ale nakonec jsme pořídili jen Gohnson´s kosmetiku na koupání a mazání, kterou sice využijeme až později, ale proč ne. Nebo se s tím umeju a namažu já. :)

6 komentářů:

  1. jé, hlavně ta zavinovačka sladká :)..a je neuvěřitelné, jak to těhotenství letí, už se musíte móc těšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Letí to úplně neskutečně a těšíme se čímdáltímvíc!!! :)

      Vymazat
  2. Vybrala si krásné věci! :) Podle mě je kolem dudlíků strašná hysterie, ale přitom období kdy dudlíky byly brané jako zlo je pryč, překonané, dneska je dudlík na seznamu věcí které jsou prevencí SIDS (syndromu náhlého úmrtí). Honzík do konce šestinedělí dudlík neměl ale pak ho začlo hodně trápit bříško a byla jsem šťastná, že si ho ještě vzal, protože spousta dětí ho pak už nechce. Jenže když nemůže maminka kojit, tak často takové děti nechtějí lahvičku, třeba moje kamarádka má holčičku a ta dudlíka dudlat neumí no a neumí ani pít z lahve a navíc je neutišitelná:( Takže když byste se někdy rozhodli dudlík dát, tak se toho neboj, já třeba se bála, jak nebude pak pít z prsu, bla bla, ale fakt nic takového se nedělo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem přesně potřebovala "slyšet" :) Děkuju!

      Vymazat
  3. Zdravím budoucí maminku! Sama jsem se stala maminkou před 5 měsíci - www.martina.juracek.eu a už teď vidím na tvém seznamu věci, které pravděpodobně nevyužiješ ani ty - hlavně ty tyčinky do uší - používáme normální i v porodnici nám je doporučili. Plenky vyzkoušejte, nám Bella Happy nevyhovovaly, ale návštěvy nám donesli tolik balíků, že ještě na měsíc máme vystaráno - koupili jsme asi 2-3balíky. Dudlíky a savičky si děti vybírají - u nás jen MAM. Pleny T-tomi jsou super, i ta osuška - úplně je miluju! Co se týká kosmetiky - určitě řeknou v porodnici - modrá indiulona a slunečnicový olej na začátek. Koupali jsme v Hipp. Kdybys potřebovala s čímkoliv poradit, na blogu najdeš kontakt ;) Nakupování pro miminko jsou krásné starosti! Asi zkusím napsat článeks výbavičkou do začátku...Pěkný večer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!
      Máš pravdu, ty tyčinky do uší u nás zas takové využití nemají, klasické jsou lepší. Na to, jak jsou Bella Happy chválené, jsme s nimi také moc spokojení nebyly :( A silikonové dudlíky jsou kapitola sama pro sebe. Vím, že většině miminek nechutnají, ale chtěla jsem mít po ruce alespoň něco, kdyby náhodou.. Moje představa totiž byla, že budeme bez dudlíčku úplně :D
      Já mažu od začátku Avirilem a koupu v čisté vodě, max používáme pěnu na koupání od Bupi. Ta je skvělá!
      Děkuji moc za milý komentář :)

      Vymazat

Děkuji ♥