pátek 31. července 2015

recenze: Feedo bazárek

Ráda bych vám trošku blíž představila službu, kterou e-shop feedo.cz "nově" poskytuje. Jedná se o Feedo bazárek. Je to velice jednoduché a efektivní. Pokud máte doma nějaké věci po dětech, které jste nevyužily nebo už nevyužíváte a jsou ještě v dobrém stavu, přichystejte je, zavolejte do Feeda, oni přijednou, věci si odvezou, nafotí, vystaví a v nejlepším případě i prodají. Nemáte s tím tedy prakticky žádnou starost a ještě můžete někomu udělat radost. Ostatní pak přijdou na stránky Feeda, kliknou na Feedo bazárek a kupují úžasné věci za super ceny jako právě teď já! :) K nákupu na bazárku navíc pokaždé něco dostanete, buď praktický dárek nebo třeba dopravu zdarma. Stačí do objednávky na e-shopu přihodit např. jedno hezké tričko z bazárku a je to.
A co jsem pro Tobíska pořídila tentokrát?


Vybírat můžete z šesti kategorií - Oblečení, Hračky, Zboží, Obuv, Kojenecké potřeby a Sport. V každá kategorie je rozčleněná na další menší podkategorie - Bundy, Kalhoty, Trička, Knihy, Pleny, .. Dál si můžete vyfiltrovat holčičí, klučičí nebo unisex věci a požadovanou velikost. Praktická je i možnost nastavení sezóny léto x zima. A něco málo se najde i pro maminky. ;)
Zvlášť řadím kategorii Těhotenská móda, na kterou bych chtěla upozornit především. Trošku mě mrzí, že se bazárek rozjel až v době, kdy už jsem měla porod na spadnutí. Dají se tam teď najít opravdu hezké kousky.
A na své si přijdou i mámy, které rády oblíkají děti do značkového oblečení. Pro ty Feedo zařadilo top kousky z bazárku do kategorie Luxusní značky.
Stejně jako v e-shopu, i v bazárku se po rozkliknutí vybrané věci dozvíte podrobnosti o jejím stavu, materiálu, rozměrech... Pokud má oblečení nějakou vadu - žmolky, flíčky, najdete tuto informaci v popisku. Ve Feedu vše opravdu pečlivě kontrolují.
Já jsem z bazárku už pár věcí objednávala - oblečení - a byla jsem moc spokojená. Přišly mi téměř nové věci, u kterých bylo uvedeno, že jsou zachovalé, takže jsem se už nebála, že bych si naběhla.
Vesta F&F odpovídá popisku "zachovalé". Zblízka je na ní znát, že ji už nějaké mimčo nosilo, nicméně napodzim bude super a ještě ji Tobík užije.
Mikina C&A je jako nová bez známek nošení, krásně sytá, neopraná zelená barva - nejlepší úlovek!
Šusťáky jsou také jako nové, s pěknou teplou podšívkou. Na lezení jako dělané. Už aby to bylo! :)
No jo no, medvídek Pú.. Na bodýčku značky Disney je také vidět, že už ho někdo nosil, ale žádné jiné vady nemá a už jen čekáme až se zase oteplí... 
A zlatý hřeb - hladový pelikán! Tuhle super hračku jsem plánovala Tobískovi v budoucnu pořídit a tak, když jsem ji viděla na bazárku, bylo jasné, že ji musíme mít! Pelikán se pomocí tkaniček, které má na hlavě připevní například na postýlku a dítě ho krmí různými malými plyšovými zvířátky - krabem, krevetou, chobotničkou, .. Na bříšku má pelikán otvor, kterým se zvířátka zase vyndavají. Pelikánovi šustí křídla, chrastí nožičky a i malá zvířátka různě pískají. To všechno pomáhá miminku v rozvoji.
V popisku bylo, že má flek od jídla, který je třeba vyprat. Byla jsem smířená, že budeme mít flekatého pelikána, ale k mému překvapení měl pelikán zobák "jen" ulepený od nějaké kaše a stejně opatlaná byla i malá zvířátka.
Tím pádem šlo všechno krásně vyprat a pelikán je teď opravdu jako nový! Jen trošku nechápu maminku, která plyšáka v tomhle stavu poslala do bazárku, když ho stačilo párkrát přemáchnout..
S nákupem jsem tedy opět moc spokojená a už mám vyhlídnuté další skvělé věci za super ceny! Věci z bazárku můžete objednávat buď zvlášť nebo jako součást objednávky v e-shopu. Vše pak dorazí v jedné bedně do dvou dnů.
Pokud budu do bazárku nějaké věci posílat, určitě vám napíšu recenzi, jak funguje výkup. Zajímala by vás i taková recenze?
Máte nějaké zkušenosti s Feedo bazárkem? Uvažujete o nákupu/prodeji?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥