neděle 26. července 2015

beauty: Marc Jacobs Daisy Dream

Mám jí! Konečně jí mám! V parfumérii jsem jí byla očuchat asi pětkrát. Potřebovala jsem se přesvědčit, že to není jen nějaké momentální poblouznění, ale že ji opravdu potřebuju. Ta vůně, ten flakon! No nemohla jsem jentak přijít a vypláznout balík za hezkou voňavou věcičku. A tak jsem si řekla, že si jí nadělím jako dárek, odměnu za porod. Trošku se to protáhlo, přece jen jsou důležitější věci, ale konečně jí mám doma a baví mě víc a víc! A naštěstí baví i Tobíka, takže dvě mouchy jednou ranou... :) No není to nádhera?

Na věcech moc nelpím, ale člověk si prostě občas musí udělat radost. Myslet na sebe je teď obzvlášť těžké, ale ani maminky by neměly zapomínat, že mají ještě svůj (netakúplněmaminkovský) život. ;)

1 komentář:

  1. Mně se ten vzhled parfému nikdy moc nelíbil... :D Ale zajímalo by mě jak voní :)

    July Favourites

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥