čtvrtek 20. prosince 2018

21. den / Dámský holící strojek Braun

Sponzorem jednadvacátého dne Adventního kalendáře je Braun.
Mám velikou radost, že se součástí Adventního kalendáře letos stává Braun - značka, které důvěřuji od svých 15let. Kvalitní holící strojek je dle mého základ. Čas od času se sice objeví někdo s rok neoholeným podpažím a snaží se z morčete, které mu brání připažit, udělat nový trend, nicméně většina společnosti se naštěstí zatím drží nepsaných pravidel naší doby a udržuje své podpaží a další neméně podstatné části svého těla oholené. Braun je tu proto, aby nám tuhle každodenní rutinu co nejvíce usnadnil a dokonce zpříjemnil.



Braun Silk-épil 5560 Lady Shaver 3v1
Dnes si můžete zasoutěžit o tenhle fialový dámský holící strojek Silk-épil 5560, který holí a zároveň provádí exfoliaci pro ještě hladší výsledek. Je vhodný i pro citlivé oblasti. Strojek snadno a rychle dobijete pomocí přiložené nabíječky.

Výhercem se stává:

GRATULUJI!

!POJĎ SI ZASOUTĚŽIT!
Prosím, přečti si následující text pozorně, i když přicházíš soutěžit třeba už poněkolikáté, v průběhu soutěže se může sem tam něco málo změnit a byla by škoda o výhru přijít!
  • Dej "To se mi líbí" stránce Můj fialový svět BLOG, ať Ti neutečou další soutěže a novinky z našeho světa
  • Sleduj @mujfialovysvet na instagramu
  • Do komentářů pod příspěvek zde na blogu napiš svůj mail a připiš, jak moc velké téma pro Tebe holení je? Vystačíš si s žiletkou nebo nedáš dopustit na nějaké "chytřejší" pomocníky? Nebo máš dokonce vlastní zkušenost se značkou Braun, o kterou by ses chtěl/a podělit?
    Komentáře, které nebudou obsahovat e-mailovou adresu do slosování zahrnu, výherce pak bude mít tři dny na to, aby se mi ozval sám, pokud tak neučiní, vylosuji výherce nového. Stejně tak pokud výherce nebude na můj e-mail s výzvou k zaslání svých údajů reagovat (viz pravidla níže).
  • Soutěž je pro čtenáře s doručovací adresou v ČR i SK! Nezapomeňte se zítra přijít podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry. ;)
  • Zapojit se můžete pouze dnes 20.12.2018 od 00:01 do 23:59, komentáře přidané později budou smazány a nebudou zařazeny do slosování!
  • Sdílej soutěž veřejně na facebooku a zvyš svou šanci na výhru! Do druhého komentáře však musíš přidat přímo odkaz na sdílený příspěvek nebo alespoň na svůj facebookový profil, kde půjde soutěž dohledat, ideálně v popisku označte i stránku mého blogu, aby se mi sdílený příspěvek lépe dohledával. Nezapomeň i zde připsat svůj email! Sdílení mi musíte napsat do dalšího (druhého) komentáře, jinak není v mých silách to započítávat.

!SOUTĚŽ O HLAVNÍ VÝHRU!
Chceš se zapojit i do soutěže o hlavní výhru - týdenní pobyt v Chorvatsku v Apartmánech Galeb pro celou rodinu? 
  • Splň vše uvedené výše u denní výhry 
  • Dej "To se mi líbí" stránce Apartmány Galeb
  • A přijď soutěžit zase zítra! Čím častěji se zúčastníš, tím větší šanci na výhru máš!
!HLAVNÍ VÝHRA
TÝDENNÍ POBYT v Chorvatsku v Apartmánech Galeb, apartmán č. 6  (2+1 dospělé osoby nebo max. 2+1+1 dítě do dvou let věku bez nároku na lůžko) v termínu dle výběru výherce a volných ubytovacích kapacit v období květen/červen 2019
Apartmánový dům se nachází v malém, klidném rybářském městečku Živogošće přímo u pláže. Všechny apartmány mají balkón/terasu s výhledem na moře, vlastní koupelnu a kuchyňský kout. U apartmánů je parkoviště s dostatečnou kapacitou pro všechny hosty. Hned pod domem je krásná široká oblázkovo-písčitá pláž. Termín v tomto období jsme vybrali záměrně. V květnu a červnu už bývá v této oblasti krásné slunné počasí a teplé moře, pro dovolenou s dětmi je to ideální období. A možná se tam i potkáme! 

Pokud jste tu prvně, pročtěte si pozorně princip soutěže a její pravidla!↓
 
Pravidla a princip soutěže:
Soutěž probíhá na blogu mujfialovysvet.cz. Každý den od 30.11. do 24.12.2018 se na blogu v 00:01 otevře okénko/publikuje článek s výhrou/ami pro daný den.  Jednotlivé výhry budou v článku představeny a popsány (fotografie v článcích i ve videu mohou být pouze ilustrační, řiďte se textem v článku se soutěží!). O každou z výher budete moci soutěžit pouze v ten daný den. Soutěžit můžete každý den! Je jen na vás a na štěstěně, kolik dárečků letos vyhrajete. Každodenním soutěžením navíc zvýšíte i pravděpodobnost výhry hlavní ceny - týdenního pobytu v Chorvatsku v Apartmánech Galeb (apt.6). Výherce denní výhry budu losovat vždy co nejdříve po skončení soutěže a to náhodně ze všech platných komentářů (max. dva na osobu v případě veřejného sdílení soutěže na facebooku) prostřednictvím random.org. Jména výherců posléze doplním do článku s danou soutěží a výherce samotné neprodleně kontaktuji na uvedené mailové adresy. Pokud výherce mailovou adresu v komentáři neuvede, bude mít tři dny od vyhlášení na to se mi ozvat sám. V případě, že se výherce v daném čase o výhru nepřihlásí, budu losovat výherce nového. Stejně tak pokud mi výherce do tří dnů neodpoví na můj email a nepošle mi svou adresu, vylosuji po výzvě, kterou zveřejním na facebooku, náhradníka.  
Výherce hlavní výhry budu losovat tak, že 25.12.2018 nejdříve náhodně přes random.org vylosuji jeden ze soutěžních dní a následně pak z komentářů v daném dni i výherce hlavní výhry. Výhry se vám společně se sponzory budeme snažit odesílat co nejdříve, nicméně bohužel nemůžeme garantovat doručení všech výher do Štědrého dne. 
!HODNĚ ŠTĚSTÍ!

102 komentářů:

  1. Zatím si vystačím se ziletkou,ale nebráním se ničemu novému :) nicifi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja používam žiletky, ale rada by som vyskúšala niečo nové
    d.ludrovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám většinou žiletky, ale to je pro mě za trest... Věčně pořezaná, zarůstající chloupky... katastrofa... Používala jsem i epilátor ,ale ten byl šílený 🤦

    zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sdíleno

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2332353253660247&id=100006567858841

    zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Holení pro mě ze začátku představovalo hlavně věčně krvavé nohy, postupem času s lepšími pomocníky už bylo lépe a hladké nohy byly dostupnější. Stále ale hledám toho nej pomocníka. Manžel má holící strojek Braun, dostal ho ode mě jako dárek a nemůže si ho vynachválit. A mě by se taky moc líbil :-)
    Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10210293278888618&id=1840612529 sdílím
    Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Holím se od základní školy. Uz jsem vyzkoušela ledaco. Od značky Braun znám hlavne panské holicí strojky. Láká me vyukuset IPL epilatory, ale odrazuje ta cena.
    klarakocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já vyzkoušela kde co. Holení,epilátory,vosk.....Zatím se mi nejvic osvědčila žiletka,která je nejméně bolestivá.... Sdagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám svůj stařičký Braun, který pomalu ale jistě dosluhuje. Tento by mi udělal velikou radost. Katka3001@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2243639309022163&id=100001283469825 katka3001@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám žiletky a pěnu, nic spešl. ALe ráda vyzkouším něco nového a hlavně dlouhodobějšího ve výsledku ;)
    katerinavitu@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pouzivam ziletku a penu nejcasteji, mela jsem strojek braun, ktery uz vypovedel sve slutby..
    petpec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Používám žiletky, ale ráda bych vyzkoušela tuto vychytavku 🙂
    K.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sdílím
    https://www.facebook.com/100001286145729/posts/2178458462207004/
    K.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Žiletky... Ale už mě nebaví, protože mám po nich strašně podrážděnou kůži. Tana.Kamenska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Na IG sleduju jako @lenkataborikova
    Používám žiletku a pěnu, klasiku :)
    A nikdy mě holení nebavilo, tak si užívám zimu, protože to tak nehrotím jako v létě :)
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. https://m.facebook.com/profile.php?id=1720975429&ref=content_filter
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mám od 16 let Brauna a jsem moc spokojená. Šárka saui.dj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Pouzivam ziletku 🙂 antaloval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Používám na holení jednorázový holicí strojek,používá ho i můj muž, na jeho místy chlupatá záda ;) rádi bychom zkusili něco jiné. Petra.sebestova1@gmail.com
    Fb Petra Vojtěch

    OdpovědětVymazat
  21. Holenie je pre mňa za trest. Používam holiace strojčeky, ale nie elektrické. Zvyknem používat Venus. havranocka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Holení je pro mě velké téma a nezbytnost v mém životě. Střídám klasická holítka i depilátor. Značku Braun jsem ještě nevyzkoušela. Tak třeba... Nezna.motorkarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. V zimě zarůstám vousem a použiji sem tam žiletku, v létě epiluji :)

    diby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Naštěstí nemám vyloženě tmavé chloupky ale i tak se holím poměrně často. Ráda nosím tílka, takže osolené podpaží je pro mě samozřejmost a co se nohou týká ty "sjedu" tak 2x do týdne žiletkou. Používala jsem strojek, právě značku Braun, a šlo to s ním perfektně. Byl voděodolný, takže jsem si nohy epilovala v horké vaně a to šlo jedna báseň. Ještě strojek už dosloužil, umřel a odebral se do křemíkového nebe takže si musím vystačit se žiletkou. A co se týká intimních partií, tak jsem používala právě strojek a teď používám depilační krém.
    Kabilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Holení mě strašně nebaví 😂měla jsem holící strojek jiné značky, ale už dosloužil... A pravda, že s ním to bylo takové pohodlnější ;) teď klasicky žiletka;) ladyhawke@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217853337702976&id=1168974438 ladyhawke@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217390444143538&id=1547328640
    Kabilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Iwaneta@seznam.cz vystacim si s ziletkou, ale je pravda, že to musím řešit obden a je to děsně otravné

    OdpovědětVymazat
  29. Iwaneta@seznam.cz
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215206756700928&id=1193665460

    OdpovědětVymazat
  30. Používám léta pouze žiletku, jinou zkušenost nemám. Braun by mi udělal velkou radost, zvlášť, když mám dneska ty narozeniny 😊
    kam.bob@seznam.cz
    Na IG sleduji jako kkamcatko

    OdpovědětVymazat
  31. Používám žiletky, ale vyzkoušet něco nového by mi nevadilo.
    https://m.facebook.com/Malipribinacek
    Instagram: chudobovapeta

    OdpovědětVymazat
  32. Mojí dlouholetou společnicí je žiletka :) nemůžu si stěžovat, protože srovnání nemám, epilátor či vosk jsem nezkoušela. A co se holení týče, nedokážu si představit, že bych se neholila.
    E-mail KinzlovaAndrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sdíleno

    https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmujfialovysvet.blogspot.com%2F2018%2F12%2F21-den-damsky-holici-strojek-braun.html%3Ffbclid%3DIwAR0EnWvVd-XbMcDW0gMvu6q00wBC95LxjM07d4Qsv6ge57DIunvvWRoE82Q&h=AT2b7oo6REDK3n4OMAG9-MVkVql6q3fA1SCOLuFuPI-ZW3srCqI7ch9BSB00V-eUW13zq0Oj0yfnJTGMe0GW8bx-IdAXKTiCR3Sgg1CqMh1CtglHIfZ7OxWizX6YgsBtBeE7OyP4Hftdstlj8g5NEQ

    KinzlovaAndrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ziletku uz dlho nepouzivam. Jezisek pre niekolkymi rokmi doniesol prave Brauna a som s nim spokojna. Akurat by to uz chcelo novsi vykonnejsi model. S chlpami bojujem 🤦‍♀️ Po celom tele. Skraky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Používám žiletku.Kdysi jsem zkoušela epilátor,ale až slzy mi vytryskli :D Od tý doby pár pokusů s depilačním krémem,voskem,pěnou,.... Ale nikdy nebyl výsledek tak dobrej jako s žiletkou :/ :D
    falipe@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Používám jednorázový strojek, holení je pro mě za trest... vždy mi vyskáčou neskutečné pupínky a bolí to moc.�� Braun by se hodil ��
    anna.englartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Dlouhá léta používám jednorázová holítka, ale ráda bych si konečně pořídila kvalitní strojek! Neustálé holení je opravdu otrava :/ RadushV@email.cz (Sleduji Tě na FB i na Instagramu).

    OdpovědětVymazat
  38. Holení beru jako nutnost, ale rozhodně mě to nebaví. Používám žiletky i jeden přístroj, s Braunem ještě nemám zkušenosti.
    Jana.koloma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den,já používám žiletky už dlouho si chi strijek pořídit, ale vždy z toho nějak sejde,tak bych ráda konečně vyzkoušela,jaké to je se strojkem oproti žiletkám. Děkuji

    effcakozelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Holení je pro mě docela velké téma. Vystavil si sice se žiletkou, ale ráda bych vlastnila nějakého lepšího pomocníka. :)
    Silvous96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím na fb Silvie Rujbic Ruibarová

      Vymazat
  41. Ahojda..ja puzivam holitko Venus a to kupovani hlavic nic levneho.Rok uz rikam manzelovi o depilator a marne cekam,kdy ho dostanu :) protoze co 3dny se holit je sileny email zanetss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Používám žiletku, zkousela jsem už všechno možné, ale vždy jsem se nakonec vrátila k ziletce. Nyni jsou jiz lepší stroje, tak bych Brauna ráda zkusila.
    sarka.jerabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Pouzivam hlavne ziletky,i kdyz doma pomocnika od Brauna mam...ale obcas je to s nim docela bolestive (epilacni strojek ��).Urcite bych rada vyzkousela noveho pomocnika a na jinem principu.Pak by slo holeni jako po masle.
    purplekitten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Používám pouze žiletky, ale určitě by holicí strojek byl v kvalitě někde jinde:-) Navíc značku Braun používají mužští v rodině, takže je prověřená:-) kulhanovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Zatím mám zkušenost jen s klasickými jednorázovými strojky a s depilačními pásky nic moc teda o takovém pomocníkovi už dlouho uvažuji tak třeba ho donese Ježíšek :) kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Zdenka jureckova e:electromike@seznam.cz pouzivam jednorazove ziletky zkousela jsem jednou nalepovaci pasky ale vysledek spatny i co se tyka pěny..nastrikat a setrit nefunguje

    OdpovědětVymazat
  47. Eva Suchomelová20. prosince 2018 v 9:17

    Používám ziletky a v létě depilační krém. IG:Evulineek

    OdpovědětVymazat
  48. Holení je pro mě věčné téma, snad by mi Braun ulehčil život :)
    email: sashaibara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. sdílím jako Denys Kurničov...

    OdpovědětVymazat
  50. Holítka a stále je holítka, které používám na nohy atd.
    Se staly moji noční můrou.

    email: teodor.hardee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Sdílím jako leonidas leonidas

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100017632440760

    OdpovědětVymazat
  52. Zatím používám žiletky, ale už nějakou dobu pokukuju po něčem lepším, takže Braun by se hodil. K.Leifertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. kamilamakovcova@seznam.cz
    Já používám ziletky venuss ty se mi osvědčily:) a také používám holicí strojek phillips je to dobrý pomocník koupila jsem ho dm drogerii beru ho na cesty a vydrží dlouho na baterii dá se použít na sucho i mokro.hodil by se mi ještě jeden vzhledem k velkému prejizdeni:-)
    Sdilim fb kamilamakovcova

    OdpovědětVymazat
  54. Používámpouze žiletky, ale nějaký "chytrý" pomocník by seurčitě hodil! Se značkou Braun zatím nemám žádné zkušenosti.
    kubelkova.eliska@gmail.com
    https://www.facebook.com/eliska.svobodova.9

    OdpovědětVymazat
  55. Zkoušela jsem i jiné metody (depilace cukrovou pastou), ale zatím zůstávám věrná žiletce- asi z pohodlnosti. S Braunem zkušenost zatím nemám. vejvodova.adela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. jajda69@centrum.cz
    holím se žiletkou ale vůbec mne to nebaví, tady u těch holících strojků už jsem je chtěla zkusit, ale nějak jsem se nerozhodla, protože jsem se nikde nedočetla jestli jsou na suché nebo mokré holení, jestli je třeba pěna na holení a podobně. ale moc ráda bych vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Nejčastěji využívam žiletku, zatím jsem nenarazila na pomocníka, ktery by mi opravdu vyhovoval. Tak třeba to bude zrovna tento ;)

    Katkasustrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Šárka Korousová20. prosince 2018 v 11:00

    Používám jen žiletky, ale nebaví mě to a je to strašný opruz. Dlouho po nějakém strojku koukám, ale nejsou na tyhle "zbytečnosti" penízky. Třeba budu mít štěstí. ��
    E-mail: korousovasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Vystačím si s žiletkou, ale nebráním se změně :)
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. sdílím i na FB jako Lenka Červeňová https://www.facebook.com/lenka.ditetova
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Většinou mi stačí žiletka případně pinzeta.. ale takovýhle pomocník by se mi dost hodil :) Maskova.D@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Používám žiletky naštěstí jsem světlovlasá tak jednou týdně to stačí. Jednou za mladých let jsem zkusila vosk a tu bolest už nechci zažít, stejně to nebylo 100 %. Pak jsem zkoušela depilační pěnu, ale po té jsem měla vyrážku. Nic jiného jsem zatím nezkusila. atej@seznam.cz sdílím na FB https://www.facebook.com/alena.hajkova.9

    OdpovědětVymazat
  63. zatím si vystačím se žiletkou ale je pravda, že u toho někdy pěkně nadávám :-) mám jemné a tenké chloupky a někdy je to horor
    marketa.heinrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Musím se přiznat, že přes zimu holení trochu flakám, když spěchám používám ziletku, jinak depiluji. J.a.j.i.n.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Zatím jenom žiletky, ale moc ráda bych vyzkoušela něco nového :) smazena.hranolka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Zatím jen žiletka, ale nebráním se něčemu novému. Manžel zkušenost se značkou Braun má a chválí si. misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Používam žiletku, ale je to už otrava, hlavně přes léto.. Muž má holící strojek a zastřihávač vlasů od Brauna a nemůže si je vynachválit. Delší dobu zvažuji pořídit šikovnějšího pomocníka.
    Krisstynkac@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Používám žiletku a když se jooo hecnu, tak epilátor :) Veronika Šulcová
    Skyv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Holení je můj celoživotní boj :)...používám žiletku a ted jsem dokonce začala navštěvovat salón, kde mi dělají laserovou epilaci na určité partii :)...s Braunem zkušenosti nemám.
    krystovamartina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Já používám žiletky a pěnu, nic speciálního. Ráda bych vykoušela něco nového.
    luciievesela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Používám žiletky, ale už mě to děsně nebaví. Ráda bych lepsiho pomocnika, po kterem to oholeni chvili vydrzi. gabrisova.maria@gmail.

    OdpovědětVymazat
  72. Používám holící strojek značky Braun, a jsem s ním spokojený. Holení nemám rád a je to na mě celkem znát :)
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. https://www.facebook.com/ales.taborik
    jeste jsem nenapsal, že muj IG je @alestaborik
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  75. Používám obyčejné žiletky, ale poohlížím se po holícím strojku.Tak třeba mi ho přinese Ježíšek. :-)
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ja uz nekolik let mam epilator od Braunu, ale kombinuji to se ziletkama (gillete s "mydlickama", je to rychlovka bez peny). Strojek pouzivam pouze na nohy a spis v lete, at to vydrzi aspon chvilku hladke. hm153@email.cz Preji hezky advent.

    OdpovědětVymazat
  77. Klasicky žiletka a holicí pěna a už několik let máme s nejstarší dcerou přesně tento holicí strojek, který si půjčujeme, je opravdu skvělý, bylo by skvělé, kdybychom měly každá svůj. Dělá nohy jako ze žurnálu a je bezbolestný. =) Máme doma od Braunu i vytrhávací a po tom jsou nohy opravdu hladké několik týdnů, ale dávám přednost tomuto epilátoru, protože je to s ním pohodlnější. =) Já značce Braun věřím, všechny jejich výrobky nám doma vydrží dlouho, takže skvělá investice do budoucna. zd.bacova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Nedám dopustit na žiletky. Sice jsem dostala epilátor ale nejsem příznivcem "samoubližování", protože to taaak strašně bolí, že jej radši pošlu dál ��
    Přeji Vám krásné Vánoce

    tereza.sebestova89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Momentálně je úspěch si najít čas na holení :D používám žiletky a depilační krém.
    Edita.drabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Zatím používám ziletku, ale ráda bych takovouto chytrou hracicku, ulehcila by mi to každotydenní mučení :D :) Jana.Belanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. baniova@seznam.cz Holení beru jen jako povinnost, vůbec mě nebaví a vystačím si se žiletkou a pěnou na holení. Budu se s novým BRAUNem holit raději :-)

    OdpovědětVymazat
  82. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Holim se pouze ziletkou a strasne me to nebavi.

    OdpovědětVymazat
  83. sleduji na Fb jako Barbora Francová, na IG jako CervenkaObecna. doted jsem si vystacila s ziletkami, behem poslednich mesicu tehotenstvi a sestinedeli jsem si vystacila s ti, ze "ziju" :D ale ted jako mama si rikam, ze luxus bych si doprat mohla, treba v odobe strojku :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. 1denca@seznam.cz
    Holení nesnáším protože mi chloupky rostou tak rychle :-( Takže pro mě je to téma na každý obden. Tudíž pomocníka bych moc uvítala, jinak používám klasickou metodu žiletky a doufám, že někdy budu mít na IPL pomocníka :-)

    OdpovědětVymazat
  85. Mám Braun epilátor a je super, ale už je to trošku dědeček!�� jarcca056@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Žiletky moc nemusím, maximálně tak na nohy, mám doma přesně tohoto pomocníka a jsem s ním spokojená, akorát už dosluhuje tak by náhrada bodla :-)

    OdpovědětVymazat
  87. Na to jak dlouho používám žiletku, bych v tom už měla mít praxi, ale pořád se sem tam pořežu, bohužel.. Holící strojek by byl snad šetrnější k mé pokožce :) fillynka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Epilator je lepsi,protoze pak dlouho nic neroste ;-) helena.xxxxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Zatím si vystačím se ziletkou,ale nebráním se ničemu novému :) maggiolino@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  90. rychlamys@seznam.cz Já znám jen žiletku a na holení jsem velký lajdák...kdybych nemusela, neholím se, ale dělám to pro dobrý pocit a potěchu manžela :) chytrého pomocníka mile ráda uvítám, našel by u mě veliké využití

    OdpovědětVymazat
  91. Rmarci@seznam.cz mam zkusennosét se zieltkou a zkousela jsme stolety epilator, to byla takova bolest.....:D

    OdpovědětVymazat
  92. Používám pouze žiletky a pěnu, nic zvláštního :)
    mk.michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Holení je téma dost časté, protože ty potvory pořád rostou :-D Používám na některé části těla žiletku, na některé epilátor a na některé dokonce IPL epilátor právě od Braunu, je moc fajn. Myslím, že v oblasti holení je top značkou!
    jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Braun pouzivam jiz spoustu let :-) (muj prvni braun sem porizoval v 80 letech, kdyz jsem slouzil v Libyi, v dobe, kdy tady podobny strojek ani nebyl k dostani :-) )

    A od te doby jsem stale znacce Braun verny :-) (pouze jiz vlastnim novejsi modely, ktere muzou do vody, maji specialni cisteni atd... )

    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  95. sdilim z profilu https://www.facebook.com/profile.php?id=100012796756866
    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Holim se nejčastěji ziletkou. Je to rychle. Kdysi jsem mela epilator znacky Braun a byl to sikovny pomocnik. Ale uz bohužel doslouzil a novy jsem si neporidila. Lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Pouzivam ziletku a depilacni krem, měla jsem starý elektricky strojek, ale z důvodu bolesti mi nevyhovoval suezi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Velké téma, můj epilátor je už dědeček. Zatím funguje, ale je to otázka času. Na intimní partie a podpaží, ale používám žiletku. Epilátorem to tam moc moc bolí. Nový by se mi líbil. zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat