úterý 11. prosince 2018

12. den / Set body a látkové plenky od MamaPocket

Sponzorem dvanáctého dne se stává MamaPocketShop.
MamaPocket je e-shop s designovými plenkami, osuškami a body v bio kvalitě. V prvním roce života tyhle plenky aktivně provázely i naší Stellinku. Staly se našimi oblíbenými. Sbírali jsme na ně samé komplimenty, takže jsem moc ráda, že tu mám jednu i pro vás. Používáme je do teď hlavně na cestách místo bryndáčku. Jednu mám vždy v batohu "kdyby náhodou" bylo potřeba Stellu přebalit někde vleže. Plenku můžete použít i jako suchý nebo mokrý ručník, přikrývku nebo stínítko/přehoz přes kočárek, což se na výletech taky občas dost hodí. A když zrovna vytáhnu jednu z těch potištěných, vždycky mi vykouzlí úsměv na rtech. Je to zvláštní, jak má někdy člověk některé zdánlivě obyčejné věci zařazené do škatulky speciální jen proto, že mají třeba jen o něco hezčí barvu, potisk nebo materiál...

Set bodýčka a plenky You are so loved pro jednoho z vás:
Body You are so loved ve vel. 6-12měsíců
Kdo je nejmilovanější na celém světe? Vy to dobře víte, díky našemu body z BIO bavlny to už budou vědět i všichni okolo.
Dětské body v nejvyšší bio kvalitě s krásným nápisem "You are so loved". Body je z certifikované biobavlny. Velmi pohodlný klasický střih se bude na vaše miminko skvěle oblékat. Zapínání dole ja na klasické a praktické patentky. Nápis je tištěný digitálním potiskem, který je stálobarevný a vysoce odolný. Body je vyrobeno z certifikované biobavlny, aby jsme pro vaše miminku zajistili tu nejvyšší kvalitu a pohodlí.

Nápis „You are so loved“ ještě víc podpoří to, co všichni vědí. Že je pro vás vaše dítě tím nejmilovanějším pokladem.

Chcete to vykřičet do celého světa! A my vás chápete. Řekněte to všem, že „You are so loved“.
Tento stylový kousek se nese v duchu trendu slow fashion! Dokonalé řemeslné zpracování, jemná, přesto pevná látka s atestem pro děti do tří let, moderní design, od začátku do konce vyrobená v České republice.
Bavlněná plenka s digitálním potiskem má rozměr 80 x 80 cm. Obdržíte ji ve stylovém balíčku, abyste si její krásu vychutnali ještě dřív, než ji budete se svým miminkem s oblibou použít.
Plenka je natolik stylová, že ji využijete i při slavnostním fotografování nebo vítání občánků.
Výhercem se stává:
GRATULUJI!

!POJĎ SI ZASOUTĚŽIT!
Prosím, přečti si následující text pozorně, i když přicházíš soutěžit třeba už poněkolikáté, v průběhu soutěže se může sem tam něco málo změnit a byla by škoda o výhru přijít!
  • Dej "To se mi líbí" stránce Můj fialový svět BLOG, ať Ti neutečou další soutěže a novinky z našeho světa
  • Dej "To se mi líbí" stránce MamaPocket jako poděkování za dárek do soutěže
  • Do komentářů pod příspěvek zde na blogu napiš svůj mail a napiš mi, jaká pro jiného zdánlivě obyčejná věc, je pro Tebe vzácná/sváteční?
    Komentáře, které nebudou obsahovat e-mailovou adresu do slosování zahrnu, výherce pak bude mít tři dny na to, aby se mi ozval sám, pokud tak neučiní, vylosuji výherce nového. Stejně tak pokud výherce nebude na můj e-mail s výzvou k zaslání svých údajů reagovat (viz pravidla níže).
  • Soutěž je pro čtenáře s doručovací adresou v ČR i SK! Nezapomeňte se zítra přijít podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry. ;)
  • Zapojit se můžete pouze dnes 11.12.2018 od 00:01 do 23:59, komentáře přidané později budou smazány a nebudou zařazeny do slosování!
  • Sdílej soutěž veřejně na facebooku a zvyš svou šanci na výhru! Do druhého komentáře však musíš přidat přímo odkaz na sdílený příspěvek nebo alespoň na svůj facebookový profil, kde půjde soutěž dohledat, ideálně v popisku označte i stránku mého blogu, aby se mi sdílený příspěvek lépe dohledával. Nezapomeň i zde připsat svůj email! Sdílení mi musíte napsat do dalšího (druhého) komentáře, jinak není v mých silách to započítávat.
  • A uděláte mi radost, když nás budete sledovat i na Instagramu, to není povinné, ale budete mít malé plus, prostřednictvím instastories s námi navíc můžete být v každodenním kontaktu ;)
!SOUTĚŽ O HLAVNÍ VÝHRU!
Chceš se zapojit i do soutěže o hlavní výhru - týdenní pobyt v Chorvatsku v Apartmánech Galeb pro celou rodinu? 
  • Splň vše uvedené výše u denní výhry 
  • Dej "To se mi líbí" stránce Apartmány Galeb
  • A přijď soutěžit zase zítra! Čím častěji se zúčastníš, tím větší šanci na výhru máš!
!HLAVNÍ VÝHRA
TÝDENNÍ POBYT v Chorvatsku v Apartmánech Galeb, apartmán č. 6  (2+1 dospělé osoby nebo max. 2+1+1 dítě do dvou let věku bez nároku na lůžko) v termínu dle výběru výherce a volných ubytovacích kapacit v období květen/červen 2019
Apartmánový dům se nachází v malém, klidném rybářském městečku Živogošće přímo u pláže. Všechny apartmány mají balkón/terasu s výhledem na moře, vlastní koupelnu a kuchyňský kout. U apartmánů je parkoviště s dostatečnou kapacitou pro všechny hosty. Hned pod domem je krásná široká oblázkovo-písčitá pláž. Termín v tomto období jsme vybrali záměrně. V květnu a červnu už bývá v této oblasti krásné slunné počasí a teplé moře, pro dovolenou s dětmi je to ideální období. A možná se tam i potkáme! 

Pokud jste tu prvně, pročtěte si pozorně princip soutěže a její pravidla!↓
 
Pravidla a princip soutěže:
Soutěž probíhá na blogu mujfialovysvet.cz. Každý den od 30.11. do 24.12.2018 se na blogu v 00:01 otevře okénko/publikuje článek s výhrou/ami pro daný den.  Jednotlivé výhry budou v článku představeny a popsány (fotografie v článcích i ve videu mohou být pouze ilustrační, řiďte se textem v článku se soutěží!). O každou z výher budete moci soutěžit pouze v ten daný den. Soutěžit můžete každý den! Je jen na vás a na štěstěně, kolik dárečků letos vyhrajete. Každodenním soutěžením navíc zvýšíte i pravděpodobnost výhry hlavní ceny - týdenního pobytu v Chorvatsku v Apartmánech Galeb (apt.6). Výherce denní výhry budu losovat vždy co nejdříve po skončení soutěže a to náhodně ze všech platných komentářů (max. dva na osobu v případě veřejného sdílení soutěže na facebooku) prostřednictvím random.org. Jména výherců posléze doplním do článku s danou soutěží a výherce samotné neprodleně kontaktuji na uvedené mailové adresy. Pokud výherce mailovou adresu v komentáři neuvede, bude mít tři dny od vyhlášení na to se mi ozvat sám. V případě, že se výherce v daném čase o výhru nepřihlásí, budu losovat výherce nového. Stejně tak pokud mi výherce do tří dnů neodpoví na můj email a nepošle mi svou adresu, vylosuji po výzvě, kterou zveřejním na facebooku, náhradníka.  
Výherce hlavní výhry budu losovat tak, že 25.12.2018 nejdříve náhodně přes random.org vylosuji jeden ze soutěžních dní a následně pak z komentářů v daném dni i výherce hlavní výhry. Výhry se vám společně se sponzory budeme snažit odesílat co nejdříve, nicméně bohužel nemůžeme garantovat doručení všech výher do Štědrého dne. 
!HODNĚ ŠTĚSTÍ!

78 komentářů:

  1. Krásný set ten bych si sama přesně taky vybrala;) když budou ty vánoce tak pro mě je sváteční třeba kapr a salát, během roku obvykle nemíváme;) ladyhawke@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Momenty když se můj syn usmívá.

    Teodor.hardee@seznam.cz

    Fb Leonidas Leonidas

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je vzácné mít hezký vztah se svoji maminkou, nikdy jsme si moc nerozuměly. Závidím slečnám, které mají maminku jako kamarádku, "každý den" si volají, chodí spolu nakupovat, hodně si povídají. J.a.j.i.n.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je vzácný kamínek ve tvaru srdce z naší první dovolené u moře.sdagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je vzácná věc/okamžik, když si sednu a v klidu pojím a vypiju teplé kafe. Můj život je poměrně hektický, takže tyto chvíle jsou sváteční! :)) RadushV@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Svatecni chvile pro me je, kdyz se vidim s kamaradkou, deli nas od sebe vetsi vzdalenost, i presto jsme v kazdodennim kontaktu, ale osobni setkani je nejvic 😍 antaloval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je vzácné každé synovo oblečení, které nemá poděděné, je nové tudíž zatím čisté a bez fleků. :-D K.Leifertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný set. Pro mě je vzácné, když si vezmu na sebe šaty a zajdu si zatančit s manželem na ples. To už jsme, ale nebyli hodně dlouho, protože máme dvě malé děti. Snad zase brzo, protože tanec mě moc baví. misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Svátěční je pro mě vždy, když mě dcera obejme a dá mi pusinku! :-) To je tak NÁDHERNÝ pocit.
    kubelkova.eliska@gmail.com
    https://www.facebook.com/eliska.svobodova.9

    OdpovědětVymazat
  10. Se dvěma dětmi jsou to teď společné chvíle bez nich s manželem v kině, divadle, restauraci:-)kulhanovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zdeňka Jurečkova e:electromike@seznam.cz takovy set bych poridila nekomu jako darek, nevime jestli jeste nejake vnouce pribude ale mam rada kvalitni veci a radsi si i mnohdy priplatim.Bio kvalitu mam rada. A vzacne pro me je, kdyz se kazdy dsn probudim zdrava, kdyz me vnoucata dojedou vporadku z vyletu nebo dovolene.A pokud by to mela byt vec, tak vzacne jsou pro me talire od me maminky, ktera uz nekolik let nezije.

    OdpovědětVymazat
  12. Verc27@email.cz, Co je pro mě vzácnost? Vana. To ale asi pro každou maminku více dětí. :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mě je nyní velká vzácnost vyjít si s pritelem jen tak někam posedet mimo domov, jelikož nemáme hlídání a rodina bydlí moc daleko. mk.michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Pro mě je úžasná jakákoli procházka do přírody. Miluji les a když se podaří že jde i přítel, a zvířata, je to pro mě ten nejkrásnější zazitek.

    zemanovaalbi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Pro mě je nejkrásnějšía nejvzácnější, když se ke mě můj syn prituli, nebo mi dá pusinku. On tím celkem šetří..
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Pro mě aktuálně celá prospaná noc :-D na konci 6. měsíce a s neklidným batoletem ve vedlejším pokoji už si o tom můžu nechat jenom zdát :) Maskova.D@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vzácné je pro mě jít někam sama bez mojí pětiměsíční rošťandy.
    ChudobovaPeta@seznam.cz
    https://m.facebook.com/Malipribinacek

    OdpovědětVymazat
  18. Sváteční pro mě je, když můžu jít cvičit nebo i ke kadeřníkovi bez dětí :D
    Veronika Šulcová, skyv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Pre mňa je najsviatočnejšie, keď sneží. Prvý sneh je pre mňa niečo ako všetky sviatky roku dokopy, ale každý deň, keď sneží je pre mňa neobyčajný, plný radosti.
    d.ludrovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. kamilamakovcova@seznam.cz
    Pro mě je sváteční každý den,který můžu strávit s milovaným a detmi. Sváteční věc asi nemám možná chvíle klidu u televize

    OdpovědětVymazat
  21. Pro mě je vzácná každá společné chvilka s mojí rodinou.Jen tak sedět,objímat ty moje princezny a vědět,že se máme rádi
    falipe@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. bajaik@seznam.cz pro mě jsou vzácné chvilky strávené s rodinou. Miluji jak si partner hraje se synem a delaji blbinky.

    OdpovědětVymazat
  23. Je to moje rodina.
    marketa.krakova29@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Pro mě je vzácná každá chvíle, kdy jsme jako rodina všichni spolu. Manžel je teď hodně pracovně vytížený a tak jsou chvíle, kdy je doma, opravdu vzácné. kam.bob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Pro me je vzácný každý moment kdy stravim s mou rodinou, žijeme v zahraničí a vídáme se jen jednou ročně. Vždy se na tento moment moc těším protože je to to nejkrásnější. A další magický moment pro me je když mi dcera dava pusinky, to je pro me ta nejlepší odměna na světě
    můj e-mail je karolinabruzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Momentálně je vzácná chvíle, kdy mu manžel nevyčítá naprosto vše. witlucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. https://www.facebook.com/1414156824/posts/10213963762154191/ sdílení článku na Fb
    e-mail: karolinabruzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Pro mě je vzácná chvíle teď ta, když jsme celá rodina pohromadě. Stavíme barák, tak jsme štastní za každou společnou chvilku :) martinkovateerka@seznam.cz FB tereza Martinková

    OdpovědětVymazat
  29. Pro me je vzacny kazdy den straveny s detmi a manzelem. Kobalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Pro mě to je úsměv mého synáčka :)

    Katkasustrova@seznam.cz
    Fb - Kateřina Červinková

    OdpovědětVymazat
  31. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10205219444362821&id=1747460817

    OdpovědětVymazat
  32. Vzacne je,povidani si vecer pred spanim s dcerkou.Je super pozorovat hak se vyvyji jeji myšlení a fantazie.lt83@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Vzácná je pro mě chvíle klidu a čas, kdy je manžel doma.
    Jana.koloma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Vzhledem k tomu, ze bydli muj syn pomerne daleko, tak je pro me svatek kazda jeho navsteva s mym vnukem.
    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  35. na facebooku sdilim na profilu: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012796756866

    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Pro nas je "svatek", kdyz muzeme stravit cely den pohromade jako rodina - maminka, taninek a dcerka. Pritel ma narocne zamestnani a spoustu jinych povinnosti k tomu, takze cely den pohromade stravime cca 2x do mesice. O to vice si toho vazime. Andrea.Kabelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. První, co mě napadlo, byla Kofola. Celý rok mi moc nechutná, ale o Vánocích na ni nedám dopustit :D

    Nikol Horáková
    slunicko1321@seznam.cz
    https://www.facebook.com/nikolthestrange

    OdpovědětVymazat
  38. Pracuji s dětmi na táborech a tak je pro mě vzácná většina výtvorů, které mi darují. Problémem pak je, že to nemám doma kam dávat. Ale určitě nemám to srdce se toho nějak zbavit.
    anez.vesel@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. momentálně žiju ze dne na den v období šestinedělí (každý den je prostě úplně jiný a platí něco jiného) a vzácné je pro mě, když moje miminko spí :) spánek je prostě posvátná věc! likuji na Fb jako Barbora Francová. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Vzácná je pro mě každá chvíle, kterou mohu strávit se svými kluky, protože mě brzy čeká nástup do práce. Už nikdy si spolu neužijeme tolik času, jako máme právě teď.
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tak ja bych řekla, ze pro me je ted nevzacnejsi dobre se vyspat ��
    klarakocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Pro mě jsou vzácné každé chvíle s myma dětma.
    Silvous96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Pro mě je vzácnost když si s manželem uděláme hezký večer se dvěma dětmi už to nebývá tak často :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Když padá sníh a my doma sedíme s dětmi u krbu a hrajeme si...jsme všichni spolu.Jako zrovna teď.
    sarka.jerabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217788933092901&id=1168974438
    Ladyhawke@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Pro mě jsou vzácné chvíle, když si jentak vyjdeme sami s manželem. :) sykorka.maru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Zajít si jen tak spolu s manželem do kina nebo na večeři a maximálně si to užívám :-) Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Sdílím: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10210246659123153&id=1840612529
    Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Je to asi hloupe ale pro me vzacne je. Kdyz syn usne :D A ja mam chvilku pro sebe :)

    Schejbalova12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Nošení malého v nosítku <3

    edita.drabkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Poslední dobou je pro mě vzácná každá chvíle, kdy jsem jen já a manželka, bez našeho čertíka :)
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Šárka Korousová11. prosince 2018 v 13:38

    Pro mě je vzácná každá chvíle, kterou můžu strávit s mou milovanou rodinou!��
    E-mail: korousovasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Nikdy bych to neřekla ale teď na mateřské je pro mě vzácná chvíle to že si sednu do křesla dám nohy nahoru veznu knížku a vypiju si ještě teplé kafe
    K.bedravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Zdraví. Dokud je vše ok,málo lidí si toho dokáže vazit! Bohužel.... Kača M horakol_volny.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Když manžel příjde z práce dřív jak v 6 a strácí s námi odpoledne.... eva.suchomelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sdíleno na fb Eva Suchomelová: https://www.facebook.com/profile.php?id=100015290949341 IG:Evulineek

      Vymazat
  56. Vzácná je pro mě každá minuta života mé dcery, protože je zdravá a šťastná ☺️ to je to největší kouzlo ❤️��
    zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Napr.sklenicky, ktere pouzivam kdyz se naskytne hezky vecer, prijemna navsteva, oslava. Nebo parfem, ktery pouzivam jenom pri spec. prilezitostech. Ale nejvic jsou veci spojene se vzacnymi okamziky s mym malym prdolkou. hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Nakupování bez deti 😂 suezi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Vzácná je pro mě jakákoliv dovolená :-) janaanna18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=212193969685793&id=100026855749392 sdíleno
    janaanna18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Je pro me vzacny spolecne straveny cas s manzelem a detmi dohromady, kdy se nikdo nevzteka, nemusime nic resit, ale jen tak si hrajeme na koberci u krbu, a za okny snezi.. betkast@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. VzaVzá jsou pro mě všechny dárečky, i kdyby to byly úplné maličkosti.
    dendrlinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Vzácná je pro mě každá chvilka o samotě. liskahana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Každá chvile,kterou stravime spolecne jako rodina,když jsme pohromadě ja,manzel i dcera. iva.gambova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Pro mě je vzácný , kdy se vyspím celou noc. nikyta159@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Čmáranice od mojí holčičky. Je to příšerný, ale mě to připadá jako Monet. Já si ty povedenější schovávám .. A těším se na besídky a vystoupení. lidu.milka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Pro mě jsou vzácné chvilky času o samotě mimo domov se zajímavým plánem :-D díky za soutěž, Pavla (rennfri@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  68. Pro me byl nedávno největší svátek když syn spal poprvé u babicky a ja tak mohla poprvé po roce a pul spat bez preruseni dele jak tri hodiny :) nicifi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Večeře užitá v klidu a v pohodě bez dcerky na hlavě :-)
    Lukis2s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=395966161139858&id=100021794328886 sdílím
    Lukis2s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Když je dcera šťastná
    polackovadaniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Chvíle s mou rodinou, miluju každý okamžik :) rychlamys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Uričtě čas strávený s kamarádkou, která se odstěhovala daleko - i když se scházíme relativně často, je to sváteční atmosféra.
    jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. sdílím https://www.facebook.com/jana.kiki.75

    jaaniickaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Pro mě jsou sváteční chvilky strávené s mojí sestrou, která bydlí 400km daleko ode mne...Lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Napustena vana a at nezeru aspoň hodinove ticho :-D

    OdpovědětVymazat