úterý 11. prosince 2018

tipy: Vánoční dárky pro celou rodinu

Dneska bych vám ráda představila pár last minute tipů na dárky, které mě osobně moc baví, mám k nim vztah a většina se dá pořídit za pár peněz. 

Pro děti
Protože hlavně kvůli nim k nám přece chodí Ježíšek. Tipů na takové ty velké dárky už tady bylo dost. Teď vám chci ukázat dvě drobnější věci, které jsem si jistá, moje děti strašně potěší! Stella mi nedávno na nějaké akci úplně zmizela, přepadla mě panika, ona je taková divoška, že se klidně sebere a v nestřežený okamžik odběhne. Tentokrát byla ale jen pár metrů ode mě, tiše seděla a na něco se hrozně soustředila, šla jsem blíž a zjistila jsem, že mezi hračkami objevila navlékačku. Vydržela u toho opravdu dlouho, bylo vidět, že to pro ní ještě není tak jednoduché, ale ona se strašně ráda překonává. A pak jsem uviděla tohle fialové princeznovské navlékání korálků Djeco na Chytré opičce a bylo vymalováno! Je určené sice až dětem od dvou let, ale bůh ví, jestli to Stellu bude ve dvou letech ještě bavit. Při vybírání dárků se moc neřídím doporučeními, ale spíš intuicí a tím, co vím, že moje děti zvládnou, co je baví, atd.
Tobík teď zase pořád mastí pexeso. Má už asi čtyři sady a vždycky, když si myslíme, že už jsou ty obrázky fakt těžký (má jedno jen s hasičskýma autama a to je mazec), tak stejně vyhraje. Tohle je opravdu krásně zpracované pexeso, které nám nebude Stella muchlat a budeme ho tak brzo moci hrát všichni společně! Na tohle období, kdy už můžete mastit karty a hrát společenské hry, jsem se strašně těšila, já to miluju, takže Jedeme!

Yankee Candle
Není svíčka jako svíčka. Yankee Candle je moje srdcová záležitost! Osobně miluju vosky, které si rozpouštím v aromalampě, což je mimochodem také moc hezký dárek pro někoho, o kom víte, že ještě aromalampu nemá. Letos mě nadchly tyhle jejich nové luxusně vyhlížející svíčky Yankee Candle Elevation. Vybrat si můžete ze tří velikostí. Já vzala ty nejmenší, protože jsem chtěla podarovat více lidí a dárek má být v tomhle případě spíš malá pozornost. Ty jejich vůně! Chápu, proč jsou tak drahé, i když mě to taky samozřejmě štve, protože to jsou jediné svíčky, co jsem kdy měla, které opravdu zvládnou provonět za pár minut celý byt a být levnější, mám jich plné skříně. Nicméně dělají např. i vůně do auta nebo vonné tyčinky a ty jsou taky moc fajn. Voňavé dárky v různých cenových kategoriích si zkrátka u Yankee Candle vybere, myslím, každý.

Obal na knihu
Není to úplně obvyklý dárek, ale pro někoho, kdo rád čte a má malé děti, hodně cestuje apod., je to dárek k nezaplacení. To vám můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. V létě jsem začala víc číst a hledala jsem přes den různé chvilky, které bych si pro čtení ukradla. To obnášelo nosit knihu stále s sebou, protože se třeba stalo, že se najednou na hřišti obě děti zahrály tak, že mě pár minut vůbec nepotřebovaly a já tak místo postávání opodál a čumění do blba popadla knížku a přečetla pár stránek. Nejsem ovšem typ, co by mu knihy byly jedno, nerada je ničím a zamazávám. Navíc ráda dobré knihy půjčuji dál. Když jsem se z pár "akcí" s dětmi vrátila s knížkou rozmáčenou, pokydanou a s černým svědomím, začala jsem hledat způsob, jak to vylepšit. Tramtadááá - obal na knížku Decente vyrobený v české republice včetně záložky, pratelný, na výběr xy vzorů a velikostí. Vypadají pěkně, jsou funkční a myslím, že to je i originální dárek, který potěší!

Knihy
Miluju knihy dávat i dostávat! Navíc je to opravdu last minute dárek, protože do nějakého toho knihkupectví můžete zaběhnout třeba ještě v pátek 21. prosince. 
Simon Mawer je anglický spisovatel žijící v Itálii píšící o Československu. Kniha Skleněný pokoj vyšla v roce 2009 a její děj je zasazen do brněnské funkcionalistické vily Tugendhat. Letos vyšla kniha Pražské jaro - román o událostech roku 1968. Myslím, že tyhle knihy rozhodně neurazí jak maminku tak tatínka. Jsou čtivé, poutavé a bezesporu zajímavé hlavně tím, že se vážou ke konkrétním místům, věcem, příběhům naší historie.
Tyhle dvě knihy nadělí Ježíšek mně. Kniha Prach, který se snáší ze snů od autora knihy Mandolína kapitána Corelliho Louise de Bernierese mě zaujala názvem, vzhledem i nástinem samotného příběhu. Navíc mám moc ráda Mandolínu kapitána Correliho a hádám, že tohle bude podobně silný příběh, příběh o lásce a válce. Kniha Dcera války mě zaujala, protože jsem toho o občanské válce v Jugoslávii slyšela hodně a věřím, že tohle románové podání mi pomůže se ještě lépe vcítit do situace, ve které se lidé za války ocitli. Není to nic před čím bysme měli zavírat oči! Stejně tak jsem ráda, že jsem si mohla přečíst Tatéra z Osvětimi a knihu Přežil jsem to, které pro změnu vypráví o osudech Židů za druhé světové války. Pravda, jsou to taková těžší témata, ale pro lidi, co se o historii nebo druhou světovou válku zajímají, to můžou být cenné dárky.
A tady už dvě oddychovky spíše pro ženy - kniha Díky za fíky je novinka z pera Haliny Pawlowské. Jedná se o volné pokračování knihy Díky za každé nové ráno, ale tu já jsem bohužel nečetla. Nicméně to evidentně vůbec nevadí! Pokud máte rádi její humor, knížka vás nezklame. I když bych řekla, že je spíše určená o generaci starším ženám (moje maminka její knihy miluje), několikrát jsem se neudržela a musela se smát nahlas. Je to opravdu vtipný, zamotaný a strašně věrohodný příběh. 
Knihu Proč máma pije bych naordinovala každé matce malých před/školáků. A nebo vlastně klidně úplně všem maminkám, protože se tak jako tak někde v příběhu najdete. Dlouho jsem se u knihy tak nenasmála. S kamarádkou jsme se shodly, že je to vážně skvělá knížka a moc nás na mateřské osvěžila. 
A pak tu mám dva tipy na knihy pro pány. Já počítám s tím, že Zápisky Leonarda da Vinciho všechny u stromečku ohromí. Je to výběr z jeho rukopisů a není to klasická kniha, je to takový ten poklad, který si budete doma hýčkat a předávat z generace na generaci. 
A stejně tak Podivuhodný svět Zdeňka Buriana. Zdeňka Buriana máme moc rádi celá rodina. Byl to skvělý ilustrátor, mně nejvíce utkvěly v paměti jeho obrazy mamutů a pravěkých lidí. Moc se těším, až si budeme u vánočního stromečku prohlížet ilustrace z téhle knihy a třeba se jimi konečně nechám inspirovat k nějaké vlastní tvorbě. Tahle kniha nadchne sběratele, čtenáře Julese Verna i milovníky umění.

Ponožky a trenky
U dárků pro pány ještě zůstaneme. :) Já nevím, proč se kolem ponožek pod stromečkem dělá takové divadlo. Já dostat jeden, dva páry Happy Socks tak jsem naprosto spokojená, protože jsou to kvalitní, veselé ponožky, které vydrží roky. Happy Socks má ale i stejně barevné a veselé spodní prádlo, které jsem se rozhodla vyzkoušet letos. Ať už zvolíte cokoliv, myslím, že nesáhnete vedle! Ponožky kupuji i dětem a jsou to největší držáci a ještě v nich dělají parádu!

Braun
Holení je kapitola sama pro sebe. Je to nedílná součást života každého z nás. Ne, opravdu nevěřím tomu, že se někdo vůbec ale vůbec neholí. Jestli vám můžu něco doporučit, tak je to značka Braun, kterou používám už od svých 15 let. Mám za tu dobu druhý epilátor (a teď jsem dostala na jeden ponovoroční projekt i tenhle depilátor) a nemůžu si ho vynachválit. Je spolehlivý, precizní, výkonný, ušetří vám spoustu práce, času, nervů. Pokud máte dceru v pubertě, rozhodně takový dárek ocení! Dělají ale i skvělé pánské strojky, zastřihovače apod.

A já vám ještě kromě možnosti vyhrát každý den krásné dárky v Adventním kalendáři dávám možnost pořídit opravdu krásné, kvalitní a námi ozkoušené dárky se slevou:
5% SLEVA na Multifunkční tlakový hrnec Tesla EliteCook K50 ale i na vše ostatní, co vás na e-shopu zaujme s kódem: MujFialovySvet Jak už jsem psala dřív, já si sedám na zadek hlavně z jejich robotického vysavače, který nestojí balík a přitom vám při luxování ještě vytře!

Od Cihličky pro dětičky pro vás mám předvánoční slevu v hodnotě 100,- s kódem: 590346039 (platí do konce roku 2018! Darujte dětem materiál a sledujte, jak se z nich stávají malí architekti. Naše děti dlouho nebyly šťastnější!
A úplně pro všechny, kteří mají zájem doma pracovat s dětmi na rozvoji jejich emoční inteligence, tu mám 10% slevu na Emušáky, která platí do konce roku 2018, na e-shopu stačí v objednávce zadat kód: MFS10

6 komentářů:

  1. Skvělé tipy. Asi se také poohlédnu po navlékacích korálcích pro dceru. A Yankee to je srdcová záležitost, má krabička se stále plní novými vosky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :) A ty korálky mi fakt přijdou super!

      Vymazat
  2. Samík taky porad masti pexeso 😁 uz at jsou Vanoce a dostane to Obri pexeso..mame jinak s autama tatrovkama a pripada mi, ze vypadaji vsechny stejne.Jeste by to nejake nove chtelo..diky za tip

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva tipy. Hlavně na ty knihy. Píšu si na seznam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥