čtvrtek 13. prosince 2018

14. den / Vánoční dárkový set taštiček od Kipling

Sponzorem čtrnáctého dne Adventního kalendáře je Kipling.
Konečně tu mám také něco pro maminky i nemaminky zkrátka všechny ženy, které mají rády krásné věci! Kipling je značka, kterou mám ráda už od střední školy. Líbí se mi široký sortiment, ve kterém si to své najde opravdu každý a jsem totálně zamilovaná do jejich přívěsků opiček. Jedna taková krásná fialová se mi houpe na klíčích a doprovází mě všude. Jednou jsem měla bláznivý nápad, že je začnu sbírat, ale nakonec jsem od toho upustila. Když se řekne "Kipling" asi si všichni vybavíme takový ten ikonický sportovně elegantní styl, ale víte, že dělají například deštníky, penály, aktovky, cestovní tašky, kufry, ale i kožené kabelky a byznys tašky? Jednu takovou jsem měla právě celou střední školu, tahala jsem jí denně a do teď mi leží na dně skříně. Má takovou pěknou patinu a kdyby ji dokonale nenahradil City Backpack, tahala bych ji do teď.
Kipling mi pro jednu z vás do soutěže věnoval SPECIÁLNÍ VÁNOČNÍ SET TAŠTIČEK v hodnotě 2290,-:
SADA OBSAHUJE:

  • dárkovou krabici

  • tašku na rameno

    • přední kapsa na zip,

    • hlavní přihrádka na zip,

    • vnitřní kapsa na zip,
  • organizér do kabelky

    • tři vnitřní přihrádky.

Po promazání všech komentářů se špatnou odpovědí (zhruba dvě třetiny) se výhercem stává:
GRATULUJI!

!POJĎ SI ZASOUTĚŽIT!
Prosím, přečti si následující text pozorně, i když přicházíš soutěžit třeba už poněkolikáté, v průběhu soutěže se může sem tam něco málo změnit a byla by škoda o výhru přijít!
  • Dej "To se mi líbí" stránce Můj fialový svět BLOG, ať Ti neutečou další soutěže a novinky z našeho světa
  • Dej "To se mi líbí" stránce Kipling jako poděkování za dárek do soutěže
  • Do komentářů pod příspěvek zde na blogu napiš svůj mail a připiš, kolik samostatných apartmánů k pronájmu se nachází v apartmánovém domě Apartmány Galeb? Správnou odpověď najdete na stránkách: apartmanyzivogosce.cz a rovnou vás upozorním, že to není tak jednoduché, čtěte a počítejte pozorně. Vyhrát může jen ten, kdo dnes napíše správnou odpověď! 
    Komentáře, které nebudou obsahovat e-mailovou adresu do slosování zahrnu, výherce pak bude mít tři dny na to, aby se mi ozval sám, pokud tak neučiní, vylosuji výherce nového. Stejně tak pokud výherce nebude na můj e-mail s výzvou k zaslání svých údajů reagovat (viz pravidla níže).
  • Soutěž je pro čtenáře s doručovací adresou v ČR i SK! Nezapomeňte se zítra přijít podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry. ;)
  • Zapojit se můžete pouze dnes 13.12.2018 od 00:01 do 23:59, komentáře přidané později budou smazány a nebudou zařazeny do slosování!
  • Sdílej soutěž veřejně na facebooku a zvyš svou šanci na výhru! Do druhého komentáře však musíš přidat přímo odkaz na sdílený příspěvek nebo alespoň na svůj facebookový profil, kde půjde soutěž dohledat, ideálně v popisku označte i stránku mého blogu, aby se mi sdílený příspěvek lépe dohledával. Nezapomeň i zde připsat svůj email! Sdílení mi musíte napsat do dalšího (druhého) komentáře, jinak není v mých silách to započítávat.
  • A uděláte mi radost, když nás budete sledovat i na Instagramu, to není povinné, ale budete mít malé plus, prostřednictvím instastories s námi navíc můžete být v každodenním kontaktu ;)

!SOUTĚŽ O HLAVNÍ VÝHRU!
Chceš se zapojit i do soutěže o hlavní výhru - týdenní pobyt v Chorvatsku v Apartmánech Galeb pro celou rodinu? 
  • Splň vše uvedené výše u denní výhry 
  • Dej "To se mi líbí" stránce Apartmány Galeb
  • A přijď soutěžit zase zítra! Čím častěji se zúčastníš, tím větší šanci na výhru máš!
!HLAVNÍ VÝHRA
TÝDENNÍ POBYT v Chorvatsku v Apartmánech Galeb, apartmán č. 6  (2+1 dospělé osoby nebo max. 2+1+1 dítě do dvou let věku bez nároku na lůžko) v termínu dle výběru výherce a volných ubytovacích kapacit v období květen/červen 2019
Apartmánový dům se nachází v malém, klidném rybářském městečku Živogošće přímo u pláže. Všechny apartmány mají balkón/terasu s výhledem na moře, vlastní koupelnu a kuchyňský kout. U apartmánů je parkoviště s dostatečnou kapacitou pro všechny hosty. Hned pod domem je krásná široká oblázkovo-písčitá pláž. Termín v tomto období jsme vybrali záměrně. V květnu a červnu už bývá v této oblasti krásné slunné počasí a teplé moře, pro dovolenou s dětmi je to ideální období. A možná se tam i potkáme! 

Pokud jste tu prvně, pročtěte si pozorně princip soutěže a její pravidla!↓
 
Pravidla a princip soutěže:
Soutěž probíhá na blogu mujfialovysvet.cz. Každý den od 30.11. do 24.12.2018 se na blogu v 00:01 otevře okénko/publikuje článek s výhrou/ami pro daný den.  Jednotlivé výhry budou v článku představeny a popsány (fotografie v článcích i ve videu mohou být pouze ilustrační, řiďte se textem v článku se soutěží!). O každou z výher budete moci soutěžit pouze v ten daný den. Soutěžit můžete každý den! Je jen na vás a na štěstěně, kolik dárečků letos vyhrajete. Každodenním soutěžením navíc zvýšíte i pravděpodobnost výhry hlavní ceny - týdenního pobytu v Chorvatsku v Apartmánech Galeb (apt.6). Výherce denní výhry budu losovat vždy co nejdříve po skončení soutěže a to náhodně ze všech platných komentářů (max. dva na osobu v případě veřejného sdílení soutěže na facebooku) prostřednictvím random.org. Jména výherců posléze doplním do článku s danou soutěží a výherce samotné neprodleně kontaktuji na uvedené mailové adresy. Pokud výherce mailovou adresu v komentáři neuvede, bude mít tři dny od vyhlášení na to se mi ozvat sám. V případě, že se výherce v daném čase o výhru nepřihlásí, budu losovat výherce nového. Stejně tak pokud mi výherce do tří dnů neodpoví na můj email a nepošle mi svou adresu, vylosuji po výzvě, kterou zveřejním na facebooku, náhradníka.  
Výherce hlavní výhry budu losovat tak, že 25.12.2018 nejdříve náhodně přes random.org vylosuji jeden ze soutěžních dní a následně pak z komentářů v daném dni i výherce hlavní výhry. Výhry se vám společně se sponzory budeme snažit odesílat co nejdříve, nicméně bohužel nemůžeme garantovat doručení všech výher do Štědrého dne. 
!HODNĚ ŠTĚSTÍ!

39 komentářů:

  1. Tak já napočítala 8, protože ten poslední Lux vznikne spojením 8. a 9.apartmánu......Teda, doufám,že už to nekombinuji moc😉😀 A proč jim chybí 4,to nevím.... sdagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 8 klasických apartmánů + apartmán Lux, který vznikne spojením 2 klasických apartmánů
    Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10210255314659536&id=1840612529 sdílím Verca91@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 8 apartmánů (apartmáň č.8 a č.9 lze spojit v jeden a vznikne tak velký apartmán Lux, klasických samostatných apartmánů je ale 8)
    Lukis2s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=397056741030800&id=100021794328886 sdíleno Lukis2s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Eva Suchomelová13. prosince 2018 v 7:36

    Mají jich 8 a pak navíc Apartmány č. 8 a 9 nabízí také jako jeden čtyřlůžkový apartmán LUX za zvýhodněnou cenu, ale ten vznika jen spojením dvou apartmanu již započitanych. Eva.dozbabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eva Suchomelová13. prosince 2018 v 7:38

      Sdíleno na Fb: Eva Suchomelová https://m.facebook.com/profile.php?ref=bookmarks

      Vymazat
  7. Tak podle mne 8 + lux, ktery vznikne spojenim dvou, ktere jsou uz v tech 8 zapoctene. A vynechali ctyrku :-) hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zdenka Jureckova e:electromike@seznam.cz Jak ctu tak apartman čislo 8 a s cislem 9 jde spojit v jeden a vznikne apartmán Lux, samostatných apartmánů je 8 ale v nabidce se spojenim tech dvou je 9. ���� Rada bych tam vzala voucata.Tasticku , organizer bych dala dceri Eva Mackova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Facebook https://m.facebook.com/profile.php?id=100014502374616

      Vymazat
  9. K pronájmu je celkem 8 samostatných apartmánů. Apartmán Lux vznikne spojením dvou samostatných apartmánů. K.Leifertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Napočítala jsem 8. Apartmán Lux vznikne spojením 8 a 9. lucu.alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. já bych také řekla 8
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych řekla, že mají 8 apartmánů. Maskova.D@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. bajaik@seznam.cz 8 samostatných apartmánu

    OdpovědětVymazat
  14. 8 apartmánů.
    anez.vesel@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. 8 apartmánů
    kubelkova.eliska@gmail.com
    https://www.facebook.com/eliska.svobodova.9

    OdpovědětVymazat
  16. Řekla bych, že mají k dispozici 8 samostatných apartmánů.
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sdílím na FB jako Lenka Červeňová
    https://www.facebook.com/lenka.ditetova

    OdpovědětVymazat
  18. Sdílím na FB jako: https://www.facebook.com/ales.taborik
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. 8 apartmánů. Z APT 8 a 9 jde udělat jeden lux, ale stejnejich je 8.
    gabrisova.maria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. 8 samostatnych apartmanu ❤️❤️❤️ Tak snad! Drzim si palce, tasky jsou totiz bozi☺️
    Mira.sobotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý chyták :) a jsem zvědavý, zda jsem se trefil, ale napočítal jsem 8 samostatných apartmánů.
    a.taborik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Teda chvíli mi to dalo, ale nakonec jsem napočítala 8 apartmánů.��
    sykorka.maru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Popravdě jsem si vše ještě jednou přečetla-pozorneji :) a měním svou původní odpověď. Samostatných apartmánu je 8 ;)
    lenule683@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Apartmánů je 8, je možné spojit apartmán s číslem 8 a s číslem 9 a udělat z nich jeden velký Lux. Samostatných je ale 8.
    janaanna18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=213573282881195&id=100026855749392 sdílím
    janaanna18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. napocital jsem 8 :-) sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sdilim pod profilem https://www.facebook.com/profile.php?id=100012796756866
    sach@cmail.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Napočítala jsem 8 samostatných apartmánů
    ditetova.jitka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. 8 samostatných apartmanu :))
    MK.Michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. 8 apartmanu
    beranova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Jana Svobodová: Napocitala jsem 8 apartmanu. meskjana@seznam.cz
    (nejde přidat komentář)

    OdpovědětVymazat
  32. 8 samostatných 🙂 zidkova.b1994@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2328551610707078&id=100006567858841 sdíleno 🙂🙂

    OdpovědětVymazat
  34. 8 samostatných apartmánů. Nezna.motorkarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat