čtvrtek 21. ledna 2016

vlog: Zakynthos 2015 PART 1 a dárek pro vás

Ahoj!
Dneska mám narozeniny a tak jsem si nadělila ten nejúžasnější dárek - konečně jsem sestříhala video ze Zakynthosu. Snad vás zahřeje na srdíčku jako mě! Rozdělila jsem ho do dvou částí. Počkejte si na konec na bloopers aneb upoutávku na Zakynthos 2015 PART 2. Ta bude online co nevidět. ;)

Chystám taky celou sérii článků o cestování s miminkem. Auto vs. Letadlo, Příkrmy na cestách, Jak se vejít do jednoho kufru a co všechno si ne/zabalit, Výbava k moři atd. Tak doufám, že vás takové čtení bude bavit.
Komentujte, lajkujte, sdílejte a 1. 2. 2016 bude náhodně vybraný jeden človíček, kterému pošlu dárek. Samozřejmě mají přednost pravidelní čtenáři, kteří jsou na blogu, facebooku, youtube nebo instagramu aktivní. Zkrátka 25 je mi jen jednou, tak ať z toho taky něco (kromě bolehlavu, až mě budete doma zapíjet ;)) máte.
Mám vás ráda!

1 komentář:

  1. Nádherné video! :) Tobíkovi se moře, voda očividně taky moc líbila a je fakt slaďounký, jak se snaží plavat a jakou mu to dělá radost :) Blahopřeji k 25 narozeninám!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥