neděle 17. ledna 2016

Můj rok 2015

Byl to výjimečný rok! Splnilo se mi mé největší přání. Dostala jsem ten největší dar - miminko. Dala jsem život. A nikdy na tenhle celý zázrak nepřestanu hledět s pokorou a vděčností. V zápětí nás bohužel stihlo několik bolestných ztrát a já si díky tomu uvědomila, že si svůj život málo užívám. A tak jsem vystoupila ze své bubliny. Stala se ze mě žena, máma a nakonec i silná bytost toužící prožít svůj život naplno. Největší dar je totiž život sám! (ten náš a zároveň i ten, který můžeme dát).  
Můj fialový svět Můj rok 2015

LEDEN
Rok nám začal moc hezky. Bříško konečně pořádně vykouklo a taky jsme měli potvrzené, že čekáme chlapečka. Ohlédla jsem se za rokem 2014. V BABY BLOGU jsem s vámi své těhotenské příběhy, zážitky i pocity. Ukázala jsem vám pár vánočních radostí, kočárek a nějaké ty nezbytnosti do výbavy pro miminko, které jsme koupili a dostali. Nemůžu uvěřit, že už je to rok! Vlastně si vůbec nedokážu vybavit, jaké to bylo být těhotná. Jakoby tu Tobík s námi byl odjakživa! :)
Oslavila jsem své 24. narozeniny a s tatínkem jsme se vydali do Prahy na výstavu do Lobkowiczkého paláce.
Můj fialový svět Leden 2015
 ÚNOR
Hned 1. února jsem na blogu publikovala článek o tak trošku alternativním přístupu k výchově dítěte nebo tedy spíš prozatím k péči o miminko. Bude určitě zajímavé se po roce k tématu vrátit a shrnout, co se nám vše ne/podařilo. A následoval hodně oblíbený článek o nošení dětí v šátku. Teď se mi úplně vybavilo, jak nadšená a nabitá energií jsem ze semináře o šátkování přišla. :) Následovaly BABY BLOGY o výbavičce, těhotenský deník a představila jsem vám mou oblíbenou aplikaci pro těhotné. Ukázala jsem vám, jak netradičně jsme u nás na vesnici oslavili Valentýna a vzala jsem vás na návštěvu do Feeda. Únor byl - co se blogování týče - jedním z nejplodnějších měsíců.
Mimo to jsme také absolvovali těhotenské focení a partnerské předporodní setkání, což byla moc milá a zároveň užitečná příprava k porodu. Přípravy vrcholili, začala jsem si připadat hodně nemotorná, neohrabaná a obří, i když jsem měla opravdu malé bříško a nahoře pouze 12kg. Snažila jsem se být aktivní do poslední chvíle, hodně jsme chodili s Meggie na procházky a ani v únoru jsme nevynechali kulturu. Byli jsme se s přítelem podívat na proslulou Terakotovou armádu.
Můj fialový svět únor 2015

BŘEZEN
Narodil se Tobísek! Na to, že mě s předčasným porodem strašili už od 20. týdne, jsme to spolu dotáhli krásně téměř až do 39tt. V den, na který oficiálně připadalo jeho datum narození (25. 3.) mi zemřel děda. Doteď mě nepřestává fascinovat, jak je to na tom světě zařízené. A jsem přesvědčená, že Tobík se narodil dřív právě proto, aby o něm děda věděl. Náš chlapeček si za svůj den vybral ten 16. v měsíci stejně jako jeho tatínek (16. 9.) a můj tatínek (16. 8.), dokonce i můj strejda je narozen šestnáctého v měsíci a stejný den si v naší rodině vybrala i babička a sestřenice. Všechno tak do sebe hezky zapadlo, aniž by si to nejprve někdo z nás uvědomil. Šestnáctka je pro nás tedy, doufám, šťastné číslo a tenhle rok bude vydařený!
Na blogu se v březnu soutěžilo - tipovali jste právě datum narození miminka. Kromě tradičního těhotenského deníčku a recenze na skvělý těhotenský pěstící olej od Weledy jste na blogu našli otvíračku praktického balíčku do porodnice. Ten se mimochodem ve finále ukázal jako dost nepraktický a úplně jsem se s vámi o to zapomněla podělit. To tedy brzy napravím! A taky jsem s vámi sdílela svůj wishlist, který jsem si snad poprvé v životě zvládla za uplynulý rok splnit. Ono někdy stačí nebýt tak náročný. :) 
Můj fialový svět březen 2015

DUBEN
Duben pro nás bohužel nebyl o moc veselejší. Po necelých sedmi letech jsem ztratila svého nejlepšího přítele, své čtyřnohé miminko, Bertíka. Všichni tvrdili, že to přebolí, ale chybí mi pořád strašně moc. Nebylo to jednoduché období, ale Tobík mě tak nějak udržoval v náladě. A právě hlavně kvůli němu jsem se snažila nebýt moc smutná.
Ještě před tím jsme na blogu slavili Velikonoce, podělila jsem se s vámi o poslední měsíc těhotenství a začala jsem psát miminkovský měsíčník. Taky jsem se s Tobíkem vypravila na obtiskávání nožiček. A poprvé po porodu jsme vyrazili do divadla.
Můj fialový svět duben 2015

KVĚTEN
Místo, abych v šestinedělí měla klid, odpočívala a těšila se z miminka, prožila jsem si spoustu smutku a stresu. Přestalo mi chutnat a začala jsem hubnout. Vypadalo to, že přijdu o mlíko, ale nakonec jsem se sebrala. Nechtěla jsem, aby se moje trápení přenášelo na Tobíka a odnesl to odstavením ve dvou měsících. A jak už víte, všechno dobře dopadlo (i díky skvělým produktům na podporu tvorby mléka, o kterých vám musím ještě něco napsat/říct) a plně jsem kojila až téměř do šesti měsíců.
Blog šel tak trochu stranou, rozepsala jsem dva články Můj porod a Šestinedělí (kde jsem se chtěla svěřit s tím, co prožívám) a ani jeden jsem dosud nedopsala. Stále se rozhoduji, zda raději nenatočit video.. Něco jsem ale přece jen musela sdílet, chtěla jsem podpořit děti, které nemají takové štěstí a tak jsme s Tobím - dvouměsíčňákem - nafotili naše nožky na Den bez bot. A ukázala jsem vám, jaké nádherné dárečky dostal od našich kamarádů. 
Můj fialový svět květen 2015

ČERVEN
Tobík dostal dárečky ke svému prvnímu Dni dětí. Podělila jsem se s vámi o tip, jak přežít a hlavně si užít léto i s těmi nejmenšími. V půlce června jsem přestala sedět doma v koutě a vyrazili jsme na blogerskou akci - představení GOSH kosmetiky ve FAnn Parfumerii. Bylo to první Tobíkovo setkání s blogerkami. A do rubriky my life přibyl článek Tour de Zoo. Ty fotky miluju, obzvlášť ta první mě vždycky dostane (Tobík ve třech měsících). :)
Po šesti letech jsem si sedla za volant. Řízení pro mě bylo dlouho velkým strašákem a jsem na sebe opravdu pyšná, že jsem tenhle strach v sobě překonala.
Můj fialový svět červen 2015

ČERVENEC
Do třetice všeho zlého - navždy nás opustila moje milovaná teta. A já jsem emočně otupěla. Byla to nejspíš obrana organismu. Víc neštěstí už bych prostě neunesla. Zpětně musím říct, že to ale je paradoxně daleko horší, než když si smutek prožijete se vším všudy, naplno. Co jsem si neodtruchlila ve dne, dohánělo mě ve snech.
Ještě před tím jsme ale červenec na blogu začli zvesela, sdílela jsem s vámi můj DIY nápad, zavedla jsem novou rubriku - Tobískova knihovna, vzala jsem vás s sebou na festival Všechny chutě světa a na Karlštejn a o něco blíž jsem vás seznámila s naším nejskvělejším bazénkem pro miminko. Mám vytipovaných několik věcí z naší výbavičky pro Tobíka, které se opravdu povedly a maximálně jsme je využili, asi vám o nich nachystám článek, tenhle bazének bude určitě mezi nimi. Tobíkovi tou dobou byly už čtyři měsíce!
Můj fialový svět červenec 2015

SRPEN
Zapojili jsme se do Mezinárodního týdne kojení, sama jsem se pak vypravila do Prahy (asi poprvé na delší dobu bez Tobíska) na Laktační seminář, který byl opravdu zajímavý a přínosný. Představila jsem vám další část Tobískovi letní výbavy, Tobík oslavil 5 měsíců a nafotil pro vás první outfit a otestoval kousátko od Canpol babies.
Zaplavila mě touha zkoušet nové věci, překonávat se, a tak jsem překročila svůj stín a užila si pocit absolutní strach a adrenalin v Lanovém centru ve Zbirohu. Spoustu času jsme v létě trávili u vody a večery na zahradě u ohýnku. A natočili jsme pro vás první VLOG z naší první společné dovolené ve třech. :)
Můj fialový svět srpen 2015

ZÁŘÍ
Září bylo plné očekávání, plánování. Chtěli jsme s Tobískem vyrazit poprvé k moři a na Dny Marianne. (co jsme pořídili najdete ZDE) V září oslavil půl roku. A otestovali jsme tuhle skvělou cestovní sadu dětského nádobí pro první příkrmy. Přelom září a října jsme strávili na Zakynthosu. Proč jsme se vydali zrovna tam, si můžete přečíst TADY. Byla to asi nejlepší dovolená vůbec, balzám na duši, moc jsme si to užili. S miminkem všechno dostává nový rozměr.
Můj fialový svět září 2015
ŘÍJEN
Začali jsme jezdit na kojenecké plavání do Berouna. Hodně vás zajímal můj nový náramek Pandora, tak jsem vám napsala celou svou Pandora story. Rozhodla jsem se vám představit Pampers Premium Program, který mě opravdu oslovil. Každá maminka je ráda, když může ušetřit nebo k nákupu dostane nějaký užitečný dárek. Na přání jsem pro vás psala článek o prvních příkrmech (brzy se můžete těšit na pokračování) a pokračování měl i měsíčník miminka. Do Tobískovy knihovny nám přibyly tři naprosto nádherné knížky, ze kterých se raduju ještě teď. :) 
Můj fialový svět říjen 2015

LISTOPAD
Podařilo se mi navázat naprosto úžasné spolupráce, díky kterým jsem pro vás mohla uspořádat opravdu štědrou vánoční soutěž. Tobísek oslavil 8 měsíců. Od doby, co se naučil lézt a chvíli nato pochopil, že se tak lehce dostane i tam, kam nemá, jsem se v podstatě nezastavila. Pomalu jsme se začali chystat na prosinec a na Vánoce - první s Tobískem, začal Advent. Podzim se letos opravdu vydařil a mohli jsme tak chodit na dlouhé procházky.
Můj fialový svět listopad 2015

PROSINEC
Poslední měsíc v roce se vyvedl. Sice si nějak neumím tu předvánoční atmosféru užít úplně tak, jak bych chtěla, ale bylo to fajn. Ještě těsně před Vánoci jsme se nachystali a vydali jsme se na hory. (vlog bude snad brzy). Sdílela jsem s vámi svoje postřehy ze semináře o Znakování s miminky a nakousla jsem tuhle velice zajímavou tématiku, která na blogu ještě určitě dostane svůj prostor. Měli jsme opravdu nádherné Vánoce s těmi nejbližšími a společně s našimi přáteli jsme se rozloučili s uplynulým rokem. Společně s Tobískem (kterého ten půlnoční hluk probudil) jsme přivítali rok 2016, do kterého jsme vstoupili odhodlaní prožít ho naplno, ve zdraví a hlavně spolu! 
Můj fialový svět prosinec 2015

1 komentář:

  1. Já jsem taky 16.8., takže doufám, že jelikož je 16 moje oblíbené číslo, letos se to potvrdí :). Přeju si udělat státnice a dodělat titul :). Také abychom byli všichni zdraví, protože to je opravdu to nejdůležitější.
    Mrzí mě, že jsi za rok 2015 ztratila blízké i pejska. Věřím ale, že Tobísek tvou díru v srdíčku zaplní a dělá ti jen radost :). Asi to tak mělo být. Měla jsi Tobíska, abys vše zvládla a měla kvůli komu každý den vstát a usmívat se. Přeju o moc krásnější další rok ♥!
    P.S. jak jsi spokojená s YSL paletkou?

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥