neděle 29. května 2016

vlog: Makarská/ dm drogerie, marenda, outfit

Často se mě rodina, kamarádi, známí i neznámí ptají, jak je to v Chorvatsku se zbožím, potravinami, službami a jejich cenami. Rozhodla jsem se pro vás proto točit videa i v obchodech a restauracích, abyste si udělali lepší představu. Dnes vás vezmu s sebou do dm drogerie a na marendu - polední menu - do naší oblíbené restaurace Bura na Makarské. (úplně vpravo vedle přístavu) Budete tak moci porovnat ceny s těmi u nás a podívat se, co všechno se tu dá sehnat. 
Tenhle vlog je točený 19. května, kdy bylo v Chorvatsku poměrně větrno a chladno. 

sáčko - Tom Tailor; šaty - George; punčochy Daly s falešným podvazkem - Penti; boty - Pepe Jeans; taška - no name
Jak vidíte, nabídka je dost srovnatelná s tou v ČR, jen mi přijde vše o trochu dražší. Pokud ale na dovolenou letíte letadlem a jste omezeni váhou zavazadla, určitě se vyplatí plenky, vlčené ubrousky, kaše atd. nakoupit až na místě. Ceny nejsou až tak vysoké.
V chorvatské dm drogerii mají navíc stojan s kosmetikou Wet n Wild, Catrice, Manhattan a laky Essie. Věci, které mě extra zaujaly nebo mi přišlo, že v Čechách nejsou, jsem pro vás ještě zvlášť nafotila. 


Neměli naší oblíbenou kaši Alnatura. Koupili jsme tuhle a byla výborná! Mám pocit, že se ale v ČR neprodává..
Essence limitky, které jsou aktuálně v prodeji v Chorvatsku.
Při jedné z dalších návštěv Makarské jsem ale objevila obchod, kde se opravdu vyplatí nakupovat kosmetiku. O tom někdy příště..
Chystám taky speciální video o chorvatském jídle a potravinách - co tu mají opravdu dobré, jiné, lepší, horší a místní speciality, které byste rozhodně měli ochutnat. 

1 komentář:

  1. Essence eye brow kit jsem viděla i u nás v Čr. Video o jídle bude určitě zajímavé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥