sobota 10. prosince 2016

10. den / 5x balení kojeneckého mléka od Naše mléko

Sponzorem desátého dne Adventního kalendáře je Naše mléko.

Ano, pět z vás dnes získá balení mléčné kojenecké výživy od Naše mléko dle vlastního výběru. Dozvědět jste se o ní mohli něco více v tomto článku
Naše mléko 1 může být podáváno kojencům od narození do šesti měsíců. Vyrábí se z vysoce kvalitního kozího mléka, které je doplněné o všechny nezbytné vitamíny, minerály a další složky, jako jsou omega-3 a omega-6 mastné kyseliny nebo nukleotidy a fruktooligosacharidy, pro správný vývoj vašeho miminka.
Naše mléko 2 je určeno dětem od šesti měsíců jako součást vyvážené, smíšené stravy. A Naše mléko 3 je vhodné pro výživu dětí starších dvanácti měsíců.

Dnešními výherci jsou:

Všem Vám, dámy, moc gratuluji k výhře! Doufám, že Vás i Vaše děti potěší. Během dne můžete očekávat e-mail s instrukcemi.

SOUTĚŽÍME DÁL!
Chcete si zasoutěžit o zítřejší výhru? Sledujte blog Můj fialový svět (FBIG, GFC, bloglovin´ nebo youtubea do komentářů pod tímto článkem mi do dnešní půlnoci napište, jaké doma dodržujete vánoční zvykyNezapomeňte připsat váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat (komentáře, které nebudou obsahovat kontakt, nebudou do slosování zařazeny). A taky se nezapomeňte přijít zítra podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry.
DRŽÍM PALCE!

Kompletní pravidla ve videu a článku ZDE.

1. Moc zvyků nedodržujeme a čekání na prasátko nezvládáme :) Zapalujeme adventní svíčky, jíme kapra a salát, posloucháme koledy, letos uděláme kubu a vánočku.... I když nevím, jestli se to dá přímo považovat za zvyky, z těch tradičních jsme ještě nic nezkoušeli :) nej.veronika@gmail.com

2. Zvyky moc nedodržujeme, ale tak celkově Vanoce jsou zvyk. Takze strojime stromecek, davame si darky, peceme cukrovi, mame na vecer kapra. Jablko treba nekrajime, ale zkousime drzet pust, zda li uvidime zlate prasatko.
    ervulenka@seznam.cz

3. Rozhodně zpíváme koledy a vždy rozkrojíme jablíčko �� zdeniada@seznam.cz

4. Krájení jablka, louskání oříšků, zpíváme koledy, chodíme pro Betlémské světlo a držíme půst :)

pp.artep_seznam.cz

5. Ty křesťanské...
    kubaskova@email.cz

6. Dodrzujeme Spis takove rodinne zvyky;) treba po veceri jde mama "myt nadobi" a my cekame na Jeziska u okna! Kdyz prijdeme ke stromecku,tak prvni podekujeme zavolanim z okna "dekujeme Jezisku" ! Jo a u večeře nám hraje Kája Gott;)
    sipplova.alena@gmail.com

7. Vánočních zvzků máme několik...krájení jablíčka, házení bačkorou, chození na procházku a krmení zvířátek v lese....když jsem byla malá,tak jsme pouštěli lodičky se svíčkou ze skořápek z ořechů :-) Klarabicikova@seznam.cz

8. dodržujeme všechny klasické zvyky, od vánočního cukroví, po zdobení společně stromečku ale nejkrásnější rodinný zvyk je, že se na štědrý den vždy u někoho sejdeme komplet celá rodina celé příbuzenstvo a vánoce slavíme všichni spolu, na to se vždy těším nejvíc, že jsme spolu a užíváme si ty vzácné chvilky pospolu, chodíme do lesa krmit zvířátka, na společnou procházku kde nám je všem krásně marketa.heinrichova@seznam.cz

9. Peču cukroví, budeme zdobit stromeček... takové ty klasické zvyky. Dceru budu učit zpívat koledu u stromečku předtím, než se vrhne do rozbalování. Já i moji sourozenci jsme k tomu byli také vedení jako poděkování Ježíškovi za dárečky. :-)
    telus.d@seznam.cz

10. Tak zvyky dodržujeme ty, že dělám doma adventní věnec, takže zapalujeme svíčky, pečeme cukroví, na Štědrý den zdobíme stromeček, kapra jím jen já, takže dělávám řízky a kapra a k tomu salát a minulý rok byly i dvě polévky (rybí a zeleninová). Při štědrovečerní večeři si zabalíme svíčku a neodcházíme od stolu. Pak jdeme kouknout, zda nám pod stromečkem Ježíšek něco nechal. :) letos poprvé budeme společně s dcerou Sabinkou, které o Vánocích bude 11 měsíců. :)
    silvous96@seznam.cz

11. My vlastně žádné tradiční vánoční zvyky nedodržujeme, ale udělali jsme si vlastní, resp. uděláme. Ale co jsem milovala, tak byl zvyk když sem byla malá, a před večeří jsme se vždy šli projít ulicema a koukat na vyzdobená okna a zahrady :-) Teď máme s manželem akorát jako zvyk pustit si Lásku Nebeskou, na kterou jindý během roku nekoukáme :-) Ale až syn povyroste, doufám, že přibudou další :) pivonkova.petra@gmail.com

12. Vždycky po obědě jdeme na Štědrý den do lesa, kde nadělíme zvířátkům do krmelců jablka a nasbírané kaštany. Když jsme byly se ségrami mladší, házely jsme bačkorou, jestli se vdáme, loupaly jablko, kdy hozená šlupka pak měla ukázat první písmeno jména budoucího ženicha a taky jsme pouštěly lodičky ze skořápek a odlévaly vosk do vody. :-)
    zdeni20@seznam.cz

13. zvyků dodržujeme několik - máme adventní věnec, pečeme cukroví, zdobíme stromeček, na štědrý den jíme kubu, rozkrajujeme jablka a pouštíme skořápky... vladenkaz@seznam.cz

14. Peceme cukrovi, zdobime stromeček, mame adventní věnec.....

sucha.hakova@gmail.com

15. U nás moc zvyků nedržíme. Tradičně pálíme každou neděli adventní věnec, od prvého prosince odpočítáváme čas do Vánoc pomocí adventních pytlíčků pro dcerku, které jsou vždy naplněny nějakou drobností, hračkou a nějakou malou sladkostí, dále peču cukroví a u toho nám většinou hrají koledy. Je fajn mít teď na pečení parťačku, i když s tříleťačkou je to pečení občas i o nervy. Další zvyky už jsou spíše jen o jídle. Na Štedrý den se snažíme obejít bez masa, abychom viděli zlaté prasátko. Takže snídáme vánočku, kterou upeču, pak si k obědu dáváme zelňačku s domácím chlebíkem, odpoledne siesta s cukrovím a večer pak bramborový salát s rybou. Kapra nemám ráda, takže ho ani nepřipravuji, ale vždy si dáme nějakou rybu - buď lososa, štiku, tuňáka a v posledních letech už si dáváme skoro tradičně pstruhy. Jinak pro nás je i tradice štedrodenní procházka, ideálem by bylo zasněžená... tereza.binkova@email.cz

16. Ahojky! :-) My zdobíme stromeček, pečeme cukroví, zapalujeme svíčky, darujeme jmelí, balíme pod stromeček dárky, cinkáme zvonečkem, přes den nejíme maso, rozkrajujeme jablíčka, chystáme o talíř na stůl více, hrachovka, salát a kapr musí být :-) a jinak koukáme na pohádky, to už je taky tradice :D
    Kateřina Tomíčková, tomickova.katerina@seznam.cz

17. O Vánocích pečeme cukroví,vyrábíme adventní věnec na stůl. Zpíváme a posloucháme koledy. Na Štědrý den se postíme,abychom viděli zlaté prasátko. Koukáme na pohádky. Zdobíme spolu stromeček. U štědrovečerního stolu rozkrajujeme jablko a užíváme si krásné chvíle s rodinou.
    jitka.ditetova@seznam.cz

18. Kromě klasických zvyků-upečení cukroví, nazdobení stromečku,přípravou bramborového salátu s kaprem ke štědrovečerní večeři a upečením vánočky, nic extra. Ale doufám, že do budoucna to změníme ;)

lenule683seznam.cz

19. Krájíme jablíčko, až bude syn o trochu větší, chtěli bychom lít i olovo. Každý Štědrý den jdeme do lesa dát zvířátkům a zároveň to spojíme s dlouhou procházkou, při které nám pěkně vytráví a večer na nás čeká kapr s bramborovým salátem:-) petra, pedou@email.cz

20. Dodržujeme pár zvyků jako držíme půst,nestáváme od štědroveččerní večeře,zpíváme koledy a chodíme pro betlemské světlo :)
    kutrovavendula@seznam.cz

21. Snídáme vánočku, pak jen pojídáme cukroví, zdobíme společně stromeček, na štědrovečerní hostinu máme slovenskou kapustnicu, od stolu smí vstávat jen hospodyňka, prostíráme pro nečekaného hosta, na stole nesmí chybět základní suroviny (chléb, brambora a sůl), pod talíři je pár drobných a kapří šupinka, celý den nám hrají české koledy nebo pohádky, po jídle zazvoní hlava rodiny potajnu zvonečkem, dárky rozděluje nejmladší člen, koukáme na pohádky a když je chuť, jdeme na večerní procházku nebo na půlnoční. Až budeme mít s partnerem děti, přidáme krájení jablíček, pouštění vlašských skořápek a podobné:-)
    Lenka Poníková l.ponikova@seznam.cz

22. Vyrábíme adventní věnec a děti se každou neděli těší na zapalování. Na Štědrý den krájíme jablíčka, pouštíme svíčky vyráběné z ořechových skořápek. Lití olova jsme zatím odkládali, tak možná letos poprvé.
    katerina.mejstrikova@email.cz

23. Taky moc zvyků nedodržujeme. Jen ozdobený stromeček, kapr k večeři, ale my jsme jako děti chodili zdobit zvířátkům stromek do lesa tak to bych chtěla zavést až bude malá větší. Martina, makaface@seznam.cz

24. Naše zvyky jsou možná velmi "slabé", ale o to více se snažím svátky prožít v klidu. Večeříme společně u jednoho stolu, jdeme společně na půlnoční, zpíváme u stromečku koledy a modlíme se za všechny, kteří nás již opustili.

bokul@seznam.cz

25. Moc zvyků nedodržujeme, snad jen ten stromeček, od stolu nikdo nesmí odcházet, jen hospodyně, obalovaný kapr, čekání na Ježíška...
    lencaklimova@seznam.cz

26. Pálíme svíčku na adventním věnci každou neděli, pečeme cukroví, na štědrý večer sedíme společně u stolu a nikdo se nezvedá dokud poslední nedojí, máme u stromečku puštěné koledy.
    vondrackova.jana@centrum.cz

27. Na Štědrý večer držíme půst, až večeříme. Rozkrajujeme jablíčko a pouštíme lodičky se skořápek ořechů. Samozřejmě máme stromeček, cukroví, koledy, vánočku a kapra. Chodíme na půlnoční mši. jajatyl@seznam.cz

28. Pečení cukroví, pouštění lodiček z ořechů, salát, kapr.
    keri.H@seznam.cz

29. Dobrý večer. Křesťanské zvyky + krmení zvířat v lese, dlouhé procházky, četba vánočních knih :-)
    Broňa, broscho@seznam.cz

30. pečeme cukroví, zdobíme stromeček, máme kapra a bramborový salát :-) jana.vitovcova@gmail.com

31. dodržujeme pečení cukroví, zdobení stromečku, jablíčko, večeře :D kolky7@seznam.cz

32. Zdobení stromečku, bramborový salát, vycházka, dárky, půlnoční... Adéla, adascho@seznam.cz

33. Dodržujeme jen takové základní věci - stromeček, vánoční výzdoba, bramborový salát, procházka, cukroví, koledy, zapalujeme svíčky na advent. Určitě ještě máme, co zlepšovat. Se synkem určitě přidáme nějaké další svoje :)
    aegira@seznam.cz

34. začínáme adventní nedělí a první svíčkou, pak musí být natrhané Barborky,o štědrém dnu polévka pro chudé i Bohaté a kaprem konče
    kacenkajankuzavinacseznam.cz

35. stromeček, cukroví, štědrovečerní večeře. Vanocni oplatky, rozkrojeni jablíčka. Polívka, kapr a salát. gabrisova.maria@gmail.com