neděle 18. prosince 2016

18. den / Batůžek Medvídek EBULOBO od Vanda store

Sponzorem osmnáctého dne vánoční soutěže je Vanda store.

Vanda store do soutěže věnoval Batoh Medvídek značky EBULOBO. Batůžek, se kterým je každý malý výlet velkým dobrodružstvím, určitě potěší malé i větší děti. 
Vanda store dále nabízí především kočárky, doplňky a příslušenství značky Bugaboo, Stokke a Joolz. V širokém sortimentu ale naleznete třeba i proslulou Žirafu Sofii, výbavičku od Armani Baby, autosedačky Cybex, mně velmi sympatickou značku Elodie Details, ergonomická nosítka Ergobaby nebo hračky české výroby KUTULU

Dnešním výhercem se stává:
Milá Bohumilo, mockrát Vám gratuluji k výhře! Budu Vás kontaktovat na uvedený email.

SOUTĚŽÍME DÁL!
Chcete si zasoutěžit o zítřejší výhru? Sledujte blog Můj fialový svět (FBIG, GFC, bloglovin´ nebo youtubea do komentářů pod tímto článkem mi do dnešní půlnoci napište, zda už máte nachystané všechny dárky, napečené cukroví, nazdobený stromeček nebo jsou u vás přípravy teprve v začátcích? Nezapomeňte připsat váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat (komentáře, které nebudou obsahovat kontakt, nebudou do slosování zařazeny). A taky se nezapomeňte přijít zítra podívat, zda jste měli štěstí nebo si zasoutěžit o další krásné výhry.
DRŽÍM PALCE!

Kompletní pravidla ve videu a článku ZDE.

53 komentářů:

  1. Dárky ještě nemám vsechny koupené, ale většinu mám už i zabalenou. Cukroví je hotové, stromeček budeme zdobit na štědrý den. Takže u nas jsou pripravy tak 50/50 ��. Veronika Šamalíková.... samalikova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dárečky mám už i zabalené od prvního prosince :) výzdoba od druhého víkendu stromeček minulý víkend a tento víkend užíváme pohody a chystáme se na hory :) cukroví letos nepeču poprvé po iks letech, já to jíst letos nemůžu manžel má nejraději nepečené kuličky rumové a kokosové ty už na něj čekají na balkoně vedle marcipánový štoly, stromeček ozdobíme ráno 24 a už se budeme těšit na rozzarene ocicka naší princezny :) Ja vždycky mám dárečky brzo a pak každý víkend chystáme něco aby jsme si všechny užili a do obchodňaku mezi davy lidí nebo na poštu vyzvedávat balíčky to opravdu nejdu v prosinci ;p Eva.dozbabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Většinu věcí už mám připravenou. Nazdobený stromeček, výzdobu v domě, z dárků už mi zbývá zabalit jen dva, cukroví dostaneme od babičky.
    PolackovaDaniela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Darky mame skoro vsechny,jen jede doobjednat a pak vsechno zabalit. Cukrovi nejaky mam,vic to prehanet asi nebudu a stromek ozdobime v pondeli nebo utery :) uz se neskutecne tesim :) pivonkova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Dárky dnes dobalím zbylé, cukroví hotové, dnes vytřu a vygruntuju kuchyn, stromek máme, ale dáváme 23.
    vondrackova.jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, co se týče cukroví - včera jsme dopekly, resp.dodělaly nepečené cukroví a už toho máme tolik, že je jasné, že to budeme jíst ještě v lednu. Dárky mám koupené, zbývají mi jako obvykle jen jedlé dárky pro dědy. A teď se pouštím do předvánočního úklidu.
    zakostelska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. U nás jsou přípravy v začátcích, dárky vesměs máme, těsto na cukroví budu připravovat dnes, péct po večerech přes týden, stromeček zdobíme až na Štědrý den:-), Petra Kulhanová, pedou@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. No dárky jsou ale nezabalene cukroví je ve fázi těsta stromeček je na balkoně čeká na 23.kdy ho ozdobíme:-) hankafb@centrum.cz (FB:Hanka Šafářová Chmelinová)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ve fazi pul na pul. Neco mam,neco vubec. Takze v zaveru mi toho jeste dost zbyva. No nic,jdu delat kokosove kulicky:-) pekny den
    horakol@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  10. My už včera ozdobili stromeček a dceřina radost byla ohromná! Něco málo jsme napekli, ale zbytek dodá tchýně :)
    1veronika.sevcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. ještě mi některé věci chybí, hlavně balení, letos nějak nestíhám jajda69@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. U nás teprve připravujeme :-), cukroví mám částečně, stromeček zdobíme den před štědrým dnem a výzdobu dodělávám :-) jana.vitovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Cukroví je hotové, stromeček budeme zdobit v pátek a uklizeno mám, takže Ježíšek může dorazit :-) jana.kolorosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak cukroví už napečené máme,dárečky nakoupené taky,jen je nějak šikovně zabalit,aby to prcek neviděl:-)Na zdobení stromku čekáme vždy na sestru,která dojede 22.12.je to náš rituál,že každý rok zdobí stromek celá rodina dohromady.Úklid už je také téměř hotový ,jen už zbývají maličkosti,které ovšem už zvládneme s přehledem :-) takže u nás už vánoce vlastně klidně můžou začít .-)ttanjaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Stromeček uz stojí. Cukroví je napeceno castecne. Dárečky čekají na zabalení. gabrisova.maria@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. U nás už máme napečeno dárky zabalené už stačí jen nazdobit stromeček :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. dárky jsem včera dobalila, cukroví neřeším, mám jen dva druhy na ovonění a stromeček čeká v kotelně :D kacenkajanku@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nám už chybí jen zabalit dárky a je hotovo :-) a už si budeme užívat jen vánoční pohody. Srb.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky! Dárky už mám komplet, jen zabalit :-) Stromeček čeká ještě na balkóně, ale jinak už výzdobu máme. A cukroví letos nepeču - krabičku dostaneme od babičky, jinak u nás moc v kurzu není. :-) Kateřina Tomíčková, tomickova.katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Stromeček už nám svítí týden, cukroví je napečené, zatím neslepené, dárky balím ráda až na Štědrý den... Přeji všem adventní pohodu :) Iva Bidmonová(ivusicce@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  21. Stromecek sviti, darky koupene, ale letos nepecu! Jedeme na cele k svatky k rodine, takze letos je to bez prace:-)
    iva.odehnal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Dobré odpoledne - zatím vše jen napůl, ale nepřeháním to, takže co stihnu, to bude :-) Broňa,broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. U nás tak napůl. Dárky koupené, ale nezabalené.Cukroví upečené, část nenazdobená.Stromeček zdobíme až 23.12. večer. Ráda bych vše v poklidu, uvidíme, jak se zadaří.
    jitka.ditetova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dárky všechny zabaleny 😀, cukroví nepeču jen perníčky a stromeček zdobíme den před Štědrým dnem. misu.mikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. dárky vyřešeny, péct jdu dneska a stromeček příští týden, hlavně klídek a užívat si to :) smazena.hranolka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, já už mám vše komplet připravené, až jsem sama sebe překvapila :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Napečeno, nakoupeno, zabaleno, ozdobeno, vyzdobeno, ... snad máme vše :-) Teď už jen na Štědrý den udělat salát, usmažit řízky a užít si svátky :-)
    telus.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. S přípravami jsme zatím jen v začátcích. Chystáme se na pečení perníčků, tvoření vánoční výzdoby a také je potřeba udělat ještě menší úklid. No a hlavně zdobení stromečku, 23. večer (ideálně:-)). Zatím si spíš užíváme adventnu a snažíme se nenechat převálcovat komerčností nadcházejících svátků a potřebou mít vše tip ťop.
    Krásný zbytek adventu!
    marie.adela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Cukroví rozpečené, dárky koupené, ale nezabalené, stromeček v garáži, ale ten si počká až na Štědrý den, protože u nás ho nosí Ježíšek. I tak jsem oproti jiným letům napřed :-) helsis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, ja uz mam vse nachystane a uz jen uzivam adventni nalady s mini señorem :) foto@veronikakovackova.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Dárky už jsou zabalené (to mě hrozně baví), stromeček se bude zdobit až v pátek. Dneska slepujeme cukroví a zdobíme hromadu perníčků. V pátek ještě upečeme vánočku, připravíme kávovou roládu, salát...karinga@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Včera jsem balila první dárečky, v týdnu ještě přijdou další. Stromeček zdobíme až večer před Štědrým dnem. Cukroví tak nějak průběžně pečeme už týden po chvilkách, ale ještě nejsme u konce :)
    aegira@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já hlásím, že už mám všechny dárky nakoupeny a zabaleny. Cukroví napečeno, teď už ho jen chráním před nájezdy záškodníků. Stormeček mi zdobíme pro Ježíška, takže ten už taky týden stojí. Tak jen stačí vyndat maso z mrazáku udělat salát a klidně můžou být Vánoce zítra :-) nenulda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Vanocni pripravy budu finisovat az behem tohoto tydne. Vse vetsinou az na posledni chvili... Vladenkaz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Darky hptpvo, uklid taky, vyzdoba taky. Jen stromecek, ten v patek nazdobime s detmi.
    Zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Cukroví už mám napečené, většinu dárků nakoupených, pár drobností ještě musím stihnout dokoupit příští týden. Zbývá mi je zabalit a stromeček budeme strojit až den před Štědrým dnem. brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Dnes jsme dopekli cukroví, vše douklidili a máma letos hotovo, hurá!

    veronika.tomaskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Dárky už mám nakoupené i zabalené.cukroví už je také napecene. A stromeček ozdobeny ještě nemáme :)

    sucha.hakova@gmail.com (centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  39. Dnes jsme dopekli cukrovi. Dárky už máme nakoupené a stromeček budeme zdobit az na štědrý den.
    babicka999@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Z cukroví mám zatím jen linecké a vanilkové rozhlíčky. Vše budu péct až v příštím týdnu, z ryze praktických důvodů, aby jsme to dříve nesnědli :). Z dárečků něco málo chybí, ale už jen jeden hlavní a možná nějaké drobnosti. Stromeček máme, no ne ještě ozdobený a zdobíme ho vždy večer 23. anebo až dopoledne 24, jak to vyjde :). Ale těšíme se :) jajatyl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já musím říct,že jsem letos nesháněla vše na poslední chvíli,takže mám dárečky všechny nakoupené,stačí už jen zabalit. Stromeček máme na balkoně,ten se bude zdobit až 23. večer,cukroví jsme letos napekly jen tři druhy,protože budeme v podstatě celé svátky mimo domov,tak jen pro navození atmosféry:)
    LucieKrizovaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Uz chyba len doladiť detaily, take bonusy pre tych ktorym mame radi...milujeme Vianoce!! Je uzasne urobit radosť darcekom nasich drahých!!!

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý večer, mám z 80procent hotovo. Zítra ještě dodělám jedno nepečené cukroví, zabalím posledních pár dárků a můžu se těšit.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Darky mam koupene,stromecek je pouze dekorativni a cukrovi nepecu.cestujeme pryc k rodicum.

    mrodakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. stromeček nám přinese Ježíšek, dárky ještě nějaké chybí, perníčky nazdobíme, výzdobu máme a těšíme seee :-) klarabicikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. dárky musí dorazit z eshopů, v ruce mám asi jen dvě drobnosti :)
    cukroví nepeču, jednak to s mužem moc nemusíme, jednak dostaneme od maminek a babiček :)
    stromeček budeme zdobit asi v předvečer štědrého dne, ale vzhledem k tomu, že jsme poprvé na štědrý večer sami, budu muset dokoupit ještě ozdoby, zatím mám jen pár.

    niklova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Přípravy nemohou být v začátku když doba příprav neboli advent se blíží do svého vyvrcholení :D stromek přichází na řadu tradičně až 24.12. nejdříve v předvečer.
    kubaskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Dárky mám nakoupené, ale ještě ani jeden není zabalený. Cukroví nepeču a stromeček je ještě v lese. :D
    zdeni20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Dárky nejsou ještě zabalené, napečeno máme kolky7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Testo v lednici, uklizeni v polovine, darky zakoupeny ale nemaji jeste slavnostni kabatek :-) Stromecek mame umely (chranime prirodu) a zdobeni probehne tak ve ctvrtek nebo v patek :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Dárky jsme kupovali až včera, nebo dřív nějak nebyl čas :D dárečky jsem balila včera (musejí být ťip ťop (takže vějířky, mašličky a jiné :)
    Cukroví jsem letos nepekla neboť jsem byla těhotná a už mi dělalo problém každý pohyb, takže cukroví mám od maminky (od maminky chutná nejlépe) :D vánoční stromeček máme letos jen takový malý symbolický, moc se těšíme na Vánoce neboť budou naše první jako rodina 😍 jsem šťastná že mám tak úžasný chlapy :)

    Přejeme Vám hezké svátky
    Alena.Pelouchova@senam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥