neděle 19. března 2017

BABY BLOG: Dětský pokoj / Od inspirace k realizaci

Fáze jedna - inspirace - už trvá několik měsíců, takže je nejvyšší čas s tím trošku zacvičit. Definitivně jsem se rozhodla pro postýlku domeček. Moc se mi líbí! A sama bych dala, nevím co za to, kdybych takovou jako dítě měla. Mám ráda praktické, ale zároveň multifunkční věci/hračky, které v dětech ale probouzí fantazii a kreativitu. Domeček v sobě ukrývá tolik možností!
Pinterest


Krásné, že? Tak a teď už k té reálné představě. Ráda bych, aby konečný výsledek byl sladěný, příjemný nejen na pohled. Musí v něm být Tobíkovi dobře, ať už si bude hrát, tvořit nebo spát. Jsou mu dva roky, takže by vše mělo být bezpečné, nízké, měl by se v pokojíčku zvládnout obsloužit sám.

Postel budeme pořizovat na přelomu března/dubna a až bude na svém místě, doladíme zbytek.
Polici z Ikei už máme doma. Bude naležato, pořídím do ní úložné boxíky na hračky. Pevně doufám, že se tam vejdou všechny. Moje představa o tom, že v první řadě budou hračky a ve druhé knížky, byla asi dost naivní, uvidíme.
Ráda bych do pokojíku pořídila i nějaký pracovní stůl (zatím stále marně pátrám) a k němu rostoucí židli, která asi jako jediná splňuje moje kritéria: praktičnost a multifunkčnost. Sezení na ní je pro děti navíc i zdravé.
Toť tedy zatím moje představa a brzy se můžete těšit na samotnou realizaci. Držte nám palce, aby se výsledek Tobískovi líbil.
 
Co by podle vás nemělo v dětském pokojíčku chybět?
 

2 komentáře:

  1. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Ja by som ti len chcela oznámiť a dať najavo, že tvoj blog je jeden z tých mojich najobľúbenejších. Dokážem tu stráviť pomerne dosť veľa času, a to vôbec nepreháňam :))

    Môj BLOG-KLIK♡

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥