úterý 7. března 2017

recenze: brandnooz box leden 2017

Je na čase zhodnotit lednový brandnooz box. Ani se mi nechce věřit, že už je to více jak měsíc, co jsme ho s Tobískem otevírali na ještě zasněžené zahradě. Co nám chutnalo a co už si naopak nekoupíme?
zdroj

Lednový brandnooz box byl asi jedním z nejpovedenějších vydání vůbec. Obsahoval spoustu zajímavých, zdravých potravin a novinek na trhu, které jsme ochutnali opravdu s chutí.

Do teď jsem trošku v šoku, že jsem v brandnooz boxu objevila něco od Alpra. To by mě ve snu nenapadlo! A pevně doufám, že to nebylo naposledy, a tvůrci obsahu se budou snažit do boxu tuhle a podobné značky zařadit častěji. Alpro je taková naše odměna, když máme cestu do Prahy a vlezu do dmka, většinou si do košíku přidám nějakou zdravou dobrotu. Neslazený mandlový nápoj jsem si dala s musli, na tom teď ve třetím trimestru těhotenství docela ujíždím. Prostě paráda! Jak to tak bývá zdravé, kvalitní potraviny a nápoje stojí více, takže je bohužel nemůžeme konzumovat tak často, jak bysme možná chtěli, ale musíte to brát jako investici do sebe a čas od času si dopřát!

Racio Mini Rolky (44g; 14,90,-)
Rýžové chlebíčky s chia semínky zachutnaly hlavně Tobískovi, takže jsme je určitě neměli naposledy. Balení je praktické i na výlety. Já tyhle "křupací" věci taky můžu. Vždycky doma nějaké to balení podobných dobrot máme. Chia semínka byly příjemné zpestření. Cena je, myslím, příznivá.

Penam Low Carb krekry (150g; 59,90,-) 
Další zdravá dobrota. Krekry byly opravdu výborné! Doslova se po nich zaprášilo. Mazala jsem si na ně Palouček nebo je chodila zobat samotné, ale asi třetí den byl najednou pytlík prázdný, takže kupodivu neodolal ani Kamil. Tobík je měl k svačince taky a zbaštil jich plnou mističku. Pochoutka! Určitě je někdy pořídíme zas. 
   
Píšu to tady pokaždé - nic, co bysme si běžně kupovali. Pijeme obyčejnou vodu, čaje a občas šťávy z ovoce. V boxu ale takové produkty vítám, je to pro nás příležitost je vyzkoušet a ochutnat novinky. Tahle Mattonka byla zrovna moc dobrá. Vychlazená je opravdu osvěžující a příjemná.

Emco Digestive Ovesné (115g; 24,90,-) 
Další zdravá pecka! Tyhle sůši mi chutnaly moc, tak jsem si je tak trošku schovala pro sebe. V boxu byly dvě varianty, variantu Originals bych si ráda výhledově pořídila a zkusila z nich udělat sušenkový základ na cheesecake. Dokážu si je představit jako svačinku na hřiště nebo na výlet. Jen to balení by v tom případě mohlo být trošku praktičtější. 

V boxu jsme mohli mít buď kečup nebo sušené krůtí maso. Zdravější varianta nás v tomhle případě minula, ale i tak jsem byla spokojená. Jestli na něčem nesmyslně ujíždím, tak je to kečup - rajčatové omáčky, pizza s rajčatovým základem, špagety s kečupem, apod. Kečup je fuč a po pravdě nevím, jak bych ho měla objektivně zhodnotit. Asi bych měla vyzdvihnout, že je bez cukru, bez konzervantů.. mně zkrátka chutnal.

To, že polívky z pytlíku normálně nejíme, už asi také víte, takže vás snad nepřekvapí, že ještě stále leží na dně šuplíku a čeká na svoji příležitost.

Vitana Paprika sladká (23g; 13,90,-)
Koření všeho druhu se u nás naopak neztratí nikdy, i když zrovna papriky teď máme zásoby snad na rok. Nejedná se o novinku ale o inovované balení. Rozhodně se lépe hodnotí různé směsi koření, nevím, co bych napsala k paprice, ráda bych ale vyzdvihla její vítězství v dtestu. Uzavíratelné balení je super.

Osobně nemám moc ráda kombinaci čokolády a máty, takže mě tahle novinka moc neoslovila. Lepí se na zuby, jsou hodně sladké a do toho ta máta.., takže já si tenhle produkt rozhodně znovu nekoupím. Na druhou stranu si dokážu představit, že je má někdo hozené v kabelce a čas od času si s nimi osladí den (za předpokladu, že mu tahle kombinace chutí nevadí).

A jak zaujal obsah lednového boxu vás?
 

2 komentáře:

  1. Pokaždé se těším na nový Brandnooz, ale z tohohle měsíce jsem moc na zadek nesedla. Nic extra zajímavého a dle mě byly i daleko daleko lepší boxy :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Za mne v tomto boxu jednoznačně vyhrály Penam Low Carb krekry.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥