čtvrtek 21. června 2018

recenze: Ladival Ochranné mléko pro citlivou pokožku

Na dovolenou jsem si tradičně žádnou dekorativní kosmetiku nevezla, za to jsme měli slušnou zásobu opalovacích krémů, protože spálit jsme se rozhodně netoužili a sluníčko jsme nijak nepodceňovali. Dokonce jsme se chodili poctivě před polednem schovat a většinou jsme vyšli ven k moři až okolo čtvrté hodiny. Jedním z přípravků, které jsme s Kamilem používali, byl Ladival Ochranné mléko pro citlivou pokožku.

Mléko mělo příjemnou konzistenci i jemnou nevtíravou vůni. Trošku mě ale zarazilo, že nešlo moc dobře rozmazat, rychle se vsakovalo a Kamilovi jsem tak záda mazala třeba na třikrát, než jsem zakryla každé místečko a přišlo mi, že jsem mléka na jedno namazání vypotřebovala strašně moc. Možná ale zdání klame, protože jsme se s ním mazali oba téměř každý den (já ještě měla s sebou olej) a došlo nám asi dva dny před odjezdem, což znamená po téměř třech týdnech.
Mléku jinak nemám vůbec co vytknout. Nespálili jsme se, což je hlavní. Je voděodolné a bylo znát, že na pokožce pracuje i po koupání v moři, což oceňuji velmi, protože pak takové to domazávání na pláži nemám ráda. Asi dvakrát jsem s ním natírala i děti, protože jsem si jejich krém buď zapomněla vzít nebo jsem ho nemohla najít. U Tobíka se nebojím, ale Stella se občas po nějaké kosmetice osype, ale tohle mléko prošlo na výbornou i u ní. Další plus ještě vidím v tom, že jsem si po něm nepřišla nijak oschlá, scvrklá nebo vysušená. To asi díky esenciálním olejům, které mají o pokožku pečovat a zabraňovat jejímu stárnutí. A navíc obsahuje dexpanthenol, který sluncem podrážděnou pokožku zklidňuje. Je tedy pravda, že já se jen tak nespálím, ale Kamil má občas na prudkém sluníčku problém. Za celou tu dobu se ale ani nespálil ani nijak nezčervenal. Krásně pomalu jsme oba zhnědli. Teď už jen doufat, že nám opálení nějakou tu chvíli vydrží!

2 komentáře:

  1. Já značku Ladival neznám ale krém vypadá hezky líbí se mi konzistence :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥