čtvrtek 31. ledna 2019

otevíráme: Glanc box / Hvězdy dětem leden 2019

Zaregistrovali jste tuhle limitku? Jedná se o první benefiční Glanc box od Brandnooz, kdy z každé prodané zásilky jde 50,- nadaci Vlaďka dětem. Tenhle nápad mě oslovil a nadchnul a tak vám dnes odhalím, co se v limitce ukrývá a třeba vás tak navnadím na tu další. Teda pevně doufám, že nějaká další brzo bude. ;)


Můžu říct, že mě obsah boxu potěšil. Líbí se mi, že jsou produkty v klasickém velkém balení, nejedná se jen o testery a vzorky, jak bývá občas v jiných boxech zvykem. Šampon a kondicionér Garnier Botanic Therapy s kokosovým mlékem a makadamovým olejem je určený sušším vlasům, ale poslouží jako pěkný dárek pro někoho z mých blízkých. Silan Supreme Elegance vyzkouším moc ráda, voní příjemně a celkově mám s touto značkou aviváže jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem v boxu uviděla prací kapsle Savo, moje srdíčko radostí zaplesalo. Četla jsem na nové prací prostředky Savo zatím jen samou chválu, takže jsem moc zvědavá, jak se osvědčí u nás. Bref perfume switch (novinka, která obsahuje dvě vůně) provoněl celou krabici. Mám tyhle kuličky do záchodu docela ráda, opravdu udržují toaletu čistou a voňavou, jen s dětmi je nemůžeme používat, protože je až nebezpečně moc lákají. Rozdávám je tedy zatím po příbuzných, kteří je ale vždycky moc chválí. Somat Gold tablety do myčky využiju hlavně v novém domově. Rok myju denně nádobí v ruce a musím říct, že na myčku už se vážně těším a teprve teď konečně pořádně docením, jak velký je to v domácnosti s dětmi pomocník. Ne, že bych byla tak rozmazlená a líná, že by mi vadilo to samotné mytí, spíš mi vadí, kolik času to člověku zabere. A ten budu teď moc věnovat dětem! Dál jsem v boxu našla dvě pasty Vademecum. Vademecum Express White 10 slibuje viditelně bělejší zuby za 10 dnů. Vademecum Cavity Protection zase slibuje větší ochranu zubů před kazem díky obsahu fluoridu. Určitě časem obě využijeme. Dámské menstruační vložky Carin jsou poměrně odvážná volba, ale na druhou stranu proč ne. Tuhle značku vůbec neznám. Mají ale obsahovat aktivní kyslík, který vložku šetrně desinfikuje a omezuje zápach. Tak a víc bych to rozhodně nerozebírala. No a konečně splachovatelné vlhčené toaletní ubrousky Zewa. Do odpadu bych je neházela, i když to píšou na obalu, vím, jaké nepříjemnosti to umí napáchat. Nicméně zejména na cestách je fajn mít něco takového po ruce. Zbytek si domyslete! 
Jako bonus byla v boxu navíc kniha Duše peněz od Lynne Twistové významné filantropky, globální aktivistky, která se čtyřicet let věnuje rozvojové pomoci, a jejím hlavním cílem je zmírnit dopady celosvětové chudoby a boj proti hladomoru. Zatím jsem neměla čas si knihu přečíst, ale podle reakcí ostatních předplatitelů brandnooz boxů, je dobrá, takže až se k ní dostanu, dám vám vědět.
Měli byste čas od času zájem o slevový kód na tyhle limitky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥