středa 8. května 2019

event: Dětský festival mini / Jaro 2019

Festival mini bude! Ale zas tak mini ne. Již tradičně se koná v Praze v OD Kotva. Na festival můžete vyrazit buď v pátek 17.5. nebo v sobotu 18.5. od 10 do 18 hod. Vstupné na jeden den je 130,- (dvoudenní pass 190,-), děti do 12let zdarma. Já mám v plánu vyrazit v pátek jen s Tobíkem a užít si doprovodné programy - hudební dílnu s la školou, zdobení cupcaku s Lelí a zdobení nanuků Lunar. A na co se těším dál?

Moc se těším, že na mini potkám Míšu z blogu MKlife, která tam ovšem tentokrát bude jako vystavovatelka. Ve spolupráci s hračkářstvím KidTown vytvořila pro zvídavé děti sadu Budu doktor!, která obsahuje samé opravdové a funkční věci včetně fonendoskopu, aby si děti mohly vše osahat, zjistit, jak co funguje, mohly si hrát zase o něco reálněji a hlavně, aby jejich příští návštěva u lékaře byla bez slziček. Kufřík si můžete objednat a na mini vyzvednout tak jako já.
Stejně tak se těším, až pozdravím Vendulku, která kromě toho, že šije úžasné oblečky pro děti pod značkou Be Birdie, píše i blog Emily a Ben, kde se moc ráda inspiruji zejména, co se hraček, knížek a výletů týče.
Na knihu Alfabeta Patrika Antczaka všude slyším jen samou chválu. U nás teď písmenka hodně frčí, takže moje kroky rozhodně povedou k jeho stánku a hlavním mým cílem bude tuhle originální abecedu pořádně prozkoumat. Patrik má pro děti nachystanou i kreativní dílnu, na kterou si rozhodně nezapomeňte rezervovat místo dostatečně dopředu! 
Rozhodně vám doporučuji zastavit se u stánku společnosti babystart, kteří na mini tradičně přivezou kosmetiku Attitude. Ale pozor! Jak jednou zkusíte produkty této kanadské značky na vlastní kůži, stane se z toho závislost. Vím, co říkám! Miluju jejich voňavá mýdla a šetrné sprchové přípravky pro děti. Moc se nám osvědčily vlhčené ubrousky. Před létem popřemýšlejte o opalovacích přípravcích. My s nimi loni prožili celé léto. Nabízí minerální (ty zdravé) opalovací krémy pro děti i dospělé. A já kromě opalovacích přípravků budu šilhat hlavně po drogerii. Pomalu bych doma chtěla nahradit všechny přípravky za šetrnější vůči nám i životnímu prostředí. 
Jestli je kromě kvalitních opalovacích přípravků za mě na léto něco musthave, tak rozhodně kvalitní sluneční brýle, kloboučky a případně i plavky s ochranou proti UV záření. Takové produkty nabízí značka Kietla. Stella loni strávila většinu léta v jejich kloboučku, který jsme pořídili právě na jarním mini. Byla to sice trošku investice, ale zároveň to bylo jediné, co na hlavě v létě snesla, takže za mě naprostá paráda! Tobík už frajeřil s brýlemi, které rozhodně budou oba mít možnost nosit i letos. Děti by sluneční brýle neměly nosit často, ale jsou situace, kdy je to žádoucí (na ostrém slunci na pláži, na lodi; na místech, kde se slunce hodně odráží). Dávejte dobrý pozor, kde a jaké brýle pořizujete. Nekvalitní brýle mohou zrak spíš poškodit. Opravdu se vyplatí investovat do ověřené značky a do opravdu kvalitní ochrany. A ty nové vzory na plavečkách jsou naprosto boží!
Kolorky jsou naše oblíbené plenky. Kvalitní, barevné, veselé! Moc se těším, že se osobně poznám s lidmi, kteří za touhle českou značkou stojí.
Omrknout naživo musím i Miju domečky. Zatím máme ještě čas, ale za rok, dva by Stelle jeden mohl udělat radost. Jsem úplně hotová hlavně z toho jejich nábytku - domečkových postýlek do domečků pro panenky. Krásný nápad!
Montessori hračky mě zajímají moc. Tenhle e-shop se kromě výběru kvalitních hraček snaží i motivovat a inspirovat maminky. Vydávají e-booky s tipy na aktivity, píší blog, který plní dalšími zajímavými tipy a radami, pomáhají přírodě i dětem v nouzi. Jejich stánek na mini bude určitě plný hraček, které mají smysl. A takové my máme rádi.
Obrázkář přišel s krásným a originálním nápadem. Z výtvarných děl vašich dětí udělá osobní portfolio malého umělce. Taková památka po letech potěší nejednu duši. 
Pokud nevíte, co je to Flustrubka, rozhodně se zastavte u stánku Pikle. V poslední době nám žádná hračka nepřinesla tolik potěšení a zábavy. Starší holčičky se zase určitě nadchnou pro kufříkové domácnosti.
Do panenek Rozmar Kopecké jsem se zamilovala! Stella dostala k Vánocům slečnu zaječici a stále si jí vyndavá z kufříku, svléká, obléká. Panenka si zatím nechá všechno líbit, je to opravdu precizní, kvalitní zpracování. Kromě toho si před spaním čas od času čteme příběh Veverkovic rodiny. Tak se těším, že třeba ulovíme pro tu naší zaječí slečnu nějaké nové šatičky. 
Shark in the park na mini přivezou novou kolekci a jako vždycky je to velká paráda! Dost si brousím zuby na ty dámské šaty v úžasné modré barvě, nádherné jsou ale i šatičky, trička, tepláčky a parky pro děti.
ŠimiDo mě svým originálním pojetím baví už roky! Navíc se díky festivalům, kde vždycky prohodíme pár slov, pomalu ale jistě poznáváme a přijde mi, že jsou to lidi naladění na podobnou notu jako my. Skřítci celého světa sejdeme se na mini!
Znáte Ťuli Ťuli? Ne? Tak to je nás víc. Tuhle přírodní kosmetiku chci ale rozhodně poznat, protože jestli mě něco neznámého na mini opravdu hodně láká, tak právě tahle slovenská značka.
Urbanlux oproti tomu znám jako svý boty, který si tam pravidelně kupuju. Příležitost okouknout, osahat a vyzkoušet sobě i dětem před létem obojživelné Crocsy, si rozhodně nenechám ujít!
Utukutu je pro mě srdeční záležitost. Jak v davu zahlédnu Gabi, je mi jasné, že atmosféra okolo bude vlídná a přátelská. Navíc jejich stánky/houpánky nemají chybu, děti se u nich  mají možnost parádně odreagovat. A věřte, že takové houpací prkno není zábava jen pro děti. 
Z těch pár tipů, které jsem tu pro vás chtěla vypsat, se stal slušný seznam, jenže ono je těžké držet se při zemi, když mini slibuje tolik krásných a kvalitních věcí na jednom místě! Vlastně by si tu zasloužili být úplně všichni, jenže můj čas je omezený, děti se vrací domů a já se jdu věnovat zase jim a jejich potřebám. Doufám, že jsem vás aspoň trošičku inspirovala a některý z produktů získá vaší pozornost. Pokud mě na mini zahlédnete, rozhodně mě neváhejte oslovit. Tyhle offline setkání s vámi jsou totiž strašně fajn!
Na viděnou na mini!
*ilustrační fotografie jsem si vypůjčila z webu festivalmini.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥