pátek 13. dubna 2012

Easter story

už včera jsem vám na facebooku prozradila, o čem dnešní post bude. na Velikonoční pondělí vzniklo kromě fotek na outfit post i pár dalších...
od malička jsem si přála psa. chvíli byl mým favoritem zlatý retrívr, pak nějaký ohař, bernský salašnický pes atd. máme sice velkou zahradu, kde by pejsek mohl být, ale s děravým plotem. (teď už spíš bez plotu :-D) když maminka přišla s nápadem, že bysme si mohli pořídit jen nějakého malého pejska do bytu, rázně jsem to zamítla, vždyť to ani není pes. postupem času mi došlo, že plot se jentak nepostaví a minipes je jediná možnost.
a přesto, že byl tatínek zásadně proti (kdo se o to bude starat...) jsme si jednoho dne přivezly Bertíčka. nebyly mu ani dva měsíce, vešel se akorát do dlaní, odmítal se chovat, vzpouzel se a chtěl prozkoumávat svět. nikdy bych nevěřila, jak silné pouto se může mezi člověkem a zvířetem vytvořit. od malička jsem měla nějaká menší zvířátka (ať už to byl křeček, králík nebo třeba jen šnek na zahradě) a všechny jsem měla moc ráda, ale Bertík zkrátka není pes, je to člen rodiny, tvoreček, po kterém se mi stýská, mám o něj strach a každý den se těším, až odemknu dveře a on mě přiběhne přivítat. on je to "něco", bez čeho si svůj život už nedokážu představit! jen se nerad fotí... :-)

6 komentářů:

  1. Krásný pejsánek :))
    PS: Právě se snažím rozject svůj nový blog, byla bych moc ráda kdyby si ho navštívila :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit:) a ty jsi taky moc hezká, mám pocit, že tě znám od vidění:) jinak pěkný blog!

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥