neděle 29. dubna 2012

BOURJOIS Healthy Mix Correcting Concealer

Dalším produktem, které mi z Bourjois poslali na testování je Healthy Mix Correcting Concealer.
Bohužel mi však přišel v nejsvětlejším odstínu 51 light radiance, takže je pro mě jako korektor nepoužitelný. Dokonce jsem to kvůli vám přece jen zkusila - místo tmavých kruhů jsem pod očima měla světlé a vypadala jsem jak zombie :-D Nevadí! Produkt lze totiž používat i jako rozjasňovač ;-)
Aplikátor - zkosená plocha s otvorem má na sobě různé drážky, ve kterým se produkt zachytává, působí to na mě špinavě, upatlaně. (na fotku jsem se to snažila otřít) Bohužel se jím dá špatně dávkovat i množství produktu, abyste při používání nezmazali jak sebe, tak korektor, museli byste si na něj pořídit štěteček.
Odstín 51 light radiance je pro opravdu světloučkou pleť.
Rozetřený do ztracena.

+ konzistence - není ani moc řídký ani hutný - krémová textura
+ skvěle se roztírá - nezanechává fleky, mapy, nedrolí se
+ nevysušuje pleť, ale zároveň ji ani nemastí
+ rozzáří/rozjasní pleť
+ nedráždí pokožku
+ nezalézá do vrácek, ohybů, ani se neusazuje v pórech
+ krásně voní
+ obsahuje výtažky z ovoce
+ naprosto bezproblémové odlíčení
(+ a pokud máte dobrý odstín, věřím, že i zakryje nedokonalosti - to ale bohužel nemůžu objektivně posoudit)

- jediné, co mi nevyhovuje je způsob aplikace

opět bych tedy výrobek bez váhání doporučila! možná si pořídím i tmavší odstín, abych mohla objektivně posoudit i ty krycí schopnosti. ;-)
produkt má obsah 10ml a na internetu je k sehnání už od 170Kč.

pokud máte s tímto výrobkem nějaké zkušenosti, budu moc ráda, když se o ně podělíte v komentářích. :-)
  •  recenzi na Bio Détox Organic Perfecting Powder naleznete ZDE >>

6 komentářů:

  1. páni ale vypadá to dobře a já mám světloupleť takže pro mě ideální :D A Bourjours mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. na ten čekám :).Má mi přijít odstín medium tak snad!:)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá výborně ... mám teď korektory v zásobě, ale až dodělám půjdu nejspíš do tohoto! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá opravdu moc dobře :) krásná recenze :)!


    PS: Zvu tě na svou giveaway o parfémy :)
    http://xoxoveronika.blogspot.com/2012/04/giveaway-sex-in-city.html

    OdpovědětVymazat
  5. Môj najoblúbenejší korektor, mám tiež odtieň 51 a mne práve vyhovuje tento odtieň, pretože v zime mám bledú pleť a strašne tmavé kruhy a tento je jediný krémový korektor, ktorý to zvládne zamaskovať (keď nerátam dermacol cover) Ja som s ním maximálne spokojná, je dobre krycí, takže stačí naozaj len maličko a prstom rozklepať...:o)

    OdpovědětVymazat
  6. ten musím vyzkoušet! já mám hodně světlou pleť a tento odstín podle fotek vypadá, že by mi mohl vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥