úterý 18. listopadu 2014

recenze: Hicustom.com

Krásné úterý!
Někdy v červenci mi na e-mail přišla nabídka z internetového obchodu Hicustom.com. V jejich designové laboratoři si můžete navrhnout vlastní vzhled trička nebo třeba obalu na telefon. Na webu naleznete i shop napěchovaný oblečením a doplňky s opravdu originálním designem. V té době jsem se zrovna dozvěděla, že jsem těhotná a tak jsem se rozhodla, že si vytvořím nějaké vtipné těhotenské tričko. A jako bonus jsem vyrobila i jedno pro přítele - ten samý design máme na stěně v klubovně. Při registraci získáte $10 kupon a při objednávce nad $35 je poštovné zdarma, jinak stojí něco kolem $6. Balíček dorazil do 3 týdnů naprosto v pořádku.


Trička jsou bavlněná, pevná, kvalitní. Obrázky jsou docela tuhé. Přítel má kousíček i špatně chycený, ale nic co by bylo při nošení vidět. Jsou to taková sranda trička, nic za co bych utratila tolik, kolik to stálo, ale jsem ráda, že jsme to mohli vyzkoušet. Cena se samozřejmě odvíjí od velikosti a složitosti potisku. S e-shopem jsem tedy spokojená, trička jsou fajn, ale ceny docela vysoké..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥