úterý 25. srpna 2015

my life: Díky za každé nové ráno!

"Morning person", tak to mi opravdu moc neříká a popravdě mě tyhle typy lidí dokázali vždycky akorát tak vytočit. "Ranní ptáče dál doskáče? Komu to jako cpeš? No a co, že už jsi byl/a běhat? Že už máš poledne? No tím líp, aspoň půjdeš za chvíli spát a já budu mít klid!"
Jsem spáč, sova, co vstává kolem desáté a chodí spát po půlnoci. Ráda jím a ještě radši spím. A nejvíc jsem se bála, že s dítětem už se nevyspím. Nebudu vám nic nalhávat, občas když zaslechnu v noci a hlavně ráno to kňourání, probleskne mi hlavou: "Néé, vždyť to přece nemůže být snad ani hodina.. Chci spát, chci spát, chci spát!!!" Otočit se na druhý bok, zapštrosit se a propadnout se zpátky do říše snů. Ale pak se mi přece jen podaří rozlepit oči a už je mi všechno jedno. Ani dalších deset hodin spaní by mi nedokázalo nahradit ten úsměv. A najednou už nechci spát ani o vteřinu dýl. Ty rána jsou prostě nejkrásnější! A zatímco ostatní ještě spí, já už si užívám to nejcennější, co mám a lépe strávený čas už si ani neumím představit. 

1 komentář:

Děkuji ♥