středa 24. srpna 2016

otevíráme: brandnooz box červenec 2016

Pozdě ale přece! Krabičku mi doručili v době, kdy jsme byli na dovolené. Přišlo mi pak už zbytečné točit unboxing video, tak jsem si červencové vydání brandnoozboxu alespoň nafotila. A nakonec mi to nedá ho s vámi nesdílet. ;) Hlavně proto, že jsem využila výzvy na akci a přikoupila jsem si set na ledový čaj od Ahmed Tea.


Myslím, že červencové vydání se vydařilo. Potěšil nás dresing na salát, hned jsme vyzkoušeli také hrubě mleté koření na kuře, to ale nebylo moc výrazné. Milku jsem darovala kamarádce a Oreo tajně ujídám - na můj vkus je až moc sladké, ale dobré. Golden Minis se u nás také neztratí. Dřív nebo později je snědí děti nebo Kamil. A Tuc se snědí na nějaké z posledních letních grilovaček. Jediné, co nám bude déle ležet v šuplíku je polívka z pytlíku. Ty vaříme opravdu jen, když už není nic jiného. Raději si děláme vlastní vývary a to hlavně v zimě. No a setík na ledový čaj od Ahmad Tea je super! Jen ještě stále přemýšlím, jestli ho načnu nebo někomu daruji. Čaje už jsem měla možnost ochutnat díky některému z předešlých brandnoozboxů a jsou skvělé!
Co na obsah červencového boxu říkáte vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥