pátek 3. listopadu 2017

BABY BLOG: Co dostal Tobísek k svátku

A já věděla, že vás to bude zajímat a protože jsem tak úžasně prozíravá, tak jsem to pro vás včera před zabalením ještě rychle nafotila. ;) Takže co dostal Tobísek k svátku? Dřevěné senzorické chrastící kostky, oblečení na hory z Lidlu a Emušáka Ferdu.
Dřevěné senzorické kostky Rainbow Sound Blocks značky Wonderworld získaly už několik ocenění. Jsou určené pro děti od dvou let, rozvíjí jejich smysly, učí je poznávat tvary a barvy. Pohltily nás hned po rozbalení úplně všechny, takže se teď koukáme na svět přes různá sklíčka a zkoušíme mixovat barvy, taháme se o kostky a blbneme jak malý. V každé kostičce je navíc jiný druh a počet korálků, které příjemně chrastí.

Už taky víme, že do krabičky se dají poskládat různými způsoby, což může být pro dítě ze začátku docela oříšek a je strašně milé pozorovat, jak mu to v hlavě šrotuje a hrozně nad tím přemýšlí. Zkrátka další z hraček, co mají smysl. Myslím, že to byl dobrý tah. Ještě bych teď teda nutně potřebovala kaleidoskop. ;)
Lidl je prostě fajn. Za pár kaček tolik muziky! Nějaké zimní oblečení máme z loňska, něco málo jsme podědili, ale nutně jsme potřebovali i něco, v čem by dělal tak trošku parádu, když už ho chce táta stavět poprvé na lyže. A pak má vždycky hned všechno zmáčené, no však to znáte. Všechno si vybral Tobík sám, já osobně oranžovou moc nemusím, ale v téhle kombinaci vypadá moc fajn a koneckonců, co já mu mám do toho co kecat, že jo. :D Takže ještě boty, které jsem se rozhodla opět pořídit od RAKA, ale počkáme si na mini, kde mu je budu moci hezky vyzkoušet, snad tedy do té doby moc nenasněží.
Když mi přišel email od Scia, neváhala jsem ani vteřinu. Bohužel si také myslím, že téma emoční inteligence je u nás dost opomíjené. Spousta lidí se se svými emocemi neumí vypořádat, buď se jim brání, tlumí je nebo jim naopak podléhají.. No a my teď máme nového kamaráda Emušáka Ferdu, který má moc rád mouchy a my ho jimi s radostí budeme krmit a budeme se učit o emocích a jak s nimi zacházet. Scio je pro mě navíc záruka, že jde o skutečně propracovanou záležitost. Tobísek na tatínkovu otázku, co se mu líbí nejvíc, odpověděl: "Ty mouchy!" Máme tedy dobře našlápnuto. Emušáci jsou sice oficiálně určeni až pro děti od 4 let, ale prý nic nezkazíme, když si příběhy pomaloučku po lehoučku začneme číst už teď.
Překvapilo mě, jak je Ferda ve skutečnosti veliký a celý setík je opravdu moc krásný! Mouchy jsou nalepené na obří mucholapce a Ferda už se nemůže dočkat, až si na nich smlsne.
Brzy vám určitě dáme vědět, jak nám to jde.
P.S. jednu sadu mám i pro vás, více se dozvíte brzy na facebooku. ;)

2 komentáře:

Děkuji ♥