pondělí 13. listopadu 2017

outfit: Na mole

Není molo jako molo. A ne, nebyla jsem na mol. ;) Tenhle příspěvek už jsem dávala na instagram, ale řekla jsem si, že by byla škoda ho do téhle podzimní série nezařadit i na blogu. Tak tedy:
Proč nejsem fashion blogger? 
1) se většinou nacházím doma v teplákách 
2) není, kdo by mě pravidelně fotil tak, jak JÁ bych si představovala 
3) mám dvě děti (a to asi nemusím rozvádět) 
Zkrátka když už jsem v situaci, kdy mám pocit, že mám co ukázat a že by to šlo, dopadne to takhle.
Na exkurzi do expozice Vodní dům, kde jsou tyto fotky nafocené, jsme vás vzali ve videu z našeho podzimního pobytu na Vysočině.
Trench Coat: H&M
Powder pink mikina: H&M
Skiny džíny: Lidl (kolekce Let´s WOW by Heidi Klum)
Crossbody kabelka: PepeJeans
Dioptrické brýle: Mexx
Nosítko Tula Free-To-Grow: crystalbaby.cz
 
TOBIAS
Čepice: ??? (z druhé ruky)
Vesta: ??? (z druhé ruky)
Mikina: Lidl (starší kolekce, z druhé ruky)
Khaki džíny: H&M

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥