sobota 1. září 2018

my life: MAMAblog roku

Chtěla jsem na toto téma natočit krátké video, ale nakonec mi přišlo vhodnější, se o tom rozepsat na blogu - jde totiž o anketu MAMAblog roku, takže je tahle forma, myslím, výstižnější. Hned na začátku vás chci ujistit, že stejně jako loni a předloni vás nehodlám každý den všude a všemožně prosit o vaše hlasy. Nepřijde mi to fér. I proto jsem se možná nikdy neumístila na prvních příčkách, ale to rozhodně není důvod, proč bych s blogováním končila. Blog píšu a Můj fialový svět tvořím, protože mě to baví a naplňuje. A začala jsem s tím v době, kdy ještě ani myšlenka na nějaké ocenění mamablogerek nebyla na světě. Proč tedy tenhle článek? 

Protože do toho jdu letos znova a budu moc ráda, když mě podpoříte. ALE! Budu moc ráda, když podpoříte i jakoukoliv jinou mamablogerku. Té ceny, která by přišla od vás, bych si samozřejmě moc vážila, ale na moje blogování fakt, jestli ji budu mít, nemá žádný vliv. Jediné, co by nám to všem přineslo, jsou nové možnosti. Pro vás z toho plyne výhoda, že budete automaticky zařazeni do slosování o prima výhry a pro blogerku, která se dobře umístí pak zase šance získat nové zajímavé spolupráce a dárky pro vás. To je také důvod, proč se ankety účastním. Přijde mi fér vám vaší přízeň vracet, ale nechci vás zahlcovat soutěžemi o tunu nesmyslů, jen abych si získala další čtenáře. Mohla bych mít za ty roky už tisíce sledujících, ale to není cesta, kterou chci jít. Od začátku tvořím tenhle blog tak, aby si sám našel svoje publikum, aby tu nečíhal jen zástup soutěžechtivých, ale abysme byly komunita maminek, která si vzájemně radí, pomáhá, abych vám přinášela zajímavé tipy, rady a v neposlední řadě, abych se s vámi podílela o naše zážitky a každodenní radosti. To je to, co mě baví a naplňuje - kontakt s vámi! Nejde mi o čísla, nechci si blogem vydělávat, má mě i vás bavit a to, že mi sem tam některá z vás napíše milý vzkaz nebo prosí o radu, je pro mě tou největší odměnou. (mimochodem také od některých slavnějších holek blogerek vím, jak se to může zvrtnout, lidi na ně číhají na ulici, před domem, všude, takže díky nechci!)
Letos se systém hlasování v anketě MAMAblog roku mění. V minulých letech se mohlo hlasovat každý den a byl z toho boj o hlasy, kterého jsem se nechtěla nijak moc aktivně účastnit. Letos bude každý moci hlasovat jen třikrát v každé kategorii za celou dobu hlasování, což, pevně věřím, dost zamíchá kartami, protože to bude více motivovat i nás s menším ale stabilnějším publikem. Taky mě trochu zaráží, že se ankety účastní i blogerky, které nejsou primárně "mama". Narozdíl od titulu "Maminka roku" (jak se dá tohle objektivně posoudit, propána?) mi ale tenhle formát dává jakž takž smysl.
Hlasování začíná dnes 1.9.2018 a poběží celé září. Jestli se zúčastníte a pro koho budete hlasovat, nechávám na vás. Těm, co podpoří Můj fialový svět, předem moc děkuji! A všem, co se zapojí, moc držím palce, aby si k nim našla cestu nějaká zajímavá výhra - sponzory ankety jsou např. Weleda, Philips, Slevomat, MAM, Utukutu, Nutrilon, Hami, Sebamed, Mimmo, Feedo, atd. a výherci se losují každý den.
Budu moc ráda, když mi napíšete i svůj názor na tuhle soutěž.

2 komentáře:

  1. Já nemůžu jinak, než hlasovat pro Vás 😊, znám spoustu blogů, videí od jiných blogerek, maminek, ale Vy jste prostě Vy. Jste opravdová a svá, máte úžasné dětičky a těším se na každý Váš článek, nebo video. Dávate mi inspiraci, kde zajet na výlet, co dát dětem k narozeninám.... Mám Vaši práci tady na blogu a youtube moc ráda, jen tak dál 😉

    OdpovědětVymazat
  2. It’s really awesome. I love it.very interesting and meaningfull post. I got some very important views in your post which are very good and applicable for me. I just wish that I’ll see your another post very soon. I am waiting for that.
    duck life 4
    vex 3

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥