čtvrtek 15. listopadu 2018

BABY BLOG: Tobias a jeho Tlapkovo patrolový svátek

2. listopadu oslavili všichni Tobíkové svátek. Ten náš byl zrovna týden po píchání ucha (bohužel ani nás zánět středního ucha letos neminul) a obíhali jsme kolečko po doktorech kvůli mému neustupujícímu kašli. Náhoda tomu tak chtěla, že jsme se nachomejtli v blízkosti Bambule (hračkářství) a šli jsme se podívat dovnitř. Tobíka zaujala autíčka Hot wheels, tak jsem mu řekla, že si jedno může vybrat, když má ten svátek (máma roku!). Očíčka mu zářily a mně taky, protože sáhl po fialovém a navíc stálo jen 80,-. Mám to ale skromné dítě! Jenže v tu chvíli jsme se měli učebnicově otočit na patě a odejít. I ve mně ale stále dřímá dítě a byla jsem zvědavá, co všechno se teď pro děti vyrábí, žejo... Páááni! Až jsem v jednom zastrčeném regále objevila vysílačky Tlapková patrola. A vy víte, jak mi to teď s tou Patrolou máme, Tobík má i "patrolí" Crocsy. 
Ano, přiznám se bez mučení, přišlo mi to jako skvělý dárek - daleko lepší než nějaké autíčko, kterých doma máme už sto - a navíc funkční. Už je nebudu muset nahánět po zahradě, prostě si je zavolám vysílačkou, ha! A samozřejmě svou roli sehrál i fakt, že mu vysílačky budou parádně ladit ke knížce Tlapková patrola - 5minutové pohádky, kterou už jsem pro něj měla doma nachystanou. 450,- (paní prodavačka se nade mnou slitovala a věnovala mi svou 10% slevu) jen to fikne plus další dvě kila za dobíjecí baterky v Lidlu, ale vysílačky jsou v kurzu, takže se to vyplatilo (myslete si, co chcete, já říkám zřetelně nahlas, že ano!). Tenhle dárek mi dokonce pochválil i Kamil a to už něco znamená! 
Pomalu a jistě už vysílačky ovládá i Stellinka, vlastně je to úplně jednoduché, stačí je kolečkem zapnout a pak zmáčknout čudlík a mluvit. Už se nemůžu dočkat jara, to bude na vesnici veselo!
Knihu čteme každý den před spaním a často i přes den, příběhy jsou celkem akční, poutavé, vtipné a tak akorát dlouhé. Nevím, jestli přesně na pět minut, ale rozhodně se nestačíte nudit ani vy ani dítě, které si při čtení prohlíží krásné ilustrace. Knížky se jako první ujal tatínek, což je taky co říct, ta Patrola má nějaké zvláštní kouzlo či co. Čte z ní Tobíkovi celkem pravidelně, takže pokud sháníte nějakou ryze klučičí záležitost, tohle by mohlo být ono. Napište o ní Ježíškovi a třeba si tím zajistíte nějaký ten večer jenom pro sebe. ;)

2 komentáře:

  1. U nás frčí Prasátko Peppa a u ní toho moc pro kluky nemají, spíš hodně holčičích motivů.
    Díky za tip na knížku.
    P.S. Kubík má stejnou mikinku jako váš Tobík :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás frčí Prasátko Peppa a u ní toho moc pro kluky nemají, spíš hodně holčičích motivů.
    Díky za tip na knížku.
    P.S. Kubík má stejnou mikinku jako váš Tobík :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥