sobota 24. listopadu 2018

tipy: Disney Pohádkový adventní kalendář

A ještě jeden knižní předvánoční tip tu pro vás mám. Je to tenhle originální Disney Pohádkový adventní kalendář plný knížeček s pohádkovými příběhy. V Adventním kalendáři totiž nemusí být jen sladkosti. Právě naopak! Sladkostem jsem se snažila letos vyhnout. Bohatě stačí, že budou zase ujídat cukroví a tajně dostávat od prarodičů čokoládu ze stromečku... Musím se přiznat, že když jsem tohohle krasavce vybalila, dojala jsem se. Disney je i moje dětství a jsem moc ráda, že všechny ty příběhy pořád pulsují životem.
Nečekala jsem, že bude tak obrovský. Je obrovský! Je taky daleko krásnější, živější než na obrázku v eshopu, daleko barevnější, luxusnější. A ty knížky uvnitř jsou přesně tak akorát velké, aby se vešly do každé větší kapsy nebo menší kabelky. Zkrátka je můžete nosit všude s sebou, protože skoro nic neváží a nezaberou téměř žádné místo. My už jednu takovou máme, koupil jí Tobíkovi děda z druhé ruky asi za pět korun. Přišlo mi to roztomilé, teprve později jsem docenila, co za poklad jsme dostali. Nosím ji v batohu stále s sebou a už nás několikrát zachránila. Úplně zázračně umí zkrátit jakékoliv čekání. Zkrátka je opravdu dobré mít nějakou takovou malinkou knížečku stále po ruce. To je takový můj tajný tip! Je mi smutno, když vidím, jak rodiče třeba v čekárně u doktora, ještě ani nedosednou, už dětem cpou do rukou mobily, aby se hlavně zabavily a byly zticha. Přitom stačí jen chtít! My teda radši čteme. A teď máme hned dvacetčtyři nových příběhů! Nemůžu se dočkat, až je všechny vybalíme. Na tenhle kalendář se těším jak malá. Je to geniální nápad! Pro vás jsem náhodně tři políčka otevřela, abyste měli představu, ale jinak si vše nechávám jako překvapení a budu je s radostí rozbalovat s dětmi a číst do omrzení.
Tak schválně, koho tenhle nápad nadchl stejně jako mě?

2 komentáře:

  1. No tak to je úžasné, my kupujeme hodně knížek a dokonce máme i ve školce knihobudku kde si knizky půjčujeme chodíme do diakonie kde koupíme knizky z druhé ruky za pár korun a krásné a navíc pomůžeme i dobré věci.na kalendář se mrkneme skvělý tip

    OdpovědětVymazat
  2. Je perfektný! Asi ho idem kúpiť ak ešte je 😍 u nás nosí Ježiško knihy každý rok 👌

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥