pondělí 15. července 2019

vlog: Festival mini květen 2019

Pojďte se vrátit v čase na květnový Dětský prodejní festival mini, kde jsme se letos poprvé s Tobíkem zúčastnili i tří prima workshopů - hudební dílny s La školou, zdobení cupcaků od Lelí´s cupcakes a zdobení nanuků Lunar. Nahrávka hudby, kterou jsem ve videu použila vznikla právě přímo na festivalu na Hudební dílně s La školou. Vyrazili jsme jen sami dva bez Stellinky, aby mě měl taky jednou Tobík sám pro sebe a mohli jsme si v klidu užít doprovodný program. 

Tobík si v jednu chvíli chtěl hrát s dětmi v krásném koutku, který na festivalu vytvořila Gábi z Utukutu. Na tyhle větší výlety a akce, kde je na jednom místě víc lidí, jsem si už dost navykla mu dávat chytré hodinky Gator. Mohla jsem ho tak s klidným svědomím nechat hrát, Gábi na něj dohlížela a asi za deset minut mi sám zavolal a já jsem se pro něj vrátila od stánku na druhé straně haly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥