pátek 27. března 2020

recenze: Nuspring / Přírodní kosmetika, eko drogerie a zero waste produkty

Tuhle milou barterovou spolupráci jsem navázala ještě před koncem roku. Většina produktů se nám dokonce objevila pod stromečkem. Tobík si totiž Ježíškovi psal o novou lahev na pití a já jsem si zase přála nějaké super přírodní produkty, které mi pomůžou v boji s mojí problematickou pletí.
Nuspring je e-shop s přírodní kosmetikou, ekodrogerií a zero waste produkty. Nabídka mě nadchla už při první návštěvě. Překvapilo mě, že většina produktů opravdu plnohodnotně nahradí běžné věci a zároveň šetří naší planetu a dokonce i peněženku. Našla jsem i několik věcí, o kterých jsem vůbec neměla tušení, že existují. Na recenzi jsem se snažila vybrat si co nejrozmanitější zastoupení od kosmetiky, přes dětské produkty až po praktické pomůcky do domácnosti. Jak v našem domácím spotřebitelském testu obstály, si můžete přečíst v dnešním článku. :)


Krásný, blahodárný (nejen vánoční) dáreček. Kromě sobíka s aktivním uhlím, který je vhodný pro problematickou pleť má e-shop v nabídce např. i lišku s heřmánkem (pro přecitlivělou a podrážděnou pokožku), zajíce se zeleným čajem (pro citlivou pokožku) nebo datla se zeleným jílem (pro problematickou pokožku s mastnou T-zónou). Tyhle korejské houbičky šetrně čistí pleť, jsou vhodné i pro vegany, protože jsou 100% přírodní a také biologicky rozložitelné.
Houbička čistí pleť sama o sobě, já ji přes zimu ale ráda používám spolu s hydratačním tonikem. Po použití stačí houbičku propláchnout a vyvěsit na nějaké teplé, suché místo, kde opět vyschne s ztvrdne. Jedna houbička vám vydrží 2-3 měsíce. Já jsem se pro konjac houbičku rozhodla na základě dřívější velmi pozitivní zkušenosti a ani tentokrát jsem nebyla zklamaná! 

Ručně vyrobené přírodní mýdlo Mylo s názvem, který mi sedl jako prdel na hrnec. :) Nikdy v životě jsem neměla tak problematickou pleť jako teď na prahu třicítky. Nevím, jestli je to stresem, špatnou stravou (ale to už bych se mohla jít tak leda pást na louku), sluneční alergií (která se mi záhadně rozšířila i do zimy) nebo ještě následek toho hormonálního kolotoče spojeného s dvěma po sobě rychle jdoucími těhotenstvími a dlouhým kojením. Zkrátka bojuji s akné a černými tečkami a zatím jsem v tom boji věčně na lopatkách. 
Rozhodla jsem se tedy dát šanci téhle slibné dvojice. Kartáček na obličej jsem nikdy neměla. Je jemný, skvěle padne do ruky a moc příjemně se s ním pleť čistí. Za mě rozhodně super způsob, jak si tyhle rituály zpříjemnit. Kartáček je potřeba nechat po použití pořádně vyschnout. Má velmi praktické poutko na zavěšení např. na topení na ručníky. 
Tuhle očistu si nedopřávám denně ale tak jednou do týdne. Stále mám s pravidelností v této oblasti problém. Kartáček navlhčím, naberu na něj krouživými pohyby mýdlo a stejným způsobem s ním pak vyčistím celý obličej. Mýdlo díky 100% aktivnímu uhlí voní jako peklíčko. Aktivní uhlí v mýdlu působí jako magnet a vytáhne vám z těla všechny toxiny a další nečistoty. Má skvělé antibakteriální a antiseptické účinky
Musím říct, že jsem dlouho neviděla na svojí pleti takový efekt jako po prvním použití tohohle malého zázraku! Byla jsem úplně v šoku. Zmizí černé tečky a všechna oschlá kůžička, pleť je hladká, jemná, čistá. Za mě za málo peněz nejvíc muziky za poslední roky a rozhodně v tomhle hodlám pokračovat. Příroda umí ty největší kouzla! 
Navíc mě moc zaujal příběh slovenské značky Mylo, za kterou stojí moc sympatická paní Barbora, která mýdla začala vyrábět po té, co od kamarádky před pár lety dostala jako dárek knihu o tradiční výrobě mýdel, která ji zaujala natolik, že má dnes svou úspěšnou značku, sama si vymýšlí a míchá receptury i recyklovatelné obaly. Mýdla obsahují 99% přírodních ingrediencí rostlinného původu a květy levandule a měsíčku do mýdel si pěstuje na vlastní zahrádce. Klobouk dolů! Takové projekty má rozhodně smysl (tím spíš v dnešní době) podporovat!

Jako nebudu vám nic nalhávat, to uhlí na mě nějak platí. V kartáčku působí jako přírodní bělidlo, pohlcuje nečistoty a šetrně působí na zuby a dásně. A pak ten tvar! Kartáček ve tvaru dinosaura je nejvíc. Bohužel nemám žádnou fotku "v akci", budete si ho tedy muset nakoukat v e-shopu. Příjemně mě překvapila jeho velikost, krásně padne dětem do ručičky a hezky se jim vejde do pusy. 
Dětem je třeba zubní kartáčky měnit častěji. Jakmile přestanou štětiny držet tvar, jejich konce ztratí potřebné zaoblení, je čas vybalit nový. Někomu vydrží šest týdnů, někomu měsíc, někdo kartáčky žužlá a kouše tak, že by mohl mít v podstatě každý týden nový. Tam už bych se asi snažila to dětem nějak vysvětlit. :) Moje děti jsou také ještě poměrně malé, ale překvapilo mě, že tenhle kartáček vydržel o tolik méně než ten, který používáme běžně. Velké plus je samozřejmě v kompostovatelném materiálu, ale potřebovaly bychom nový tak každé 3 týdny. 

Na dětské lahve s brčkem jsem definitivně zanevřela na podzim, když nás se Stellinkou celé osprchovala v letadle. Tobíska moc zaujala ta vesmírná, Stelle jsme předvybrali o něco menší se sloníkem. To bylo pod stromečkem překvapení, že mu Ježíšek nadělil zrovna tu lahev, kterou si pro oba přál. :) Lahvičky jsou krásné, jsou lehké, odolné, dobře se vymývají. Praktické je i poutko, za které se dětem lahev dobře nosí. Mají uzounké hrdlo, takže se z nich dětem dobře pije, nepolijí se (ani Stella ve 2,5letech). Líbí se mi, že jsou průhledné, člověk tak může lépe kontrolovat obsah. Materiál je odvozen z rostlinných zdrojů. 
Slovinská značka se snaží chránit přírodu, vést k zero waste životnímu stylu a 10 % z jejich čistého ročního obratu věnuje organizacím na podporu zdravého životního stylu. Pokud vaše děti už nepijí vleže a hledáte vhodnou lahev na výlety, do školy/školky nebo na sport, rozhodně doporučujeme!

100% přírodní a kompostovatelné houbové utěrky do kuchyně a koupelny. Za mě absolutní objev roku! Dají se prát v pračce a vydrží až 300 praní! Jsou vážně skvělé, tenčí a měkčí, než ty klasické. Snižují množství vyprodukovaného odpadu. Dobře sají. Vzhledem k tomu, že mám dvě malé děti a neustále někde něco otírám, jim dávám opravdu zabrat a nemůžu si je vynachválit. Navíc mám opravdu dobrý pocit z toho, že se pak nebudou nikde válet nebo rozkládat tisíc let. Prosím vás, zkuste při nakupování myslet i na to, jaký svět byste přáli zažít našim dětem a přemýšlejte o tom, až si budete házet do košíku třeba i jen obyčejné houbičky na nádobí... :)
Máte doma také nějaké osvědčené vychytávky, které šetří přírodu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥