neděle 26. února 2017

event: Konference Pampers / Zdokonalené plenky Pampers Active Baby-Dry

Koncem minulého roku jsem dostala pozvání na Konferenci Pampers, která se konala v Praze na Národní Třídě. Pozvání jsem přijala nejen proto, že jsem byla zvědavá, co je u Pampers nového, ale hlavně proto, že Pampersky jsou jediné plenky, které nám opravdu 100% vyhovují (zkusili jsme spoustu jiných u maminek oblíbených značek a všechny ostatní plenky vždy protekly nebo se Tobík oprudil). 
Pro dospěláky bylo na akci připraveno spoustu zajímavých informací ohledně inovovaných plenek, prezentace, test plenek, dárky a výborné občerstvení; pro děti hračky (Tobísek se tam zamiloval do Krtečka), designové hračky a nábytek od firmy Devoto. 

Zelené Pampersky patří asi mezi nejoblíbenější Pampersky vůbec. Jsou cenově dostupnější než Pampers Premium Care a savější než Pampers Sleep and Play. I u nás mají zelené zelenou. Měla jsem proto velkou radost, že se tisková konference a inovace týká právě plenek Pampers Active Baby-Dry.
Nové Pampers Active Baby-Dry mají tři revoluční absorpční kanálky, které zajistí sucho přes celou noc po dobu až 12 hodin. 
Můžu potvrdit, že je velký rozdíl mezi tím, když se dítě probudí suché a tím, když plenka proteče. Situace se odráží nejen na náladě miminka/dítěte ale i maminky. Muset po ránu řešit pročůrané oblečení, není zrovna dvakrát příjemné. Obzvlášť v zimě pak hrozí, že pročůrané a odkopané miminko během spánku nastydne. Jsem moc ráda, že už spíme celou noc vkuse, otravovalo by mě, kdybych musela v půlce noci vstávat, jen abych mu vyměnila plínku, která by do rána nevydržela.
NOVÉ PAMPERS ACTIVE BABY-DRY
Nové a vylepšené Pampers Active Baby-Dry pomáhají miminkům probouzet se suchá díky následujícím vlastnostem plenky:
3 absorpční kanálky: dokáží rovnoměrně odvádět tekutinu
Pružné boky: zajistí ochranu před protečením přes noc
Absorpční mikroperličky: uzavřou moč a tím pomáhá zabránit pronikání vlhkosti až po dobu 12 hodin.
Rychleschnoucí vrstvy Fast Dry: odvádí vlhkost od pokožky dítěte
Hebké jako bavlna*: povrchová vrstva hebká jako bavlna zajišťuje, že je plenka naprosto pohodlná
Prodyšné materiály: cirkulace vzduchu pomáhá udržet dětskou pokožku chráněnou.

* Produkt neobsahuje bavlnu.

Kromě inovovaných plenek jsme se také dozvěděli více o spolupráci Pampers s UNICEF. "Za každé balení Pampers (plenky Pampers Active Baby-Dry a plenkové kalhotky Pampers Pants) zakoupené od 1. října do 31. prosince 2016 podpořil Procter and Gamble organizaci UNICEF částkou 2,10 Kč na boj proti novorozeneckému tetanu. Tato částka odpovídá například nákladům na jednu vakcínu proti tetanu." (zdroj)
Přišel mi také dotaz od jedné čtenářky, kterou zajímalo, zda Pampers řeší i otázku ekologie. Žádné oficiální vyjádření zatím nemám, nějaké informace lze dohledat přímo na webu pampers.cz
V rámci prezentace byl před našimi zraky proveden i test plenek, ve kterém se potvrdilo, že jsou Pampersky savější než jiné běžně dostupné jednorázové plenky a to hlavně díky speciálně vyvinutým absorpčním mikroperličkám (to je vážně úžasná záležitost!), které v sobě tekutinu uzavřou.
Sám Tobík v létě v Chorvatsku podrobil Pampersky velké zatěžkávací zkoušce, když jednu ukořistil a vymáchal jí v bazénku. Nikdy bych nevěřila, kolik se toho do plenky dokáže vsáknout a jak ohromná může být, aniž by z ní však tekutina někudy utíkala. A co se skrývá uvnitř takové "nacucané" plenky? Pojďte se mnou na exkurzi:

A jaké jsou vaše zkušenosti s jednorázovými plenkami? Které vašim dětem vyhovují nejvíce?

6 komentářů:

  1. Staci si precist stovky recenzi na nakladovou inovaci na FB a je jasne ze se jedna o placenou reklamu a nebo zatim autorka nemela moznost nechat sve dite procurane a opruzene od teto novinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor! To, že jsem dostala zprostředkované pozvání na akci ještě neznamená, že mě za napsání článku někdo platí (bohužel ;)). Od Pampers jsem nedostala ani korunu, "jen" dvě malá balení plenek jako dárek na ozkoušení. Článek vychází pouze a jedině z mé osobní dobré zkušenosti. Pampersky používáme od narození takže téměř dva roky a investice do nich se mi, dle mého, zkrátka vyplatila. Co já vím, třeba mi u druhého miminka přestanou Pampersky vyhovovat a budu zase pět ódy na jiné plenky, to je život. Každé miminko je jedinečné a má i jedinečné potřeby. :)
      A nevím jak vy, ale já své dítě pročůrané nenechávám. Právě díky Pamperskám u nás k ničemu takovému nedochází (ani v noci jak píšu).

      Vymazat
  2. Měli jsme celý balík na otestování a mě Pampersky prostě nepřesvědčily... smrděj, dělaj strašnou bouli mezi nohama a několikrát mi je malej pročůral. A to přebalujeme fakt často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží nejspíš na tom, kde jsou Pampersky vyrobeny. Už se ke mně kauza dostala a začínám se tím zabývat.

      Vymazat
  3. Ja osobne kupuju tyto pleny https://www.drogeriezde.cz/gg-premium-plenky-16-30kg-xl-32ks.html mnohem lepsi nez popisovane pampers - moje zkusenost. Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥