úterý 14. února 2017

my life: Valentýn s dětmi aneb Romantika na mateřské

Jakmile se ze zamilované dvojice stanou rodiče, veškerá pozornost se většinou přesune směrem k tomu malému rozkošnému uzlíčku. Nezapomínejte ale stále přikládat polínka a rozdmýchávat i vaši partnerskou lásku. Vztah je živý a tak je potřeba ho živit! Nebojte se dávat svou lásku k partnerovi najevo i před vaším dítětem. Pokud od malička vidí, že se máte rádi, objímáte se, hladíte se, přijde mu to přirozené. Navíc děti se učí nápodobou, takže pokud chcete, aby vás samo od sebe přišlo obejmout, pohladit, opusinkovat, musí to mít kde okoukat. ;)

moje dvě lásky! více o Valentýnu se dozvíte na instagramu!


Jako těhotná maminka na rodičovské "dovolené" nemám celý den na to se čančat, chystat večeři o třech chodech a o luxusním krajkovém spodním prádle, ve kterém bych si momentálně připadala sexy a romantickém večeru ve dvou už vůbec nemůže být řeč. Valentýna jsme tímhle způsobem stejně nikdy neslavili. Přijde mi to ale hezká příležitost k tomu se na chvíli zastavit, nad vztahem s partnerem se zamyslet a udělat alespoň pár maličkostí, které mu (doufám) zpříjemní den a náš vztah upevní. Zkrátka gesto "miluju Tě" po našem. A tak měl Kamil ráno v lednici v krabičce nachystaný oběd do práce (všichni přece víme, že láska prochází žaludkem, denně to bohužel nezvládám, protože se mi většinou nepodaří nic na další den uchránit) co na tom, že měl nakonec homeoffice. Všichni jsme společně jeli na kontrolu k panu doktorovi, který nám ukázal náš malý zázrak. A odpoledne jsme si udělali krásnou (dalo by se říct romantickou) procházku. Letos to byla asi poslední možnost projít se po zamrzlé řece. Večer jsem usmažila palačinky a dali jsme si do nosu. Dokonce jsme si společně otevřeli i láhev vína, na kterou jsem se já teda jen toužebně koukala, ale hezky nám bylo oběma. :) MÁME SE! To je nejdůležitější.
A jaký byl váš Valentýn?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ♥