středa 28. března 2012

I ♥ spring

miluju jaro - všechno se začíná zelenat, zvířátka se začínají vyhřívat, ptáčci zpívají, vykvétají první kytičky, sluníčko už má sílu a opaluje... :-) dalším důvodem, proč miluju jaro, jsou Velikonoce a Velikonoce miluju především kvůli tomuhle:
 Studentské vajíčko!
 z lahodné čokolády naplněné ořechy, rozinkami a želé v čokoládě, mňam :-)
Tuhle dobrotu jsme objevili loni s přítelem a byli jsme strašně zklamaní, když nám došlo, že jde opravdu jen o velikonoční limitku a tak nezbývalo než doufat, že se letos na Velikonoce zase objeví. Hurááá!!!
Mám ráda i klasickou Studentskou pečeť, ale tohle je trošku něco jiného a rozhodně ho doporučuju vyzkoušet! :-) Zatím jsem si koupila jen jedno, do Velikonoc bylo ještě daleko, ale určitě se ještě zásobím, protože jinak... až zase za rok! :-/ (na druhou stranu - Ještě že! :-D)

8 komentářů:

  1. Studentskou taky můžu, ale tohle jsem ještě nezaregistorvala, tak se teda podívám nebo budu doufat, že si to nějaký z chlapů u nás doma vykoleduje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je přestupný rok, takže by měly jít koledovat holky. tak hurá na to, třeba ho někde ukořistíš! já ho ale nedám! :-D

      Vymazat
    2. u vás chodí holky v přestupný rok? tak tohle neznám :-) u nás hodí holky o neděli dva týdny před velikonoci (teď doufám, že tě neklamu a nejsou to tři týdny), no každopádně už jsem nikoho pořádně dlouho nevykoledovala :-D

      Vymazat
    3. vážně? tak to zas neznám já :-D
      vim jen, že se říká to s přestupnym rokem... :-) ale asi to nikdo moc nedodržuje! :-)

      Vymazat
    4. je to fakt "jiný kraj, jiný mrav" :-)

      Vymazat
  2. Studenskou pečeť já osobně vůbec nemusím ... jsem spíš závislá na všem co je od Kinder :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥