úterý 20. března 2012

magazines

jak už jsem psala včera na FB, ode dneška mám po šesti letech opět napevno nasazená rovnátka - neptejte se proč, je to dlouhý příběh. stejně jako je dlouhý příběh to, že místo průhledných gumiček mám takové nějaké tyrkysové - vtipné, pane doktore! - takže vypadám, jak pubertou prudce zasažená patnáctka... no co... když tak na to koukám, je to taková tmavší mentolová, takže jsem vlastně děsně in! :-D
po shlédnutí první fotky, už si stejně nikdo z vás nemyslí, že jsem normální. :-D 
nevím, jak vy, ale já mám sluníčko spojené s opalováním a to zase se čtením a na to letní "upocené" jsou časáky to nej! :-) vedle všude opěvované ELLE s tričkem vychází i spousta dalších časopisů a přišlo mi vhodné a rýpavé na tento fakt upozornit. :-)
za všechny jmenuji třeba Marianne, která je oficiálně určený "ženám po třicítce", ale mě prostě baví - navíc u březnového čísla bylo jako dárek voňavé tělové mléko od Dermacolu a spousta vzorečků uvnitř ;-)
no a moje stálice mezi časopisy je bezpochyby JOY, kterou jsem měla dříve předplacenou a nejspíš do toho půjdu zase! k té aktuální dostanete pilník v praktickém pouzdře do kabelky a taky nějaký ten vzoreček. musím hlavně upozornit na fakt, že se JOY za posledních pár měsíců (právě ve chvíli, kdy mi přišla o ničem a chtěla jsem ji přestat kupovat) neskutečně vyšvihla - takže pokud jste neměli nějaké novější číslo v ruce, určitě doporučuji si ho alespoň prolistovat! troufám si říct, že už nic nechybí - najdete tam vše od novinek ve světě hollywoodských hvězd, přes všelijaké tipy na nové filmy, knihy a hudbu, sex a vztahy a články ze života, až po fashion a beauty, které mají moc pěkné provedení - a ani nepřebývá. :-)
jako plus beru i spoustu soutěží, kde většinou nevyhrává jen jeden a křížovku ;-)
další skvělý časopis je třeba Žena a Život nebo InStyle, o kterém už toho tady také padlo ažaž :-)
no a teď zpátky k té ELLE, jaké tričko myslíte, že mám? ;-)

6 komentářů:

  1. Skvělá fotka. A k těm rovnátkům - no jo, já si jich taky užila ažaž. Ale jakmile se sundaj, tak je ten úsměv hned krásnější...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, jsem ráda, že má taky někdo rád marianne, ikdyž je pro třicítky :D

    OdpovědětVymazat
  3. NO jo s rovnátkama jsem si taky protrpěla hodně :D Teď jsem ráda, že jsou pryč. Už čtu dneska o Elle asi 8. článek :D Ale zejtra si pro ní asi skočim taky (no jo budu originální :D) Jinak fotky máš skvělý moc se mi tu líbí sleduju :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. dříve jsem si kupovala hodně časopisů, ale teď už si z českých kupuju jen Elle, protože v těch ostatních bývají věci, které mě absolutně nezajímají a taky si dost potrpím na grafickou úpravu, ve které je pro mě Elle vítěz (i v jiných věcech, samozřejmě, ne že bych si ji kupovala jen kvůli grafické úpravě :D). Joy se mi svým zpracováním nelíbí vůbec, ale podívám se tedy na nějaké novější číslo, abych zjistila, jak jsou na tom teď :D

    jinak s těmi rovnátky tě lituju, ale pomysli na ten oslnivý úsměv, kterým budeš zářit, až ti je sundají!

    OdpovědětVymazat
  5. to tělové mléko od Dermacolu mám taky, a mám co dělat abych ho nesnědla, jak krásně voní! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji ♥