sobota 17. března 2012

my menu

baví mě fotit jídlo a ráda se s vámi o pár fotek podělím a prozradím vám něco málo ze svých stravovacích návyků. z koukání se přece netloustne! ;-)
minulý týden jsem neodolala a letos poprvé jsem si koupila jahody. nezklamaly! s banánem, medem a šlehačkou chutnaly výtečně!
taky jsem si dopřála první oběd na sluníčku. zeleninovo-těstovinový salát s mozzarelou.
snídaně - nejdůležitější jídlo dne! kde jsou ty doby, kdy jsem na snídani po ránu neměla ani pomyšlení... dnes mám problém bez snídaně dojít na nádraží...
zdravá strava - dodržuji nepsané pravidlo a každý týden sním alespoň jedno rybí jídlo - filé ↑, makrelu, pečenáče, kyselé ryby, rybí salát, ...  a jsem typický všežravec, takže mi nedělá problém ani zeleninka - brokolice se smetanovou omáčkou ↑, obalovaný květák nebo mozeček, rizoto, saláty všeho druhu nebo jakákoliv polívka - tu u mě na stole najdete téměř denně.
ale také mám moc ráda sladké! ;-)

Jak jste si užili nejkrásnější den tohoto roku? 
Doufám, že jste se moc necpali a hodně sportovali ;-)

5 komentářů:

  1. Samé ňamky si dlabeš :-) Dneska jsem si taky vychutnávala salát k obědu pěkně na terase na sluníčko, hned líp chutnalo. A taky zbožňuju tyhle slazený mlíčka, snad už od školy. Jen tuhle jsem si jedno usrkávala cestou domů vlakem a moji spolucestující na mě zírali jak kdyby v životě nepili toho báječného Bobíka :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mamma Mia, já zase dostala takovej hlad:-D.
    Za zdravou stravu Ti patří můj obdiv a se snídaněmi to mám podobné - jakmile se nenajím to půlhodinky, okamžitě umírám na vyčerpání spánkem:-D

    OdpovědětVymazat
  3. mňam mňam mňam :D

    ak by si mala čas, kuk sem http://wehateloverscompany.blogspot.com/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. jeeee mohla bych se zeptat, co dáváš do toho těstovinovýho salátu? Zrovna dneska jsem přemýšlela, že bych si těstovinový salat s mozarelou někdy uděllaa, ale nenapadá mě co do toho všechno dát :D.

    Btw dneska jsem náhodou narazila na tvůj blog, hrozně se mi líbí jak a o čem píšeš :). A máš nádherný brejle na profilový fotce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně! ;-) nakrájím si rajče, cuketu (nebo salátovou okurku), natrhám na kousky salát, papriku a někdy i ředkvičky, čínské zelí, olivy... (prostě, co je zrovna v lednici, co mám ráda nebo na co mám chuť...) můžeš přidat mozzarelu, nivu nebo jiný sýr - nakrájený na kousíčky nebo nastrouhaný, nějaké ty těstoviny a koření (sůl, pepř...) no vlastně záleží jen na chuti! můžeš to jen zakapat olivovým olejem nebo octovou zálivkou nebo hořčicovo-octovou nebo hořčicovo-kečupovou nebo bílým jogurtem atd.
      myslím, že na tom nemůžeš nic zkazit! ;-)
      a děkuju! ;-)

      Vymazat

Děkuji ♥